Új hozzászólás Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz Źşë' #15955 üzenetére

    A custom mapok sajna azért mentek ki a divatból,mert ehhez ki kellene adni a fejlesztőkörnyezetet,és ahogy bevezetésre kerültek az ilyen prestige és online rank-os dolgok,Steamen meg ugye szintén az archivemnetek,elsősorban arra használták ezeket,hogy olyan mapokat csináljanak a játékokhoz,amivel elősegitik a sokkal gyorsabb fejlődést.
    Pl.a cod5-ben olyan szerókkal kezdődött,ahol sd futott,de tilos volt bombát élesiteni,és megcsinálták,hogy mégis legyen respawn,és 1 kill először ért 5000xp-t,utána persze elszaladt a ló,és 1 meccs alatt full megcsináltál 1 prestige-t.
    De ugyanez ment pl.a Killing floor-nál,ahol ugye coop van,csináltak olyan mapokat,ahol külön,bezárt helyen jelentek meg a megfelelő szörnyek,és tele fegyverrel,lőszerrel,hogy mindenki kimaxolja magát,vagy pl.olyan szoba,ahová bementek ketten,folyamatosa ment le az életerejük,de csak annyira,hogy medicelve egymást pont felgyógyuljanak,könyv rátesz a bal gombra,1 óra múlva visszanéz,jéé medicelés kimaxolva. :U
    Itt sem lenne másképp,rögtön megjelennének a statpaddoló minimapok,meg az egyéb trükkös dolgok.
    elég,ha csinálnának egy 100m2-es mapot,hogy gyorsan menjenek a körök,direkt spawnkillel,és akkor 3 perc lenne 1 kör,akit nem érdekel a k/d,semmi perc alatt meglőné a platinákat.
    Cod4-ben is volt olyan FFA szerver,ahol spawnoltál,hátraléptél rögtön,és már jöttek is eléd spawnba az ellenek,akár sniperrel is lőhetted a nozoom fejeseket zsinórban,1 kör=250 kill megvolt.
    No ezért nem lesz custom map.Borderlands-hoz is csináltak ehhez hasonló trükkös pályákat..

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Új hozzászólás Aktív témák