Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz mackosajt #74655 üzenetére

    Néhol igencsak csúnyán. Pl. anno SC2, vagy GTA4, amit konkrétan fejből tudok. Újabb gamékban teszteket kéne nézni.
    Ja, és nagyon fenntartásokkal kell kezelni a teszteket is, mivel ha nem épp a CPU-terhelőbb részeken vannak, akkor fingot nem ér a mérés, mert egy pályán jó a játék, a következőn meg nem, mert ott már megette a procit....
    BF4 multi is DX11-ben eléggé megzabálta még a 4,4Ghz-es i5 4690K-mat, és nem volt 100%-ra terhelve, tehát nem a "magszám" volt kevés, akármilyen röhejes, Ultra helyett High grafikán kellett játszanom, mert az Ultra kifogott a PROCIN, a 290-es röhögve hozta volna. Mantle alatt hozta is. Sajnos viszont sokáig DX11 alá voltam kényszerítve, mert a win7 alatt sokáig laggos volt a Mantle-mód, míg végre az EA ki nem javította.

Új hozzászólás Aktív témák