Új hozzászólás Aktív témák
-
bunfi
őstag
válasz Bjørgersson #56 üzenetére
Ők más véleményen vannak és mivel övék a franchise azt csinálnak vele amit akarnak. Te maximum nem veszed meg, és/vagy lehurrogtatod magad a fórumokon a fanboyokkal. A marketing mindent elad. Ez is el fogja.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
Ezt a sor szeretném kérni, hogy javítsuk:A készítőgárda ezúttal azonban nem a Dice, hanem a Visceral Games.. A tényállás legjobb tudomásom szerint a következő: egyjátékos kampány - Visceral, többjátékos mód - DICE. Forrás: [link]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
-
bunfi
őstag
Már mosdatják magukat. Troedsson papa kiadott (kiadatott?) egy nyilatkozatot, hogy nem kell aggódni, a BF4 top prioritás marad. Persze. Már ott elbukik a dolog, hogy kiadnak egy ilyen nyilatkozatot viharos gyorsasággal a kiszivárgás után. Valamitől félnek? Netalán talán volt alapja a múltban? Jé, tényleg. Kijött a BF3, BC2 kuka, kijött a BF4, BF3 kuka. Erre most ingyenessé teszik a BF3-mat? 2 és fél év után? Mikor volt olyan, hogy egy AAA cím 2,5 év után már ingyenes? Trollok, lámák, csalók gyülekezzetek!. Persze értem én, ki kell végezni a BF3-mat véglegesen és terelni a birkákat... ez egyre undorítóbb.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
Akkor fáradjál el a youtubera és nézz meg SF gameplay videót. Én speciel egyetlen darab rendőrt vagy bankrablót nem láttam benne. Attól pedig, hogy volt benne gázmaszk vagy grapling hook nem lesz "volt már ugyanez" kategória.
#101 Ameddig nem csinálnak az egész sorozatból egy infantry orientált tucatszart, részemről mindenki azon a pályán és játékmóddal játszik, amit ő preferál. Csak ne csináltasson a tömeg járműmentes játékot, mert ez az egyetlen ilyen a piacon és kár lenne érte.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
Jaj, ezt a dumát. Hát meg kell ****ni... Most már mindegy? Meg nem akartak várni. Értem. Én meg Kossuth díjas kisnyugdíjas vagyok ennyi erővel. Természetesen sokat haladtak azalatt a 6 hónap alatt és majd jól meg is mutatják az E3-mon, vagy inkább előbb! Nem is értem minek viszi oda a legtöbb kiadó a legnagyobb címeit.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
Béta, de engem nem győzött meg. Én nem küzdök fókuszzavarral és nem üvöltök az új és trendi után. Egy másik franchise alatt egy szavam sem lenne, próbálkoznak. De így...
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz Bjørgersson #115 üzenetére
Hát az az. Meg nem életszerű az egész. A bankrablók maximum automata gépkarabélyokkal, egy könnyűgéppuskával rabolnak bankot, nem RPG-vel. Rendőrségi miniheli heat seaker? A furgonon meg HMGés 40mm gránátvető. Ez mind katonai cucc, rendőrség nem használja, mert náluk nem lehet járulékos kár.
A recoil viszont tetszett, mert nem lehet permetezni és a tűzgyorsaság nem oldja meg, ha nem tudsz lőni. Kíváncsi leszek milyen lesz a végleges, de a fegyver- és kasztbalansz megint szar lesz. Ezt előre borítékolom.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz Bjørgersson #118 üzenetére
RPG on infantry, snipernél automatafegyver másodlagosnak, hogy ha már közel jutottál hozzá, ami a kasztnak nem a harci távolsága, akkor letúr microsmgvel, a sniper közelre egy lövés, mivel red-dotot is lesz rá, nem hinném, hogy intended egy távolsági kasztnak. Supportnak végtelen robbanóanyagkészlet, mivel nála van a láda. Dzsihad fun 4ever. Meg másnak is adja gazdagon pontokért, hogy legyen spam, holott annó épp ez ellen kampányoltak, mert kriminális volt a gránátspam pl. Karkandon. Ehhez képest megcsinálták Metrót és lett LVG, RGO, V40, XM25. Nagyon vicces az is amikor mindet teleszór füsstel és FLIR-rel aprítja a népet a végtelen fedezékből AWS-sel vagy MG4-gyel. De persze te is felteheted, csak akkor épp a többi ellen nem vagy túl hatékony.
Aztán ugye AEK, FAMAS, MTAR, AS VAL, hogy az agrárágazatből érkezőknek legyen mivel permetezni. Az ACE 52-nek meg jobb a hip fire-je, mint az ads. Fekvéssel, guggolással nem elkerülhető claymore, dobható C4, mágneses akna, mert a fekete gödrök alján már túl nyilvánvaló, hogy ott van mindig az elszórt szemét. Különösen vicces, amikor a bázisról kivezető úton lévő autóroncsokat preparálják a kis kedvesek. No skill alap rakétavető (MBT LAW) és no skill löveg (STAFF), 25mm-es ágyú a minihelin, amit ha ketten javítanak, szinte kilőhetetlen. Az örök kedvenc Guided Missle a légi járműveken. Szerencsére a Javelin trollok megritkultak, mert nincs elég SOFLAM/PLD és annak hiányában ugye rajta kell tartani. Túl nagy látószög a fekvő embereknek.
Le van ez optimalizálva a nulla csapatjátékra és trollkodásra. Fire and forget, unavoidable attack. Pedig egy kis ügyességgel simán ki lehet szedni mindent, csak ugye a durva kemping ellen fel kellett szerelni a népet, kár hogy ezzel az alap szituációkat is elmérgezik. Röviden ennyi a meglátásom (inkább a Bf4. mintsem a Hardline kapcsán), várom a savat, jobb esetben kritikát.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
Túl sok ≠ mindenki. De mindazok a dolgok, amiket felsoroltam a szervereken elkeseredettebbnél elkeseredettebb, rosszabbnál rosszabb szabályozásokat szülnek, mert egyesek képtelenek belátni, hogy teljsen felborítják a játék dinamikáját azzal, hogy spamelnek, claymoreoznak vagy ellopják a helit és azzal répáznak, mert megtehetik (Siege of Sanghai). Nem kellene lehetőséget adni az ilyenre, ki kellene javítani az ilyen hibákat DLC gyártás helyett, de akkor nem lehetne a többi játékból átédesgetni a játékosokat, mert ugye ha valamiért meg kell dolgozni az már gáz; ezen felül én milyen jogon lövöm le, mikor ő CoDban atyaúristen. Innen már csak egy lépés a csalás, amit sokan bevállalnak, mert net, who cares.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
Én. Azt, hogy szó sem volt nem egészen így fejezném ki. Egyrészt az első leaked videóban direkt kiemelték, hogy az egyjátékos kampányt a Visceral készíti. Ha az egész játékot ők készítenék, akkor miért emelték ki? Másrészt nem készítettek még fps-t, főleg nem online fps-t. (Az utóbbi négy évben csak Dead Space címeken dolgoztak.) Ehhez azért kell egy rutin, tekintve, hogy még a veteránnak számító DICE is igen gyakran mellé lő bizonyos játékelemek koncepciójában (lásd. Bombing jet). Mindezek mellett a Frostbite-tal egyáltalán nem dolgoztt a Visceral, így semmi tapasztalatuk nincs a motorral kapcsolatban, ami tekintve a motor komplexitását és azt, hogy a DICE még 7 (!!) extra hónap alatt sem volt képes minden problémát és anomáliát megoldani a Battlefield 4-ben, nem biztos hogy jó ómen lenne nekiengedni őket, hogy csináljátok a multit. A legutóbb, amikor egy "négykezes" után átengedték a terepet a másik fejlesztőstúdiónak, az katasztrófához vezetett minden értelemben. Mert a Warfighter egy hulladék lett és a Danger Close a kukában végezte. De persze Riccitiello megmondta, hogy a belső tesztelés alapján nem volt olyan rossz, mint ahogy azt a média sugallta. Gondolom azért "rúgták" ki 2013-ban mert az igazgatótanácsban is inkább neki hittek.
Ezért én még mindig azt mondom, hogy ez a szöveg, hogy a DICE besegít még mindig azt takarja, hogy ők csinálják nagyrészt a multit. Függetlenül attól, hogy a görög mit tvittyel. Vagy lehet, hogy tévedek, de akkor ismét sikerül majd mélyebbre vinni a Battlefield franchise hírnevét.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz Bjørgersson #113 üzenetére
Töröltették Tzukival, feltötöttem máshová: béta videó.
+ egyik ismerős reakciója a videóra: "BF 4.2, ami 3.5. szal BF3.7"[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz Bjørgersson #131 üzenetére
BC2 egy hihetetlenül rossz konzolport volt. BF3 és BF4 hálózati kód és kiegyensúlyozási problémák, utóbbi működni sem nagyon akart egy darabig, mindkét játék DLC-k után parlagon hagyva. Szerintem ha ez valakinek nem tetszik, fogja és ott hagyja a DICE-ot. Ha az Infinity Ward, Bioware és a Visceral meg merte csinálni és nem lefelé buktak, akkor a DICE is nyugodtan megteheti ugyanezt, HA elegük van abból, hogy a vásárlók/rajongók (és valószínűleg maguk fejlesztők) véleménye szerint is hagy kívánnivalót maga után a játék.
(#133) NetTom A "középszer, így is jó lesz, megfelel, nem kell komolyan venni" mióta viszi előre bármely területen az emberiséget? De persze gondolom egy fps játékban a grafika és fíling fontosabb, mint a játékegyensúly, találatregisztráció és a hálózati kód. Az elakadt lemez pedig úgy gondolja, attól, hogy <helyettesítse be a nevét> egy igénytelen szarral is vidámal eljátszik, még nem biztos, hogy mindenkinek kellene/vágya odáig leadni. Nem kell ahhoz komolyan venni, hogy jogosan várhassam el, hogy akibe beleeresztek egy tárat és el is találja, az dögöljön is meg. Magam részéről a kompetitív vonulatról már nem is álmodok, mert az utóbbi időben csak a publicon vagyok f@sza gyerek a divat. És milyen "jó" alázófragmoviekat tudnak róla készíteni, zabálja a nép. Kár, hogy 10 évvel ezelőtt egyanezért a világból kisavazták volna "pub frag/shitluck is not skill" jeligével.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz Bjørgersson #149 üzenetére
Már alig várom...
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz Snip3r_HUN #509 üzenetére
Korai hozzáférés? Mivan már az a maradék román "bétateszter" is túl sokba kerül? Vedd meg és teszteld le magadnak? Hát ezt ha valaki beszo***, az meg is érdemli. De legalább a trailerrel megint beindult a kör...
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz Bjørgersson #889 üzenetére
Én azt hittem az a hiba, hogy két jobb keze van, de ezek szerint nem. Én meg nem egyszer magammal kerültem közeli barátságba [link].
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
Fent kell tartani a látszatot, de őt tényleg megvette az EA. Meg az Origin PC. Meg a jóég tudja még kik. Akit mostanában szoktam nézni az Chris. Ő legalább konstruktív és bizonyítékot ad rá, hogy már évek óta igaz, amit az EA a minap lenyilatkozott.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
pár órás játék után összeülnek a fejlesztőkkel hibákat átbeszélni, értelmes ötleteket feldobni, szóval valamit valamiért
Akkor mivel magyarázod, hogy ész nélkül módosítanak játékmechanikai elemeket? Vagy azt, hogy kódszinten egy hulladék az egész?
NetTom
Cserébe ők azért bétatesztelnek, ami nem két percüket veszi el... szóval valamit valamiért.
Igen, már majdnem elkezdtem őket sajnálni. Nekik megvoltak a megfelelő kvalitásaik és jókor voltak jó helyen, hogy meglovagolják a trendet. Ennyi. Munka -> fizetés. De azt nem feltétlenül nevezném fernek, hogy amellett, hogy a megtekintések után járó reklámbevételt zsebrerakják, még azt sem lehet tőlük elvárni, hogy hitelesek legyenek (értsd. nem megfizetett vélemény), mert kell nekik még az a kis mellékes a kiadóktól.
Az Originnek meg olcsó reklám egy 2-3000 dolláros pécét kiküldeni amit százezrek néznek meg.
Ennyi embert ennél biztos vagyok csak drágábban lehet "megszólítani" bármilyen más hagyományos reklámúton nemzetközileg.Igen, minden vágyam az, hogy a hiteltelenné vált médiumok után már ezeknek az embereknek sem lehet adni a véleményére, mert "megfizetik" a véleményüket.
Egyébiránt én nagyon szívesen töltök ezzel időt, ha már a román teszterek csak ilyen "színvonalú" munkáért lettek megfizetve tesztelés jogcímén, csak nincs semmi foganatja. Lásd. [link]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
djculture
A F2P vonalon már bizonyították, hogy képesek (Heroes) és képtelenek (Play4Free) élvezhető, nem pay4win játékot készíteni. Szegényeknek már nem maradt mit bizonyítanipohár
A tesztereknek?? Tényleg ezt kérdezed? A játékmechanikai dolgoról meg érdemes megnézni a már linkelt Battlenonsense youtube csatornát, de hogy említsek párat: tetőkemp, egyszerre csak egy késelés egyidőben per szerver, késelésanimáció, kicsi-piros-háromszög lövölde fps helyett, supression és a hozzá kapcsolódó fantasztikus újítás, a supression alatt nem healel a medkit stb. stb. stb.NetTom
A véleményekről/véleményvezérekről van értelme vitatkozni abban a kontextusban, hogy azért fizetik meg, mert alkalmasnak ítélik a reklámra és a franchise értékének növelésére. És mivel elég sok játékost elér és még abban a státuszban van nyilvántartva, hogy nem fizetett prókátor, így kiválóan alkalmas ott, ahol a reklámmal nem feltétlenül érnének célt.[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
jó, te most elkezdted keverni a BF4-et és a Hardline-t, én végig az utóbbiról beszéltem...
Piros háromszög lövölde? Tetőkemp? Idegesítő one-hit-kill fegyverek? Nem nagyon más.
előbbit a közösség alakítja, lásd BF4 CTE-t, medpack dolog rég másmilyen
Tudok róla. De elég jogos kérdés, hogy mire volt jó az oda-vissza a rendes játékban? A közösségről pedig csak annyit, hogy elég szomorú, hogy csak akkor vagy a közösség tagja a kiadó szerint, ha megvettem a Premiumot.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz daveoff #1847 üzenetére
Imádom az ilyen videókat. "Néézd appa meg tudom alázni az random emberek nem szervezetten működő csapatát, mert mi felmegyünk hárman és kihasználjuk a játék irgalmatlanul irritáló, teljesen átgondolás és balanszmentes ficsőrjét!!!!! MERT MI RULZ!!! ÉÉÉÉRTED?!?!?" De persze tudom én vagyok megint a topicromboló farok, mert trollkodni jó, ugye?
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz marilllyo #1854 üzenetére
Lehet, hogy én öregedtem ki ebből a mókából, de régen volt egy olyan mondásunk, hogy a public frag az nem frag. Így innentől kezdve marhára szánalmasnak tartom, hogy ezzel vagiznak, hogy x óra alatt képesek voltak ekkora átütő sikereket elérni, hogy pubon tudnak trollkodni. (Persze tudom, nem vagiznak, de gondolom csak a dokumentumfilmes jelleg miatt szántak időt és energiát a rögzítésre, megvágásra, feltöltésre.) Ez nekem speciel csak azért fáj, mert eléggé unalmas egyedüliként az objectivre játszani az adott csapatban. Sőt inkább frusztráló, mivel vannak páran akik szerint arról szól a játék, hogy ők mekkorákat fognak lőni sniperrel és erre teszik fel az életüket. Majd kempelnek a bázis szájából a dombtetőn, mivel berapeltek minket. Én nem szeretnék úgy játszani, hogy mások funolnak, trollkodnak vagy épp csalnak, mert épp ahhoz van kedvük és mivel kifizették a játékot (+ esetleg a cheatet) ki a f@sz vagyok én, hogy megszabom nekik, hogy egy csapatjáték és feladatorientált játékban mit csinálnak.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz daveoff #1862 üzenetére
Az elején, amikor még senkinek nem volt kiunlockolva a végtelen RPG a csomagtartóból és a Breach Charge, akkor játszhatóbb volt véleményem szerint a játékmód. Nem a kempelésről és a one-hit-kill-ről szólt a dolog. (De ez csak magánvélemény.)
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
-
bunfi
őstag
válasz daveoff #1883 üzenetére
Na igen, itt a probléma. Ugyanúgy? Hát nem tudom... én bizonyos játékmechanikák tekintetében csak a lejtmenetet/erőszakos leegyszerűsítést látom. Azzal egyébként nincs semmi baj, hogy a Hardline-t indítják a Cod ellen, viszont szerinted hány másodpercet fognak gondolkodni, hogy kukázzák a rendes járműves BF-et, ha tegyük fel az ötödik rész nem produkál elég szép hasznot? Én mindenképpen egyjegyű számra tippelek.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
(#1895) marilllyo De ne mentsünk már fel egy szórakoztatásra szánt valamit azért, mert nincs jobb... Elég pénzt kaszálnak ők ezen ahhoz, hogy ne a vásárlók legyenek a béta teszterek. Úgy tűnik túl könnyen a múlt homályába veszett a launch és az azt követő frusztrációhegyek...
(#1891) daveoff Én reménykedem benne, hogy nem. Sajnos ez az egyetlen módja annak, hogy az értésükre adjuk, nem vagyunk hajlandók félkész játékért fizetni.
(#1899) daveoff
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz daveoff #1905 üzenetére
A saját szavaidat idéztem vissza, így magadat is fedd meg a kötekedésért. De nekem az a fura, hogy egy olyan fórumon, ahol a hardverekről/szoftverekről a legmagasabb szakmaisággal és kritikussággal társalognak a fórumozók, azért szólsz meg, mert vannak elvárásaim egy szoftvertermékkel kapcsolatban?
Team Fortress 2. Évek óta van ilyen opció (de teszem hozzá ott is amiatt, mert a "rápatchelünk és jólvan" hozzáállás miatt nagy lett a felháborodás, mivel voltak teszteletlen és átgondolatlan dolgok). És bizony a TF2 már jó ideje ingyenes és teljes áron sem volt ~7000 forintnál drágább. De ettől függetlenül persze elismerem, hogy javítani akarnak a játékon, de kérdem én, hogy pont most? Több, mint egy évvel a megjelenés után? Akkor, amikor rá akarják hergelni a népet, hogy vegye megy a Hardline-t is? Akkor, amikor az év végén érkezik az új Battlefront, amely ugyanezen a játékmechanikán alapul? Ez semmi másról nem szól, mint a parasztvakításról. Teszünk is valami, meg nem is.
Egyébiránt örülök, hogy téged megelégedéssel tölt el, hogy megkaptad a pénzedért, amit vártál. Viszont jómagam nem, messze nem és ezzel nem vagyok egyedül.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz daveoff #1907 üzenetére
Örülök, hogy sikerült mindkettőnknek értelmeznie a másik álláspontját. Viszont levezetni a koncepcióbeli, kódolási és projektmenedzselési hibákat egy többezer karakteres kommentbe kerülne, amit idő és elszántság hiányában nem áll módomban megtenni. Lényegében csupán annyi volt az EA célja a Battlefield sorozat újraélesztésével, hogy egy rivális modern katonai fps-t vezessen piacra egy olyan franchise égisze alatt, amelynek "hangzatosságát", pontosabban piaci értékét pontosan azok az emberek adták, akiknek az elvárásai nem találkoztak (és azóta sem) a játék színvonalával. Természetesen el lehet fogadni a játékot olyannak, amilyen, de engem akkor is zavar, hogy úgymond a játék hibáinak javítását némi felesleges extrával és komoly marketing költségvetéssel egyetemben kiadják úgy játékként.
A hasonlóság egyébként jóval több a TF2-vel, mint gondolnád, mivel mindkettő kasztalapú objektívorientált fps (a grafika és a dizájn különbségeit figyelmen kívül hagyva).
(#1908) marilllyo Igen, ez pontosan így történt, de a legnagyobb gond nem is az volt, amit a Valve csinált, hanem az, ahogy a játékosközönség reagált rá. Ahogy egy barátom summázta: "Team Fortress 2: America's #1 war themed hat simulator."
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz daveoff #1910 üzenetére
Villogó bokor? Dehogy. Az tényleg elhanyagolható hiba. Én olyan problémákról beszélek (tényleg csak random, ami az eszembe jut), hogy a karakter animációja nem mindig kooperál tökéletesen a pálya geometriájával, értsd nem tudod átugrani a korlátot, vagy csak egy bizonyos távolságból indul meg az animáció; felakadok olyan peremeken, járdaszegélyeken, amint a látvány alapján simán át kellene, hogy lépjen. Vagy amikor teljesen érthetetlen módon a talajba süllyedt kerekekkel akad fenn egy APC a lerombolt betonkorláton.
Vagy ha a játékegyensúly szempontjából vizsgálom, akkor a FLIR/IRNV, ami teljsen megszünteti a karakterek beolvadását a környezetébe, effektíve mint egy WH light, világítanak az emberek, csak rá kell húzni a fehéren világító emberalakra. Persze erre is van ellenszer a flashbang és a handflare, csak azok épp egy elég fontos támadóeszközt (HE) váltanak ki és amiatt is problémás, hogy a flashbang hatása csak időleges, a handflare pedig irritáló, zavaró mindenki számára. Ugyanez a kategória a kis piros háromszög is, amely szükséges a kiválóan modellezett környezet miatt, de ebben a formában sokszor lesüllyed a játék "lövök a háromszög alá és majd meghal" szintre.
Vagy miért nincs normális killcam, vagy ha azt már nem tudják megoldani az engine hiányosságai (tényleg képtelen rá a játékmotor) miatt, akkor miért nem lehet egy jobb killcardot csinálni, ami részletezi, hogy kitől és hova kaptam sebzést és az mennyi volt. Mert rengetegszer tűnik úgy, hogy egy golyóba haltam, holott alapvetően más volt a szituáció. A Hardlinenal sem sikerült semmi javulást elérni, mert az, hogy hova kaptam a halálos lövést nem sokat segít annak a megértésében, hogy mitől haltam meg 1 másodperc alatt.
Vagy miért kell hagyni (sőt teret adni) az épületek tetején való kempelést? Ami a másik csapatot irritálja (szerintem nincs olyan, aki örülne annak, ha egy tetőkemper öli meg) a saját csapatában meg egyel kevesebb ember, aki az adott feladatot teljesíthetné. Persze ez ellen megcsinálták az XM25-öt, viszont azzal nem számoltak, hogy számos más esetben, ahol a fedezéknek fedezéket kellene adnia teljesen megöli a játékot a spam. Gránátoknál dettó. Erre azt hiszem Metro a legjobb példa, ahol semmit, de abszolút semmit nem tanultak a BF3-ból.
Vagy miért csinálnak az aknák a talajon 1,5-2 méter mély gödröket, amin a tank/apc keresztül sem tud menni és akkor még nem említettem, hogy a gödrök alját ismét megrakják aknával, ami effektíve teljesen kirekeszti az adott területről a járműveket, ami véleményem szerint ismét nem kivánatos játékmechanikai változás (persze el lehet kerülni az adott területet, de akkor léptünk egyet a kempelés irányába, amit én gyűlölök és nem csinálom). Mint ahogy a végtelen, de csak ammo-cap-ig újratöltődő lőszer a harcjárművekben sem jó megoldás, de leginkább a repülő járműveknél az, mert nekik jóval több a lehetőségük elhúzódni és kivárni, míg megint lesz. Szerintem a fix lőszerkeret és a kijelölt újratöltési pontok/módok sokkal jobbak lettek volna, ha már minden áron ki akarták javítani a BF3 végtelen lőszer okozta játékmechanikai problémáit.
Mint ahogy szerintem a hajókba sem kellett volna TV rakétát rakni, mert ezt is lehet abuzálni, ami nagyon frusztráló és emellett arra redukálja a hajó-hajó csatákat arra, hogy 2 TV rakéta oda-vissza és melyik tud még pár találatot elérni az ágyúval.
Vagy azt sem értem, hogy miért ennyire védtelenek a földi járművek a légi támadások ellen, miközben a pilótáknak óriási terük van elkerülni a beméréseket. Vagy a Laser Gudied Missle, amelyet nem lehet megkerülni, csak valahogy túlélni, rádásul azonnal disablere vágja a járművet, tehát tényleg ingyenfrag. Persze van Active Protection, de már azzal is megszivattak, ha el kell nyomnom a vadászgép (nem bombázó) miatt, mert akkor meg máshol leszek kiszolgáltatott. A legirritálóbb, hogy a páncélozatlan könnyűhelikopter kerget ki a világból, amikor tankkal vagyok, mert csak az AP és a HE öli meg azonnal, a Sabot nem. Egyáltalán minek ennyi specializáció a járművekbe? A választásról szól vagy a tudásról. Az abszolút nulla skill staff shellt már fel sem akarom hozni, de az is annyira nevetséges volt, hogy az első időkben még a légi járművekre is rákanyarodtak, ha megfelelően közel lőtted hozzájuk.
És még tudnám napestig sorolni, hogy mitől szoktam meredten magam elé nézni, mert tényleg elkeserít, hogy ennyire nincs csapatjáték vagy játékegyensúly.
szerk: az adatlapomon ott van a gépem és DIGI 80/40 van bekötve és ennek ellenére mégis ez a szófosás jön rám, amikor a hibákat, rossz koncepciókat kell ecsetelni.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz marilllyo #1912 üzenetére
Nem, nincs levédetve legjobb tudomásom szerint. Viszont nem haszontalan, mert ha valaki csal az onnan rögtön kiderül. Persze nem minden csalóról, csak az ottromba nagy farok típusúról. De már az is elég és ugyanúgy megmutatná, hogy honnan kempelnek, mint a jelenlegi trollcam.
Nem a támadó helikopterek jelentik a problémát, mert azokat annyira meggyengítették, hogy még én is azt mondom, hogy túlzásba vitték. Gondolom ők úgy gondolkodtak, hogy ezzel majd ki lehet javítani azt, hogy a BF3-ban a troposzférában kempeltek vele, meg úgy általánosságban nagyon erős volt, főleg az AA nélküli sima Conquest pályákon.
A disable alatt én a mobility hitet értem, hogy adott ideig (meg nem mondom pontosan ~10 mp) szinte mozgásképtelen a jármű. 10 másodperc pedig nagyon sok és utána is csak 30-40 hp-ja marad. De most hogy rákerestem találtam olyan embert, aki leérvelte BF fórumban, hogy szerinte a nagyobb sebzés és a 4 db/tár lenne a fer, mert ő kockázatot vállal azzal, hogy nagyjából a képernyőn tartja a célpontot miközben repül... hát igen kéremszépen és még kérdem, hogy miért tart ott ez a játék, ahol tart...
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
Új hozzászólás Aktív témák
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest