Új hozzászólás Aktív témák
-
BandiHUN
veterán
Kövezzetek meg,ÉN örülök,hogy jön egy ilyen...
Na jó,remélem,hogy lesznek a "klasszikusabb" játékmódok is,viszont én a Close Quarters-t is szerettem a 3-ban,talán ezért is nem vettem meg a 4-et,nekem az már túl nagy,túl járműves.
A Bad Company2 mapmérete nekem pont az "elég" kategória volt.Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
bunfi
őstag
Akkor fáradjál el a youtubera és nézz meg SF gameplay videót. Én speciel egyetlen darab rendőrt vagy bankrablót nem láttam benne. Attól pedig, hogy volt benne gázmaszk vagy grapling hook nem lesz "volt már ugyanez" kategória.
#101 Ameddig nem csinálnak az egész sorozatból egy infantry orientált tucatszart, részemről mindenki azon a pályán és játékmóddal játszik, amit ő preferál. Csak ne csináltasson a tömeg járműmentes játékot, mert ez az egyetlen ilyen a piacon és kár lenne érte.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
Gyula84
veterán
válasz
BandiHUN #101 üzenetére
bf4 ben ugyan úgy van domination játékmód ami lekicsinyített mapot jelent és nincs jármű ebben meg nem hiszem hogy lesz cql map meg ilyenek ez nem battlefield nem is aokat akarják befogni ezzel akik a rendes battlefieldre vannak izgulva
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
KYZRR
őstag
Szerintem teljesen jo lesz ez a "spin-off"
Mindig is komoly volt a BF szeria, rafert mar erre a sorozatra is.
A multit tekintve meg szerintem meg nagyobb szerepet fog jatszani a vonatmunka.You can only die once, make sure it is worth it...
-
BandiHUN
veterán
Na ja,de itt jön a képbe az,hogy az ember már ennyi idő után szétunta a DOM-ot,BF-ben,CoD-ban...kellenek az új módok,mégha a régiek mellett.
CoD-ban pl.a 4 óta kábé nem vagyok hajlandó SD-zni,annyira ráuntam...Persze itt azért remélem úgy felesben lesz régi és új játékmód is,hogy aki amúgy emészthetőnek érzi a környezetet,ne a kötelező "bankrablósdi",üldözősdi tántoritsa el.
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
regener
veterán
6 hónapos volt a kiszivárgott Battlefield: Hardline video
Ahogy azt sejteni lehetett, a kiszivárgott Battlefield: Hardline bemutatót nem az E3-ra készítette a Visceral Games. Ezt persze már onnan is gondolhattuk, hogy a videóban mindenhol a játék munkacímét, az Omahát emlegetik, illetve a grafikai színvonal sem volt éppen a csúcson.
Steve Papoutis, a stúdió vezetője nem esett pánikba egyébként a video kikerülése után: "Na igen, ez megtörtént. Nem így akartuk bejelenteni a Hardline-t, de minden oké. Nem akartunk az E3-ig várni amúgy sem, szóval beszéljünk róla. A kiszivárgott video 6 hónapos, és egy belsős, céges eseményre készült."
Papoutis elmondta, ezerrel dolgoznak a játékon, és alig várják, hogy június 9-én elmondjanak róla mindent. Sőt, szerinte lehet, hogy addig sem kell majd várni.
Forrás: iPon hírek
[ Szerkesztve ]
-
bunfi
őstag
Jaj, ezt a dumát. Hát meg kell ****ni... Most már mindegy? Meg nem akartak várni. Értem. Én meg Kossuth díjas kisnyugdíjas vagyok ennyi erővel. Természetesen sokat haladtak azalatt a 6 hónap alatt és majd jól meg is mutatják az E3-mon, vagy inkább előbb! Nem is értem minek viszi oda a legtöbb kiadó a legnagyobb címeit.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
@rglaaf
veterán
PSN:BiZzare_0 ️
-
Bjørgersson
félisten
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
bunfi
őstag
Béta, de engem nem győzött meg. Én nem küzdök fókuszzavarral és nem üvöltök az új és trendi után. Egy másik franchise alatt egy szavam sem lenne, próbálkoznak. De így...
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz
Bjørgersson #115 üzenetére
Hát az az. Meg nem életszerű az egész. A bankrablók maximum automata gépkarabélyokkal, egy könnyűgéppuskával rabolnak bankot, nem RPG-vel. Rendőrségi miniheli heat seaker? A furgonon meg HMGés 40mm gránátvető. Ez mind katonai cucc, rendőrség nem használja, mert náluk nem lehet járulékos kár.
A recoil viszont tetszett, mert nem lehet permetezni és a tűzgyorsaság nem oldja meg, ha nem tudsz lőni. Kíváncsi leszek milyen lesz a végleges, de a fegyver- és kasztbalansz megint szar lesz. Ezt előre borítékolom.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz
Bjørgersson #118 üzenetére
RPG on infantry, snipernél automatafegyver másodlagosnak, hogy ha már közel jutottál hozzá, ami a kasztnak nem a harci távolsága, akkor letúr microsmgvel, a sniper közelre egy lövés, mivel red-dotot is lesz rá, nem hinném, hogy intended egy távolsági kasztnak. Supportnak végtelen robbanóanyagkészlet, mivel nála van a láda. Dzsihad fun 4ever. Meg másnak is adja gazdagon pontokért, hogy legyen spam, holott annó épp ez ellen kampányoltak, mert kriminális volt a gránátspam pl. Karkandon. Ehhez képest megcsinálták Metrót és lett LVG, RGO, V40, XM25. Nagyon vicces az is amikor mindet teleszór füsstel és FLIR-rel aprítja a népet a végtelen fedezékből AWS-sel vagy MG4-gyel. De persze te is felteheted, csak akkor épp a többi ellen nem vagy túl hatékony.
Aztán ugye AEK, FAMAS, MTAR, AS VAL, hogy az agrárágazatből érkezőknek legyen mivel permetezni. Az ACE 52-nek meg jobb a hip fire-je, mint az ads. Fekvéssel, guggolással nem elkerülhető claymore, dobható C4, mágneses akna, mert a fekete gödrök alján már túl nyilvánvaló, hogy ott van mindig az elszórt szemét. Különösen vicces, amikor a bázisról kivezető úton lévő autóroncsokat preparálják a kis kedvesek. No skill alap rakétavető (MBT LAW) és no skill löveg (STAFF), 25mm-es ágyú a minihelin, amit ha ketten javítanak, szinte kilőhetetlen. Az örök kedvenc Guided Missle a légi járműveken. Szerencsére a Javelin trollok megritkultak, mert nincs elég SOFLAM/PLD és annak hiányában ugye rajta kell tartani. Túl nagy látószög a fekvő embereknek.
Le van ez optimalizálva a nulla csapatjátékra és trollkodásra. Fire and forget, unavoidable attack. Pedig egy kis ügyességgel simán ki lehet szedni mindent, csak ugye a durva kemping ellen fel kellett szerelni a népet, kár hogy ezzel az alap szituációkat is elmérgezik. Röviden ennyi a meglátásom (inkább a Bf4. mintsem a Hardline kapcsán), várom a savat, jobb esetben kritikát.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
regener
veterán
-
mettek
addikt
bf3 beta óta nyomom a battlefieldet bőven 1000+ óránál járok. Sajnos igazat kell adjak. Ez a játék szinte alkalmatlan csapatmunkára, olyan csapatmunkára ami a multiban 90%-ban jellemző, azaz hogy nem kommunikálnak a játékosok egymással. Felmegyek én is egy egy szeróra és csak a killre megy mindenki még conqueston is, nem érdekli, hogy győz e a csapat, csak hogy meglegyen a k/d arány. Gránátspam és magának a supportnak a lőszerutánpótlása egy vicc. Régen lehet működött de a mai, felgyorsult battlefieldben már nem működik, egy az egyben ki kéne venni. Napokban vettem egy ps4-et, azon játszogattam a Killzone multival, ott ha elfogyott a municio, kereshettem egy parlagon fekvő fegyót vagy elővettem a pisztolyt. Ez a rendőrös epizód semmiben nem lesz más az eddigiektől, kicsit több infantry, nincs tank, attack heli és jet (aminek mondjuk örülök), más a feladat de kb egyenlő egy Bf rush móddal ez a pénzbegyűjtős dolog. A fegyók viselkedése, a fizika, animációk egy az egyben copy. Rombolhatóság sem lesz több....1-2 fal omlik majd a c4-től meg rpg-től és ennyi. Trollkodás és kempelés melegágya lesz. Majd talán valami külföldi cd kulcsos oldalon beszerzem féláron.
PSN: Mattacks87 Xbox ID: HUNgAlien
-
Bjørgersson
félisten
Benne van, de miért van benne? Ne az ilyen igénytelen szarságokat nyomassák már, mert az agyhalott játékosok nem hajlandóak normálisan megtanulni játszani, csak a bal egérre hajlandóak ráfeküdni.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
bunfi
őstag
Túl sok ≠ mindenki. De mindazok a dolgok, amiket felsoroltam a szervereken elkeseredettebbnél elkeseredettebb, rosszabbnál rosszabb szabályozásokat szülnek, mert egyesek képtelenek belátni, hogy teljsen felborítják a játék dinamikáját azzal, hogy spamelnek, claymoreoznak vagy ellopják a helit és azzal répáznak, mert megtehetik (Siege of Sanghai). Nem kellene lehetőséget adni az ilyenre, ki kellene javítani az ilyen hibákat DLC gyártás helyett, de akkor nem lehetne a többi játékból átédesgetni a játékosokat, mert ugye ha valamiért meg kell dolgozni az már gáz; ezen felül én milyen jogon lövöm le, mikor ő CoDban atyaúristen. Innen már csak egy lépés a csalás, amit sokan bevállalnak, mert net, who cares.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
regener
veterán
Besegít a DICE is a Battlefield: Hardline-ba
Steve Papoutsis elárulta, hogy ugyan a Visceral készítő az új Battlefield: Hardline egy- és többjátékos módjait, azért a DICE is besegít itt-ott. Bővebben sajnos nem fejtette ki, de mivel a DICE készítette Frostbite 3 motort, vélhetően leginkább technikai segítségről lehet szó.
-
bunfi
őstag
Én. Azt, hogy szó sem volt nem egészen így fejezném ki. Egyrészt az első leaked videóban direkt kiemelték, hogy az egyjátékos kampányt a Visceral készíti. Ha az egész játékot ők készítenék, akkor miért emelték ki? Másrészt nem készítettek még fps-t, főleg nem online fps-t. (Az utóbbi négy évben csak Dead Space címeken dolgoztak.) Ehhez azért kell egy rutin, tekintve, hogy még a veteránnak számító DICE is igen gyakran mellé lő bizonyos játékelemek koncepciójában (lásd. Bombing jet). Mindezek mellett a Frostbite-tal egyáltalán nem dolgoztt a Visceral, így semmi tapasztalatuk nincs a motorral kapcsolatban, ami tekintve a motor komplexitását és azt, hogy a DICE még 7 (!!) extra hónap alatt sem volt képes minden problémát és anomáliát megoldani a Battlefield 4-ben, nem biztos hogy jó ómen lenne nekiengedni őket, hogy csináljátok a multit. A legutóbb, amikor egy "négykezes" után átengedték a terepet a másik fejlesztőstúdiónak, az katasztrófához vezetett minden értelemben. Mert a Warfighter egy hulladék lett és a Danger Close a kukában végezte. De persze Riccitiello megmondta, hogy a belső tesztelés alapján nem volt olyan rossz, mint ahogy azt a média sugallta. Gondolom azért "rúgták" ki 2013-ban mert az igazgatótanácsban is inkább neki hittek.
Ezért én még mindig azt mondom, hogy ez a szöveg, hogy a DICE besegít még mindig azt takarja, hogy ők csinálják nagyrészt a multit. Függetlenül attól, hogy a görög mit tvittyel. Vagy lehet, hogy tévedek, de akkor ismét sikerül majd mélyebbre vinni a Battlefield franchise hírnevét.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz
Bjørgersson #113 üzenetére
Töröltették Tzukival, feltötöttem máshová: béta videó.
+ egyik ismerős reakciója a videóra: "BF 4.2, ami 3.5. szal BF3.7"[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
Bjørgersson
félisten
"a DICE még 7 (!!) extra hónap alatt sem volt képes minden problémát és anomáliát megoldani a Battlefield 4-ben"
Én ezért inkább az EA-t hibáztatnám.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
marilllyo
veterán
válasz
Bjørgersson #131 üzenetére
Hát valahogy úgy!...Biztos nem a Dice gondolta, hogy ...."még vissza van fél év az első határidőtől...nembaj srácok...tart ahol tart...kiadjuk".
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
Szerintem azért a BF4-ből rengeteget tanultak ezen a téren is... lehet hogy ami a laborban meg náluk jól ment az kint a nagyvilágban az interneten nem úgy működik ahogy várták.
Kizárt dolognak tartom hogy nem lesznek/történtek változások azóta...A BF4 meg vagy sikerül vagy nem "tökéletesíteni"... alapvetően ha csak játszani akarsz vele és szórakozni, akkor már azis régóta bőven jó.
Akinek az élete múlik rajta meg túl komolyan veszi, azoknak van problémája vele főleg amiről nem tudnak leszakadni mint valami elakadt lemez...Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
bunfi
őstag
válasz
Bjørgersson #131 üzenetére
BC2 egy hihetetlenül rossz konzolport volt. BF3 és BF4 hálózati kód és kiegyensúlyozási problémák, utóbbi működni sem nagyon akart egy darabig, mindkét játék DLC-k után parlagon hagyva. Szerintem ha ez valakinek nem tetszik, fogja és ott hagyja a DICE-ot. Ha az Infinity Ward, Bioware és a Visceral meg merte csinálni és nem lefelé buktak, akkor a DICE is nyugodtan megteheti ugyanezt, HA elegük van abból, hogy a vásárlók/rajongók (és valószínűleg maguk fejlesztők) véleménye szerint is hagy kívánnivalót maga után a játék.
(#133) NetTom A "középszer, így is jó lesz, megfelel, nem kell komolyan venni" mióta viszi előre bármely területen az emberiséget? De persze gondolom egy fps játékban a grafika és fíling fontosabb, mint a játékegyensúly, találatregisztráció és a hálózati kód. Az elakadt lemez pedig úgy gondolja, attól, hogy <helyettesítse be a nevét> egy igénytelen szarral is vidámal eljátszik, még nem biztos, hogy mindenkinek kellene/vágya odáig leadni. Nem kell ahhoz komolyan venni, hogy jogosan várhassam el, hogy akibe beleeresztek egy tárat és el is találja, az dögöljön is meg. Magam részéről a kompetitív vonulatról már nem is álmodok, mert az utóbbi időben csak a publicon vagyok f@sza gyerek a divat. És milyen "jó" alázófragmoviekat tudnak róla készíteni, zabálja a nép. Kár, hogy 10 évvel ezelőtt egyanezért a világból kisavazták volna "pub frag/shitluck is not skill" jeligével.
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
Bjørgersson
félisten
válasz
FollowTheORI #133 üzenetére
Azért ha az ember 10-20 ezer forintot kifizet valamiét (főleg, ha előtte még össze is kellett gyűjtenie), akkor minimum elvárja, hogy ha teljesen nem is, de közel hibátlanul működjön.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
válasz
Bjørgersson #135 üzenetére
Igazad van, de rengeted játék van ami "hibátlanul működik" mégis egy kalap sz*r és pénzkidobás ugyanúgy.
Én ezeknél fényévekkel sokkal többet "szórakoztam" BF4-el még így is.
Tehát nem csak ezen múlt...Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
regener
veterán
Platformok: PC, X360, XOne, PS3, PS4
-
@rglaaf
veterán
PSN:BiZzare_0 ️
-
Bjørgersson
félisten
-
marilllyo
veterán
válasz
Bjørgersson #141 üzenetére
Attól függ mit adott ki ukázba az EA a Visceral-nak. A DS részekkel nem volt gond. Főleg a 2-vel. De ha az EA egy ...újabb Cod-ot vár el tőlük is? 3 perc lövöldözés sík hülye noob A.I. ellenfelek ellen egy fedezék mögül...aztán gigamegaszipiszupi epic scene. Jó engem nagyon nehezen húz már be single cím. A COD 4 óta a..a Far Cry 3 volt az egyetlen FPS amire azt mondtam, hogy ...na..igen...erről van szó. De a COD 4 is csak azért mert akkor ez új volt.
Én azt várom el egy FPS címtől, hogy legyen egy minél életszerűbb M.I. ...és az adja a játék nehezét, hogy tényleg ügyesen az ellenfeleket kijátszva kelljen átverekedned magadat a pályán. Na erről szólt pl PS-en a Killzone széria. Jó háttérsztori gyönyörű grafika. Az egy kurva kemény játék. Még a F.E.A.R-ban is jó volt az MI. Meg tudott lepni. Még a BAD COMPANY is valahol erre épült. Ezért volt jó. Érzed, hogy játszol. Nem pedig az, hogy minél több enemyt küld rád a gép...aztán...egy fedezék mögül gubbasztva előbb vagy utóbb lepötyögteted őket. Gondolkodás nélkül?!
Aztán akkor csodálkozunk, hogy a multi meg tele van agyatlan noob-okkal.
[ Szerkesztve ]
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
marilllyo
veterán
Megvolt. Kiakasztottam. Kifejezetten tetszett.Tipikus retro elemekre épült. Igazi retro bossfight-tal. Talán a story-t csinálhatták volna egy kicsit kerekebbre. Ez a zsidó eredetű szupertechnológia nekem kicsit gyenge lábakon állt.
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
marilllyo
veterán
Ja hát a PC-nek ennyi előnye van. PS3-mon meg ment a cserebere. Hála az égnek az EA már csak pc-n kódozik. Hangyányi késztetést sem érzek, hogy előrendeljem a BFH-t. A trailerek sem győztek meg. Nem is volt semmi tetszős trailer. Bf4 CR trailere az überelt mindent. Olyannal el lehet adni egy játékot.
[ Szerkesztve ]
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
Bjørgersson
félisten
Holnap után vége az embargónak, utána elárasztják a YouTube-ot az igazi multiplayer gameplay videók.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
bunfi
őstag
válasz
Bjørgersson #149 üzenetére
Már alig várom...
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- EA Sports WRC '23
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Vírusirtó topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen okostelefont vegyek?
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Valorant
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi 10 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 10S 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lian Li Lancool III ARGB fekete új garanciával
- Dobozos új Asus ROG Zephyrus M14/RYZEN 7-6800HS/16GB Ram/1 TB SSD/AMD RADEON RX 6700S 8GB/WQXGA/GARI
- Arozzi Vernazza Soft Fabric Gamer Szék - Világos Szürke