-
IT café
Blue Mobile
Aktív témák
-
John Brass
újonc
Itt az én történetem a BlueMobile-lal.
Júniusban huzamosabban külföldön voltam, így nem tudtam elrendezni az adategyeztetést. Július 3.-án érkeztem haza. A telefonom persze már le volt tiltva. A BlueMobile honlapja megírta, hogy már csak telefonon keresztül lehet az adategyeztetést kezdeményezni. Mivel a telefonom nem működött, egy másikról próbáltam meg. Ezzel azonban nem kapcsolt semmiféle számot. A honlapot jobban megnézve kiderült, hogy az adategyeztetést csak arról a telefonról lehet kezdeményezni, amelyikre a szám szól. Na de az le volt már tiltva!!!
Más ötletem nem lévén bementem a Telekomhoz. Ugyanis amikor a BlueMobile SIM kártyát vettem, pár nappal később oda is behívtak adategyeztetésre. Mivel a BlueMobile közismerten a Telekom hálózatát használja, ezt természetesnek találtam. A Mammutban a Telekom irodában viszont rögtön elküldtek azzal, hogy semmi közük a BlueMobile-hoz.
Ezután elmentem egy Lidl boltba. Ezekben alig van személyzet, az egyetlen irányítót hosszasan kellett keresni. Ő azt mondta, hogy a BlueMobile-lal csak annyiban foglalkoznak, hogy eladják a SIM kártyákat. De mondott egy telefonszámot, ott jelentkezzek a problémával. A megadott telefonszámon viszont azt a korábbi számot adták meg, ahol csak a letiltott telefonnal lehetett volna az ügyet intézni.
Még egyszer bementem a Telekomhoz. Ott határozottan fellépve az ügyintéző hajlandó volt szóba állni velem. Közölte, hogy biztos nem tud segíteni, mert semmi közük nincs a BlueMobile-hoz, ezek a számok nincsenek bent a nyilvántartásukban. Mondtam neki, hogy próbálja megnézni! Beütötte a számomat és lám: megjelent a képernyőjén az összes adatom! Természetesen azok is, amiket egyeztetni kellett volna. Ekkor közölte a hölgy, hogy akárhogy is, utasításuk van arra, tilos egyeztetni adatot a BlueMobile számára.
A honlapon szerepel a "Személyes Ügyfélszolgálat" címe, Aradi u. 2-4. Elmentem oda. Ez valójában egy Samsung szervíz. A munkafelvevő elmagyarázta, hogy csak mellékes tevékenységként foglalkoznak a BlueMobile ügyfeleivel. Azt mondta, el tudja végezni az adategyeztetést. Bejelentkezett a gépén és egyeztette az adatokat. Megnyugtatott, hogy másnaptól lesz újra telefonom. Nem lett. 3 nap múlva visszamentem. Egy másik munkafelvevő volt ott, aki nem tudott bejelentkezni a BlueMobile-hoz. Két nap múlva a szervíz tele volt ügyfelekkel, legalább egy órát kellett volna várni.
Ezután abbahagytam. Több, mint 4000 forintom ragadt bent a telefonban. (vicces módon az egyenleg lekérdezés a letiltott telefonon is működött!) Elegem van a BlueMobile-ból. Pláne, hogy most majd évente kell egyeztetni.
-
őstag
válasz John Brass #6951 üzenetére
A 4.000 forint szerintem visszajár neked, ha lejár a kártya akkor a törvény/rendelet ezt írja elő.
Blue Mobile-nak nincs mindenhonnan hívható telefonszáma?
-
Fíra
csendes újonc
Be akarom kapcsolni 1777es menüből a Bluenet Met de miután az utolsó 1est is beütöm azt mondja a gép hogy technikai okok miatt a szolgáltatás nem elérhető, kérjük próbálja meg újra. újra próbáltam, de akkor is ugyan ezt mondja. Se a bluenet s se a bluenet m csimagot nem tudom aktiválni.
-
McLaca
őstag
Nincs külön 84Ft-os net. A régi teljes árú csomagokat (Bluenet S, M, L) kapod akciós áron 2 hónapig, ha az utolsó aktiválásuktól számítva eltelt legalább 90 nap. Szóval nyugodtan rendelheted SMS-ben, vagy az online felületen is, az akciós árat fogja levonni.
John Brass: az adategyeztetős számot bármilyen telefonról fel lehet hívni.
"Mivel a telefonom nem működött, egy másikról próbáltam meg. Ezzel azonban nem kapcsolt semmiféle számot." Ezt nem tudom értelmezni. Amelyik telefon nem kapcsol semmiféle számot az vagy elromlott, vagy kártyás és nincs rajta pénz. Mellesleg az adategyeztetés júniusban már online is működött, én pedig május elején végeztem el még telefonon (nem vártam az utolsó pillanatra). Hacsak nem Közép-Afrikában voltál internet és mobilhálózat nélkül, akkor lett volna számos lehetőséged. Maradjunk annyiban, hogy elkefélted a dolgot, ami nem a Blue sara. Hogy az adategyeztetés után miért nem vált aktívvá a számod, az már egy másik sztori. Amúgy meg: http://www.bluemobile.hu/adategyeztetes - ez július eleje óta ott van.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
Fíra
csendes újonc
Biztos én vagyok a gyenge elméjű, de most már aztán végképp nem értem.....
Az osszefoglaloban az van írva, hogy a 1777et felhivva a 2 3 1 6 1 1 1 illetve a 2 3 1 6 2 1 1 kódot beirva a Bluenet S es M csimagokat lehet 2 hónapra aktiválni 84 ftert. De ezek szerint mar nem lehet, mert nem aktivalja.
Az oldalon bluenet van 450 ftert, bluenet plusz 1190 ftert es bluenet xxl 2310 ftert. Ezekbol ha barmelyiket megrendelem akcios aron lesz? Es megis mennyi az akcios ar?[ Szerkesztve ]
-
John Brass
újonc
> Amelyik telefon nem kapcsol semmiféle számot az vagy elromlott, vagy kártyás és nincs rajta pénz.
Nem romlott el, volt rajta pénz. A weboldalon is írták, hogy az adott számon csak arról a telefonról lehetett adatot egyeztetni, aminek a számát kellett volna egyeztetni. Más telefonról nem kapcsolt.
> Mellesleg az adategyeztetés júniusban már online is működött,
És ezt nekem külföldön honnét kellett volna tudnom?
> Hacsak nem Közép-Afrikában voltál
Nem voltam Afrikában, de bíztam abban, hogy utólag, otthon is simán elintézhetem.
> Maradjunk annyiban, hogy elkefélted a dolgot, ami nem a Blue sara.
Köszönöm a hasznos tanácsot! Sokra megyek vele. Csak azt nem értem, egyáltalán miért írtad?
-
prozodus
őstag
válasz John Brass #6964 üzenetére
Vszleg azért írta, mert tisztában kéne lenni azzal, mi az, amiért a blue a felelős, és mi az, amiért az ügyfél.
Mit jelent az, h júniusban huzamosabban? Hónapokig voltam külföldön, a júniust is beleértve, és amikor itthon jártam éppen, simán elintéztem, azóta is él a számom.
Szóval továbbra sem értem, miért a blue tehet arról szted, h nem vetted magadnak a fáradságot, h június előtt, indulás előtt elintézzed.
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
McLaca
őstag
válasz John Brass #6964 üzenetére
Azért írtam, hogy rájöjj, mennyire alaptalan a panaszkodás. Mellesleg link is volt a HSZ-emben és további infók, ergo segítség is, de nyilván csak annak lehet, aki hagyja. Az adategyeztetős számot pedig bármilyen telefonról fel lehet hívni. Maradjunk abban, hogy valami érthetetlen logikai következtetés okán meg sem próbáltad. Ezt azért merem nagy biztonsággal kijelenteni, mert most hívtam fel egy telenoros számról, és nem utasította el a hívást. Nem mellesleg most is én járok utána, akinek szüksége sincs rá... Bár ma már mindegy, szept. 30-ig lehetett megoldani.
Fira: van ott valami "további mobilinternet csomagok" nevű link is (nem pontos a megfogalmazás, de nálam most nem jelenik meg aktív Bluenet L csomag miatt), oda kattintva megjelennek a régi S-M-L csomagok is. A menüben valószínűleg volt változás, de nem tudom most meghallgatni, mert az angol menüpont után csak halkan pattog, mintha végtelen ciklusba került volna, lassan 4. perce teljes némaság... De emlékeim szerint a 1777-en is először az új csomagokat sorolja, és ott is van további csomagok menü, azon belül vannak a régiek.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
Sir Sparrow
aktív tag
Nekem is ugyanez van, mint nálad. 2 napja próbálkozok aktiválni a "blue net L"-t (333MB) a telefonos ügyfélszolgálaton (1777), de az automata technikai okokra hivatkozva nem aktiválja. Meguntam, így megpróbáltam aktiválni ugyanitt az "újabb" adatcsomagok közül a "blue net"-et (100MB), de azt sem engedi.
[ Szerkesztve ]
-
McLaca
őstag
válasz Sir Sparrow #6969 üzenetére
Valami akkor fejre állt náluk, ehhez lehet köze annak is, amit fentebb írtam (az angol menü elhangzása után csend...).
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
Fíra
csendes újonc
Na vegre valaki erdemben tudott segiteni 2 nap alatt. Koszonom szepen. Ejfel utan aktivalom majd hogy ne matol hanem holnaptol szamolja a 30 napot. Most aktivalom az M-et majd, az elso honap 31en jar le, nov. 1en aktivalom a 2. honapot az november 30an jar le. November 27en lemondom az M-et, december 1en megrendelem az S-t. Dec. 30an lejar az elso resze, jan. 29en a masodik resze. Jan. 24en lemondom az S csomagot. Februar1en ujra megrendelem az M csomagot. Ezt csak emlekeztetetoul irtam le magamnak.
Sir Sparrow rendeld meg az ugyintezes.bluemobile oldalon. Ejfel utan majd beszamolok rola hogy sikerult e nekem 84ert a 920 ftos M csomag. Valami kinja van a 1777nek tegnap egesz delutan hivogattam es hol azt mondta hogy a blue mobile ugyfelszolgalatat hivtam hol pedig azt hogy a telekomet.
-
McLaca
őstag
Ha teljesen biztos akarsz lenni, akkor 920Ft alatti egyenleggel rendeld. Én excelben vezetem a dátumokat, hogy biztos ne nézzem be. Az utóbbi 2 évben rendben mindig tudtam akciós áron rendelni.
A dátumaidnak nem számoltam utána, de mindig nézd meg az online ügyintézésen, hogy valójában mikor jár le/újulna meg a csomag, mert vannak 1 napos eltérések két hónap közt, és fontos, hogy ne a főoldalon tedd ezt meg, mert ott egy nappal többet ír mindig, mint a netcsomag beállításain belül. Utóbbi helyen tudod a megújítás után lemondani, hogy a 3. hónapra ne csússzon át, és ettől ugyanúgy a ciklus végéig használható.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
Fíra
csendes újonc
600 ft kezdoegyenlegem van, a 920ast rendeltem es 84 ftert aktivaltak. Vegre valahara. At kene majd irni az osszefoglalot mert nagyon ugy tunik hogy a 1777en nem lehet mar rendelni.
Az egyenleg es forgalom menupotban azt irja hogy Idoszak kezdete: 2017.10.02. es Idoszak vege: 2017.11.02. Ez tobb mint 30 nap mert ha mai nappal szamolom a 30 napot akkor 10.31en jar le. Mindegy most nem erdekes mert meg egyszer meg fog ujulni,utana meg majd lemondom es 3. honapra mar nem ujul meg. -
McLaca
őstag
Igen, ezért a több mint 30 napért mondom, hogy ne ott nézd.
Balra fent előfizetések testreszabása->mobilinternet->beállítások - itt találod a valós lejáratot. Az "egyenleg és forgalom" oldalon rosszul van, amióta Blue-s vagyok. Mondjuk nem kicsit megtévesztő és félrevezető.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
fcbarca
őstag
sziasztok.Blue Mobile-on adatforgalom lejárta után,megy még a 32 kbps-es net?
-
Black_Raven
veterán
Sziasztok. Átcuccoltam én is Domino Fixről ide. Itt sokkal olcsóbb a net..Megnézem majd az "Akciós" neteket, csak lepörgetem a kezdő 100mb-t. Jó drága volt a mindenre kitörhető 4g-s bluesim, kemény 499ft (22perc+100mb benne). Ügyfélszolgát kérdeztem, hogy ua az APN.? azt se tudta mi az, műszaki kollégát akart kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.
-
4Grider
nagyúr
válasz Black_Raven #6981 üzenetére
Arra majd ügyelned kell, hogy ez a 100 MB jó eséllyel blue net 100 lesz, arról meg nem tudsz visszaváltani a régi akciós csomagokra...
-
nagyúr
válasz Black_Raven #6985 üzenetére
hát ez az, néha a waze sem működik
hullámzó, van hogy percekig 0kbps"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
McLaca
őstag
-
DJGABI
addikt
[link] ez a kólás akció szerintetek működhet bluemobilos kártyával is?
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Fíra
csendes újonc
Szeptember 21-én aktivaltam a blues simemet, a hozza jaro kis papiron az all, hogy az aktivalast koveto 10 munkanapon belul levelben kuldenek szemelyes kodot, amit vissza kell kuldenem. Ezt a mai napig nem kaptam meg, pedig tegnap volt 10 munkanapja, hogy aktivaltam a kartyat. Tudok valamit tenni ezugyben?
[ Szerkesztve ]
-
mecsek20
tag
válasz Csabszeg95 #6994 üzenetére
miért a blue mobile minek a hálózatán megy?...
-
Murphys2
tag
Átváltottam Blue-ról Domino Surf-ra. Helyben megcsinálták, a kártyát odaadták, és egyből működött is. 1990 Ft volt az új kártya, amire kaptam 1 GB netet és 80 perc lebeszélhetőséget, mindkettő a kártya érvényességi idejéig használható fel. Utána pedig a Maraton nettel (4000 Ft/4GB a kártya érvényességi idejéig szintén) jobban ki tudok jönni, mint az ittenivel, mivel kevés netet használok, kb 100-200 mega/hó.
Köszi Nektek az eddigi információkat!
-
AttilaN
tag
Sziasztok!
Ma kérvényeztem a sim cserét 4G-képes kártyára. Kb. meddig tart a teljes folyamat az igényléstől számítva az új kártya használatba vételéig?
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!