Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • norbertoth

    senior tag

    válasz Williamgrant #8440 üzenetére

    Minden eszközön kikapcsoltam a bt-t, wifit, routeren is, de semmi változás, pl ha a tv-n vinyóról indítok egy filmet, továbbra is csuszik, viszont érdekes, azt tapasztalom, hogy amikor megy a film, kikapcsolom a bose-t, majd pedig vissza, akkor majdnem szinkronban van de ismét csúszik. Én valószínűnek tartom hogy nem a bose a ludas, vagy esetleg nem csak az, hanem a tv nem bírja, erőforrás igényes neki, mert amikor be van kapcsolva a bt akkor szaggat a webOS egere tehát a kis nyil amivel vezérlem, valszeg nem erre lett ez így tervezve, más megoldást keresek épp, csak a tv-n nem jó ez. Tesóm tévéje mellet meg nincs is semmi zavaró tényező, ott is ugyanez van úgy, hogy 2019-es modell, szerintem ezekben a tv-kben nem annyira jó a bt mosul, vagy a tv-nek megerőltető ez. Érdekes mód a jbl hangszóróval szinkronban van, arra is gondoltam h a bose-ban 5.0 a bt, a tv-ben meg nem, tudom visszafele kompatibilis, de valami mégsem jó sajnos. Mobileszközökben rendben van. Írtam a bose-nak is ezzel kapcsolatban, hogy esetleg nem néznének-e utánna ennek, egy szoftver update keretében hátha orvosolható.

    • iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S

Új hozzászólás Aktív témák