Új hozzászólás Aktív témák

  • Aprósólyom

    addikt

    válasz Lord Dragon #82566 üzenetére

    Mondjuk egy GPU power limitet (-50% vagy amennyit csak lehet...) én kipróbálnék. (esetleg még downclock -200Mhz vagy valamilyen nagyobb mínusz érték)
    Elég összetettek a CPU és a GPU architektúrák is "tonnányi" utasításkészletekkel, különböző számítási feladatokat végrehajtó részekkel: Különböző alkalmazás a chip más részét terhelheti és lehet hogy olyan degradáció történt, ami az egyik alkalmazásnál lehalást okoz míg egy másik alkalmazásánál nem jön ki.

    #82569 MasterDeeJay: Megelőztél.... Szekvenciálisan olvasom be az új üzeneteket.... :DDD De abszolút egyetértek és ez így is van. Elhasznált kártyák, vagy az idővel degradálódott szilícium lapka, elektromos aktív vagy passzív alkatrészek a NYÁK-on (legyen csak kicsit instabilabb a tápellátás új korához képest és már jöhetnek anomáliák...).
    FPS limitációval is egyetértek. Single AAA max 60-75-85 fps limit játéktól függően, competetive esport játékok pedig alsó hangon 120fps.
    De a quake 3 új korábban a korabeli hardvereken sem futott 400-500 fps-sel. Vagy csak én voltam csoró? Nekem csak évekkel később volt olyan hardverem, amivel 800*600-ban ment 500fps körül és végre lett egy 160Hz-t bíró CRT is... Micsoda fluid élmény volt. Mintha a valóság lett volna olyan direkt és sima volt minden és nem olyan mint egy renderelt virtuális 3D.

    [ Szerkesztve ]

    Jevons paradox

Új hozzászólás Aktív témák