- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Autodesk - Revit
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Vírusirtó topic
- Linux kezdőknek
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
OFF beszélgetős topic nyílt, a nem Battlefield 4 témákról kérjük, hogy ott beszélgessetek, ez a téma maradjon meg szakmainak! Cheatek a topikban szintén tiltottak!
Kérlek olvasd el mielőtt kérdezel, köszönjük!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Colos1
őstag
válasz huby80 #15399 üzenetére
Csinálj egy "user.cfg" fájlt a BF4 gyökerébe, amibe belevered hogy "GameTime.MaxVariableFPS 60"
Így lekorlátozza az FPS-t 60 -ra, nem fog annyira törni a kép, mintha nagyobb tartományban ugrálna.Esetleg próbáld meg azt, hogy ide az user.cfg -be - vagy a játékban a konzolba is lehet - beírod: "RenderDevice.TriplaBufferingEnable 1", hátha... De ha a konzolba írod, minden indítás után be kell írni, ha az user.cfg -ben van, akkor meg indításkor beállítja magának.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
A DVD vs. letöltés témához:
Ha a DVD - található autorun vagy setup fájlokkal indítjátok a telepítést, akkor a DVD -ről telepíti fel. Az ne tévesszen meg senkit, hogy az Origin letöltést ír...
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
A win8 vs Win7 témához:
A dx11.1 miatt W8.1 -en a CPU kihasználtság 10...15% -al kevesebb, mint W7 -en dx11 alatt.
Akinek W7 -el játszható FPS -el megy, annak semmi értelme váltani, mert csak azt éri el, hogy W8.1 -en is játszható FPS -el fog menni, max a tudat, hogy "magasabb FPS -em van", amelyet csak a képtörés növekedéséből vesz észre. (A múltkor leírtam, hogy 60 Hz -es monitor esetén hiába van akármennyi FPS -ed, a monitor csak 60-at jelenít meg.)
Annak érdemes W8.1 -re váltani, akinek W7 -en CPU limitje van, és emiatt nem megy játszható sebességgel, vagy akinek 120 vagy 144 Hz -es monitora van, mert nekik érdemes ezeket az FPS számokat megközelíteni.
Ezért van - és már szánalmas ezt nézni -, hogy valaki azt mondja "húúúú de jobb W8-on", a másik meg hogy "húúú de nincsen különbség". Aki érez különbséget, annak CPU limitje volt W7 alatt, ami lehet gyengébb CPU miatt, vagy akár azért, mert levette a grafikai beállításokat, vagy alacsonyabb felbontásban játszik...
Akinek viszont nincs CPU limitje W7 alatt, az neki se álljon a cserének...Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz ForRedGlory #15652 üzenetére
A grafikont látom. De ez így sz@rt sem ér, mert azt viszont nem látom, hogy ez milyen konfig. Mint mondottam vala, bizonyos konfigoknál van értelme váltani. Na jó, hogy neked legyen igazad, több konfig van, amin érdemesebb, mert nem mindenkinek van brutál CPU-ja, ezért átfogalmazom: bizonyos konfigokon nincs értelme váltani.
Az FPS -t nem írom le megint, egyszer már leírtam, keress rá a hozzászólásaimra. 60Hz -s monitor esetén tök mindegy, hogy 60 vagy 12575 FPS -ed van. És azért pont a 60 Hz -el jövök, mert a játékos társadalom 90% nak ilyenje van, a többinek meg 120 vagy 144.
Tudom, most jön az imput lag -os kártya. Erre rátszem a 60 FPS -re korlátozásos kártyát, ami üti, mert így nincsakkoraimput lagg, de ez is konfig függő, hogy mennyire szűnik meg. Nálam nagyon...Való igaz, hogy bizonyos esetekben 30...40% -is lehet a W8.1 javára. De valakinél előfordulhat, hogy nem. És erre írtam példát, hogy kiknél nem.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
A véleményem szerint ez egy baromi izgalmas a játék. Izgulok, hogy ne omoljon össze a kör végéig...
Viszont megnyugtató, hogy ilyenkor a szint bár elveszik, az unlockok megmaradnak.Zavod 311... Ultrán 40...45 FPS laggok. Mondom HBAO legyen OFF. Eredmény: megkocogtattam a képernyő jobb felső sarkát, mert azt hittem beragadt az FPS mérő, hogy folyton 60 -at mutat. Vagy bugzik az algoritmus, vagy tényleg ennyi GPU -t zabál
User.cfg -be:
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
Még mindig fingom sincs, hogy ez mi a sz@r, de sok FPS -t hoz.Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Ma különösen szar, még egy menetet nem tudtam befejezni
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz kopaszqtya #17206 üzenetére
Szerintem a CPU -tok nem bírja. Ha Win7 -etek van, akkor esetleg próbáljátok ki Win8.1 -el, ha a kártyátok tudja a dx11.1 -et, akkor jobb lesz. Ha nem tudja, akkor nem.
Próbáljátok ki, hogy leskálázzátok a natív felbontást. A videobeállításoknál balra lent "Resolution Scale" menjen 100% alá.
(#17207) Prosector: A Mesh?!? Megdolgoztatja a CPU-t is és a GPU -t is. Éppen ez az egyik legerőforrásigényesebb beállítás. Ettől függ a látótávolság...
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Prosector #17213 üzenetére
Jaaa, hogy te a vRAM -ról beszélsz
Abból valóban nem eszik sokat. Én a GPU és CPU kihasználtságra gondoltam. A Mesh a vRAM -ot csak közvetetten befolyásolja. Próbáld ki 4X MSAA -t Ultra mesh -el, majd Low -al, de nagyobb pályán. Ultrával több vRAM -ot használ.
(#17212) Enton, (#17210) kopaszqtya: Van egy ötletem, ami vagy bejön, vagy nem.
Csináljatok egy User.cfg -t a BF4 gyökerébe, és ezt másoljátok bele (vagy bepötyögitek konzolba, de akkor minden indításnál kell):WorldRender.MotionBlurEnable 0
WorldRender.LightTileCsPathEnable 0
RenderDevice.Dx11Enable 0
RenderDevice.Dx11Dot1Enable 0
RenderDevice.Dx11Dot1RuntimeEnable 0Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz kopaszqtya #17236 üzenetére
Sejtettem.
Valószínűleg valamelyik Dx11 -es fjúcsör dögleszti meg. Az utolsó 3 sor letiltja az összes Dx11 funkciót, így a játék Dx10.1 -ben fut. Ami érdekes, hogy mindkettőtök kártyája Dx11 -es
Ha van kedvetek kísérletezni, az alábbiakat próbálgathatjátok még. Jobb nem lesz, de behatárolható, hogy mi lehet a baj.
1. Csak a 2. sort hagyjátok benne.
2. Csak a 3. sor marad.
3. Csak a 4. és 5. sor marad.Ha megcsináljátok, légyszi írjátok meg a tapasztalatokat, engem baromira érdekel, hogy mi lehet a gond
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Ha az MBT -re Coaxial HMG -t teszek, akkor az M1 Abrams -nál a lőszertartó doboz takarja a kilátást...
Only in Battlefield 4...
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Cobra652 #18843 üzenetére
A HSZ második fele. Egy próbát megér.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Colos1 #18860 üzenetére
Nem követem folyamatosan a topikot, ezért kérdem: ez a pár percig faszán megy majd laggolni kezd téma eddig csak nVidia kariknál fordult elő? Mert eddig 3-al találkoztam, és az mind GTX volt.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Kecuhun #18916 üzenetére
1 óra játékidő. Tehát csak akkor számol, ha éppen játszol. Figyeltem, ha meghaltam és vártam a spawn -ra, akkor már nem számol.
(#18915) ForRedGlory: Ha az összeomlás kliens oldali, akkor megkapod, amint a szerveren véget ér a kör. Ha a szerver összeomlása miatt áll le, akkor elveszik. Viszont - kliensoldali összeomlás esetén - a feloldott cuccokat a BF menüjében azonnal látod, és használhatod. Csak a Battlelogon akkor adja meg, ha vége a körnek.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Laraxior #19083 üzenetére
Ez attól függ... Országonként más a törvény. Pl. a múltkor felhívták a figyelmemet, hogy a Company of Heroes 2 ikonja magyarországon törvénysértő, mert az 5 ágú csillagban a sarló és kalapács... mindegy
Amúgy úgy néztem, hogy az emblémáknál van egy sárga 3szög, ahol lehet jelenteni. Így ha valakinek bántja a lelki világát, akkor majd jelzi, és valszeg törlik.
Amúgy a birodalmi sas önmagában semmi. Mintha látta is volna hasonlót a feloldhatókban
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Ilyet én is megfigyeltem, de ez szerverfüggő. Bemegyek az egyikre, és nem jutok el az első pontig élve, ugyanaz a jelenség, mint amit írtál. Kilépek, majd bemegyek egy másik szerverre, és szinte már attól meghalnak ketten, hogy lespawnolok. És nekem is kb. 2 napja. Szerintem a múltkori szerverfrissítés...
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Igen, 33..40 ms.
#19258) gali777: Ez bennem is megfogalmazódott... A múltkor véletlen bementem egyre (a szerver átváltott, miközben töltött), annak a játékmódnak semmi értelme...
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz lofagi #19359 üzenetére
Én meg pont azt figyeltem, hogy ha crashel, akkor visszaugrik. Így volt, hogy vagy 2 órát nyomtam 1 db 25% -ossal. Csak ilyenkor a +25% -ot nem kaptam meg. És szerver oldalinál is visszaugrott.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz SkyS1gn #19853 üzenetére
Tudtommal ez a parkolós sztori csak a HyperTreading -es procik esetében működik, így I5 -nél nem. A valós magokat nem teszi parkolásra, főleg nem egy BF4 alatt. Viszont a HyperTreading szálakat leparkolja, azért laggol.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz SkyS1gn #20414 üzenetére
Az eddigi tapasztalatok alapján elmondom, hogy én hogyan képzelem a Mantle bevezetését:
1. Kijön. Az emberek 50% -nál BSOD, 45% -nál simán bf4.exe leáll, 4% -nál rosszabbul megy, 1% -nál jobb.
2. Patch 1: az az 1%, akinél jobb volt rosszabb lesz, a 4%, akinél rosszabb volt jobb lesz, az 50% BSOD helyett leállás, a 45% leállás helyett BSOD.
3. Patch 2: Az 1% -nál BSOD, a 4% -nál leállás. A 45% -nál megy és jobb lesz, az 50% -nál megy, és rosszabb.
4. Patch 3: 1% -nál leállás, 4%-nál BSOD. A 45% -nál rosszabb, 50% -nál jobb.
5. Patch 4: Mindenkinél megy, de rosszabb lesz.
6. Patch 5: Mindenkinél megy, és picit jobb lesz.Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz kriszpontaz #20509 üzenetére
És ahogy olvastam, ez a +20% csak a komplexebb jelenetekben fordulhat elő, tehát inkább csak a minimum FPS -t fogja növelni. A max FPS -nél csak 0-5%.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Nekem úgy tűnik, mintha jobb lenne a teljesítmény, kissé magasabb az FPS
Ez az elhomályosodikaképegypillanatra téma qrvára idegesít
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Néztem a konzolparancsokat, van egy új, a WorldRender.MotionBlurRadialBlurMax, de ez nem az.
Amúgy ez a jelenség eddig is elég gyakran előfordult, de vagy a kör végén, vagy amikor lelőttek, így nem zavart.A hajós bughoz: szerintem belekerültél egy nagy elektromágneses viharba (Paracel Storm, nem meglepő...), és átkerültél egy másik dimenzióba. Ezért a jövőből láttad, hogy valaki a jelenben - a te szemszögedből a múltban - beül a helyedre a hajóba. Vagy csak szar a játék.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz kisza25 #20941 üzenetére
Az ezmiez -re: Ez a Claymore V2, ami nem mozgásérzékelős, hanem lerakás után kilő magából 3 hajóvontató drótkötelet. Ez azért jó, mert dupla hatásos, mint ami a BF3 -ban volt. Ha a delikvens véletlen nem robbanna fel, akkor elesik, és kitöri a nyakát
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Ma 2X előfordult, hogy valami láthatatlan akadályba beleakadtam, és nem tudtam sem átugrani, csak visszafordulni, kill.... 1X előfordult, hogy beragadtam valami grafikába, kill... Egyszer meg újraélesztettek, és beakadtam az élet-halál közé, sem spc, sem jobb klikkre nem reagált.
A szerverkeresőben be akartam állítani, hogy melyik országokból adja be a szervereket. Kijelöltem azt a pár európai országot, erre bead japán, amerikai, meg minden olyan szervert, amely a világ másik felén van...
1X befagytam, 2X kidobott, 1X meg mapváltáskor fagyott meg.
A kérdésem, mely költői: Mikor fogok tudni játszani is?
Ez már szánalmas. Oké, hogy vannak hibák, de pont a múltkor, amikor a cégnél a kaját a szakács sűrű szidalmazása közben visszaadtam és inkább pizzát rendeltem mondtam: A szarnak is vannak határai!!!
Legszívesebben feljelenteném az EA-t... A játék arra való, hogy az ember kikapcsolódjon. Nem pedig arra, hogy szombat fél kettőkor itt üljek, is remegjek az idegtől, mert reggel 8 óra óta egy normális menetet nem tudtam lejátszani
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz STC Speed #21449 üzenetére
Már sokszor leírtuk... Javasolnám belevenni az összefoglalóba.
Az MSI Afterburner -hez tartozó RivaTuner OSD szerver nem támogatja a 64 bites programokat. És lehet, hogy nem is fogja.
Megoldások:
1. Androidhoz MSI AFterburner App.
2. Az x86 -os EXE futtatása, de ez csak tájékoztató jellegű, mert az x64 -nél kissé más lehet a CPU és a memória kihasználtsága. A VGA -nak mindegy, azaz ha x86 alatt VGA limitet látsz, akkor x64 alatt is az lesz.Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Hogy valami pozitív hozzászólás is legyen: a múltkori patch óta átlag 10% -al kevesebb a CPU kihasználtság.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz devilinsid3 #21648 üzenetére
Tegnap egész jó volt. Csak 3x vágott ki. Ha azt nem veszem kivágásnak, hogy a töltés megkezdése után fél perc múlva a szervercsatlakozás sikertelen... Mert akkor 13x
Sőt, hitreg problémám sem volt tegnap.
Szerintem nem is játszok egy darabig, mert azonnal elmúlik ez a pozitív hozzáállás.
Tényleg, lehet az a baj, hogy túl sok negatív hullámokat táplálunk, és azért sz@r...
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Carasc0 #22228 üzenetére
Mi a hibaüzenet, azt jó volna tudni.
A DX11 visszafelé kompatibilis DX10.1 -el, tehát elindul ilyen kártyán is. Az oprendszernek kell tudnia a DX11 -et. De azt meg sem kérdezem, mert ha nem legalább Win7 van a gépen, akkor elvileg fel sem települ.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz warmonger441 #22666 üzenetére
Kapcsold ki a dx11 -et, úgy van rá esély, hogy nem fog visszaesni.
User.cfg -be: RenderDevice.Dx11Enable 0
(#22668) zack: A Patch óta nálam nagyon változatos. Valamikor egész nap semmi probléma, valamikor meg folyton kilép, fagy, laggol, meg szinte az összes lehetséges hibát produkálja, amit egy játék produkálhat
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
-
Colos1
őstag
válasz RichieTri #23808 üzenetére
Engem alapból nagyon idegesítenek a Jetesek... Repszimulátorozom, és egy JET -el egy földi járművet elég kilőni, nem hogy egy gyalogost. Ugyanis mire meglátnád, már tovább is repültél. Ja, nem is lehet belőle lefelé normálisan kilátni... Kivéve a földi célpontok ellen tervezett csatarepülőket (Su-25, A-10A, stb.), amelyek lassabbak és ki lehet belőlük lefelé is látni, nem csak felfelé meg oldalra, azokon már a járművet kilövöd assist nélkül, de egy gyalogost aligha...
És a lényeg: Egy JET 3X egymás után kilő. beülök AA -ba. Utána a gyáva féreg nem jön a pályának abba a felébe, ahol vagyok Nem baj, mert kilőttem így is vagy 3x, és ahelyett, hogy megpróbált volna kiszedni, inkább kilépett, teleszitkozódva a chet -et.
Én kiszedném a JET -eket a játékból, vagy megcsinálnám olyanra, mint a valóságban, hogy a fordulóköre majdnem akkora, mint az egész pálya Megnézném a sok próóóót, hogy mit csinálna
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
-
Colos1
őstag
válasz LamaCube #24199 üzenetére
De ha beállítanátok, hogy a játékmotor ne akarjon 60 FPS -nél többet - vagy esetedben 72 -nél többet - számolni, akkor bekapcsolt vSync esetén nincsen input lagg.
GameTime.MaxVariableFPS 60
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz SkyS1gn #24203 üzenetére
Tudtommal az az oka az input laggnak - de ha nem, akkor majd valaki kijavít -, hogy a CPU kiszámolja pl. a 120 FPS-t, amelyhez szinkronizálja az egérmozgást. Jön a vsync, ami a VGA -nál ezt a 120 -at leveszi 60 -ra, és nem csak a képkocka veszik el, hanem a hozzá szinkronizált egérjel is. Ha megmondod a játéknak, hogy csak 60 -at számoljon, akkor a CPU csak 60-at fog számolni, így eleve ahhoz szinkronizálja az egér inputot, így nem veszik el semmi. De ha nincs stabilan 60+ FPS -ed, akkor képbe jön a tripla pufferelés, ami megzavarja ezt az idillt, és okozhat némi problémát, mert amikor 60+ van, akkor nincs késésed, ha 60-, akkor meg van valamennyi. Itt nem maga a késés okoz problémát, mert az minimális, hanem az, hogy egyszer van, egyszer meg nincs.
Ha csak 59 -re állítod az FPS-t, akkor azt éred el, hogy a tripla pufferelés folyamatosan menni fog, így a késés stabil lesz, nem fog változni.Amúgy ez függ még az egértől is, mert nem mindegy, hogy 125/250/500 vagy 1000 Hz -es rate -n megy.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz kisza25 #24213 üzenetére
Igen, a cfg -be kell beírni.
Az egérnél minél több annál jobb, de 500 Hz-et szokták maximumnak ajánlani, két ok miatt.
1. 500 és 1000 között nem minden egér esetén van különbség
2. Az 1000 Hz -et nem biztos, hogy elbírja az USB, és ha azon az ágon más eszköz is van, akkor gond lehet.Nekem 1000 Hz -en van, de nem tudom eldönteni, hogy valóban jobb, vagy csak placebo
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz r-chee #24232 üzenetére
Én azt szoktam, hogy indításkor figyelem a gadgeteket. A csatlakozáskor a CPU és a lemezkihasználtság hirtelen megnő, majd 3-5 másodperc múlva csökken. Ha 5 másodpercen belül nem kezd el megint emelkedni, akkor a feladatkezelőből már zárom is be a bf4.exe -t, mert nem fog elindulni.
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
A Mantle alacsony szinten fér hozzá a VGA -hoz, úgy, mint ahogyan az ASIO a hangkártyákhoz. Az ASIO már több éves technológia, de még mindig tud BSOD -t okozni, mert a Win nem igazán szereti, hogyha megkerülik.
Bele sem merek gondolni abba, hogy mi lehet a megoldása a "(DICE + EA + Windows) * LowLevelApi = ?" műveletnek
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Én pedig hallgatok, és a külső DAC valamint a különféle mintavételi frekik miatt használom. Ha szól a zene, és elindítok pl. egy youtube videót, és a videó elindítása után leállítom a lejátszót, akkor előfordulhat BSOD. Ugyan ez van akkor is, ha pl. elindul a BF4 és a töltés közben állítom le a zenét, amikor a BF4 zenéje már szólna, akkor szintén BSOD -t kaphatok. Ez addig nem volt, ameddig nem volt kizárólagos prioritása. (Előtte meg a winXP nem szerette.) A régebbi driverrel, amelynek még nem volt kizárólagos prioritása, a hangkártyám csak 48 KH -et enged ki coaxon
Szerk: mots nézem "Nem volt még gondom nagyon ASIO driverrel,". A "nagyon" szócska azért jelzés értékű...
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz prokxy #24601 üzenetére
És ez milyen:
1. Megyek tankkal. A hülye gyerek elém rohan, természetesen elütöm. Erre van pofája azt mondani, hogy punish....
2. Lövök, egy baromarcú elém rohan, és punish...
3. Be akarok szállni a tankba, erre lelő a csapattárs, hogy az övé legyen...Ebből az első kettő 5 perc leforgása alatt történt, utána átmentem egy olyan szerverre, ahol nincs forgive/punish, és ott jött a 3. Aztán legközelebb én lőttem le őt, és kib@sztak... Gondolom mert én nem vagyok admin
Ekkor mondtam még BF3 -ban, hogy soha többé HC, én játszani akarok, nem a barmokon idegeskedni. Nem, nem ezt a 10 percet nyomtam HC -n, előtte is, és akkor is voltak ilyenek, de ez volt az utolsó csepp...Megjegyzem, valamiért jobban ment a HC, mint a sima, de köszönöm, az ilyen idiótákkal találkozom normál szerveren is úgy, hogy ott nem tudnak bennem kárt okozni...
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz Olympos #24613 üzenetére
Ha hiszed, ha nem, pont ezért imádtam volna
Csak a sok barom elvette a kedvem.
Biztos nagyon jó lehet, de nem egy public szerveren... Én pl. kivágnám azt, aki elém áll, vagy elém rohan - megjegyzem, észrevettem, csak későn - és még neki áll feljebb...
A múltkor benéztem egyre, de már annyira elszoktam tőle, hogy a 2. TK után úgy döntöttem, hogy a többiek mentális állapotának megóvása érdekében nem erőltetem És megjegyzem, hogy mindkét esetben punish -t kiáltottak, amellyel egyet is értettem, mert valóban balfék voltam Ugyanis elfelejtettem, hogy HC -n vagyok, és ha a társamat közvetlen közelről éppen lövik, és én odalövök tankkal, akkor nem savior kill -t kapok Szegény éppen lelőtte a támadót, mire a lövegem odaért
A minimap -al viszont nem értek egyet. A valódi harcmezőn valóban nincsen minimap, de hallás után, látás után, és a csapattársak jelentése alapján tudod, hogy hol van az ellen. Ez számítógépen lehetetlen, hacsak nem 3D -be játszol, térhatású hangrendszerrel. A minimap a játékban ezt helyettesíti.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
Nem tudtam játszani, de benéztem a pályákra. A sivatagoson és a nagy nyílt terepesen "Made in China" érzésem volt, DLC occóé... [/ferde szemű sárga smily/]
A két hegyes meg olyan, mintha az előző kettő helyett is ezekkel foglalkoztak volna...
Viszont a CPU-GPU grafikon emlékeztet arra, mint amit bétánál a patchok előtt láttamMindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz #02119936 #25033 üzenetére
Húúú, ezt nagyon kikérem magamnak Amúgy COD -al sohasem multiztam, single is legutoljára az MW1 volt, ami tetszett.
De aztán ki tudja, lehet ha kipróbálnám a Ghost -ot - vagy mi a legújabb része - , akkor azonnal megutálnám a BF -t(#24999) bul07: "Semmi fantázia nincs bennük,csak le vannak dobálva a tereptárgyak" Igen, mert ha a természet épít valamit, azt mérnöki pontossággal, precízen hozza létre, ugye?!?
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz WaterWawe #25047 üzenetére
Amikor mindenkinek megjelenik a China Rising, nem csak a premiumosoknak.
Különben is, szerintem még nincs is kész a Mantle...
(#25046) raggg: Tudtommal Win7 -en is menni fog.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz WaterWawe #25054 üzenetére
De, csak a GCN -en fog futni, mert arra az architektúrára írták. GCN -ből viszont bármin menni fog, nem kell a legújabb R-es VGA hozzá, a 7000 széria is jó lesz. Az oprendszertől lesz független. (Legalább is eredetileg úgy volt, de a pénz beszél, a Microsoftnak meg az van, és nem érdeke, hogy Linuxra, Win7 -re, stbstbstb. -re is megjelenjen. Így nem lepődnék meg azon, ha Raggg igazat mondana az only Win8.1 -el...)
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
-
Colos1
őstag
válasz WaterWawe #25064 üzenetére
Ez így van, valamelyik PH-s cikkbe benne is van, hogy néhány játékgyártó már pedzegette azt, hogy a DirectX -re nem fognak fejleszteni, mert Mantle -re sokkal egyszerűbb... Első körben ez csak a Frostbite 3 -as játékokat érinti, amelyből kb. 14 van tervezve. De már több játékgyártó jelezte, hogy érdekli őket a Mantle.
[ Szerkesztve ]
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
Új hozzászólás Aktív témák
- Bluetooth hangszórók
- LEGO klub
- Gyúrósok ide!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- potyautas: Miért olyan drága?
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs