Új hozzászólás Aktív témák

  • Whysperer

    addikt

    válasz MiklosSaS #71829 üzenetére

    Amúgy egy ksi fejtörő..

    Adott a Maya 3D program.

    Megoldandó probléma. Maya rendernél és folyadék szimulácioknál használ Muli Core-t

    Ncloth/ nucleusos szimulációknál hiába írod be a mulicore-s python parancsot, akkor is csak azt történik ,hogy pl i7-nél maxra járatja mind a 8 core-t de nem lesz gyorsabb a művelet mint,ha normal esetben 8 szálból 1 szálat járat csak.

    Erre van ötletelet amivel meglehet kerülni azt,hogy Adott egy program ami kiküldi a PC-nek ,hogy itt a feladat. számold ki. Erre a gép elkezdi 1 szálon számolni és ezt sajnos ahogy nézem Maya-ba nem lehet. Viszont valahogy nem lehet megoldani azt,hogy amit kiküld a Maya ,hogy számoljon azt a Windows dobja szét a szálakra? Mert ugey akkor itt nicns előnyben sem a 5820k,ha cserélünk sem egy Xeon. maximum abelső gyorsítóval. Viszont mind 1 szálon számolná ki. Viszont ezeknek akkor jön meg az erejük a 4790k-val szemben ,ha multithreading van.

    Bocs, ha valamit érthetetlenül írtam le. Bármi nem értelmezhet ebből. írjátok le és átfogalamazon.

    Ötleteliteket előre is köszönöm!

    ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG

Új hozzászólás Aktív témák