Aktív témák

  • McLaca

    őstag

    válasz Xray-1 #6481 üzenetére

    Csak az embernek már nincs hozzá idegzete... Nyugodtan és hatékonyan akarja az ügyeit intézni, nem agyhalott, dilettáns droidok közt lavírozva. Elhülyülőben van a társadalom és ez meglátszik az ilyesmi ügyfélszolgálatok színvonalán is. Vagy csak már kiégtek és frusztráltak a sok betelefonáló kreténtől, mert a színvonal azért ott is erősen esik. Nyilván vannak örömteli kivételek mindkét irányban, de sajnos nagyon nem ez az általános. Anno, amikor még volt hozzá kedvem, én is szétkötbéreztettem az akkori matávot, mert egy szerintük kijavított, szerintem nem kijavított hibával 45 napot pöcsöltünk. (A hiba "javítása" az volt, hogy valami érintkezőket megcsiszoltak, és közölték, hogy ha ismét serceg-sistereg a vonal - és emiatt dobálja a dial-up netet a modem - , akkor hívjam a központot és újra csiszolnak. Már az értesítő hívás alatt ugyanúgy szar volt és ezt ők is hallották - nyilván.) Akkoriban még volt kedvem ÁSZF-eket olvasgatni és felügyeleti szervekkel "fenyegetőzni". Ma már egyszerűen nem éri meg az időráfordítást, pedig tudom, hogy épp ezzel a passzivitással konzerválom a helyzetet. (Mellesleg én is ügyfélszolgálati területen dolgozom és bizony vannak munkatársaim, akikre nem vagyok büszke, mert alulról súrolják a Tamy topictárs által megtapasztalt szintet.)

    Üdv!

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

Aktív témák