Új hozzászólás Aktív témák

  • arnyekxxx

    veterán

    még rossz ruhaméretnél is van bírság.

    meg kellene próbálni a valós ruhaméretet feltüntetni

  • -Skylake-

    addikt

    "A büntetések szerintük a magas minőségű piactér érdekében szükségesek,"

    ez csak valami poen akart lenni gondolom. marmint a minoseg az EGYETLEN olyan szo, amivel ertelemszeruen lehetetlen a Temut osszefuggesbe hozni.

    "Homie, I get up I run my shit, Really, I don't give a fuck "

  • Xpod

    addikt

    válasz arnyekxxx #1 üzenetére

    Vagy legalább megadni a ruha méreteit. Alin pl sok helyen konkrétan leírják, hogy milyen hosszú a ruha úja, vagy a nadrágszár, stb.

    -Skylake- #2: Temuról soha nem rendeltem. (és a múltkor olvastam egy komoly adarszivárgásról is, így biztos nem fogok regisztrálni sem.) De az Aliexpressről már többször is vásároltam. Ott is kínai cuccok vannak és azért nem mind gagyi. Azért mert valami kínai, még nem biztos, hogy mind szemét.

    [ Szerkesztve ]

    Most kezdődjék a tánc! - mondta a papagáj és berepült a ventilátorba.

  • azbest

    félisten

    A Temu állítólag azzal csillapította a kedélyeket, hogy mindenki regisztrálja a bírságokat, de ezután nem történt semmi. Ezúttal állítólag 400-500 ember tüntetett. A Temu szerint az érintettek ruhakereskedők, akik a Sheinnel is dolgoznak, és aktívan keresik a megoldást a problémájukra. A Temu szerint ezeket a normál csatornákon nem voltak hajlandóak megoldani a kereskedők, akik nem voltak elégedettek a vásárlás utáni ügyintézéssel.

    Google translate vagy Laci még sosem rendelt külföldi webshopból és összezavarta a nyakatekert szöveg :)

    "Temu said in a statement that most of the protesters were garment sellers who also operate on Shein and it is actively working with the merchants to find a solution.
    These merchants have declined to resolve the disputes through the normal arbitration and legal channels stated in the seller agreements," the statement said, adding the merchants were unhappy with how it handled after-sales issues related to quality and compliance of their products."

    A temu nyilatkozata szerint kereste a megoldást a ruhakereskedőkkel. Az eladók viszont elutasították a vásárlói reklamációkat és nem akartak a temu szerződésében foglalt folyamatok szerint eljárni. Hozzátéve, hogy a kereskedőknek nem tetszett, ahogyan a temu a vásárlói panaszok kezelésénél eljárt.

    Magyarul a vásárlók reklamáltak, a kereskedők nem fogadták el a panaszt. Ilyenkor a webshop döntött és nem a kereskedőknek adott igazat a minőségi kifogásoknál, hanem visszatérítést adott. Amelyik kereskedőnél sok olyan eszkalláció volt, aminél a temu döntése kellett, ott nem csak a termék árát vonták le, hanem a kereskedőtől plusz büntetést szedtek.

    Azt érdemes még tudni, hogy akár kínai piactér webshop, akár ebay, a kereskedő csak a tranzakció lezárásakor kapja meg a pénzt. Ha reklamáció van, akkro vagy maga nyomja meg a visszatérítést vagy ha közbe kell lépjen a platform, akkor eleve az. Ezért benn áll sok pénz a kiszállítás és visszajelzés végéig. Abból le tudják vonni a büntetéseket.
    A magyar piacterek nem így működnek, itt nem mernek beszállni a sok csalás miatt a pénzmozgásba. Hanem csak a felület használatért szednek a vásárlási tranzakción kívüli díjakat az eladóktól. Ezért rizikósabb itthon vásárolni, mert a csaló rögtön leléphet a pénzzel.

    [ Szerkesztve ]

  • arnyekxxx

    veterán

    válasz Xpod #3 üzenetére

    temun is adnak meg méretet centiben, csak nem mindig érdemes rá mérget venni, hogy tényleg annyi

  • Throme

    veterán

    válasz -Skylake- #2 üzenetére

    Rendeltél már onnan, vagy olvastad a minőségre vonatkozó részt?
    Nem hiszem, hogy a kínai gyárakban van külön temu és mondjuk ali műszak, különböző minőségbiztosítási kritériumokkal, de lehet tévedek.
    Cikk szerint a kereskedők árulnak temun, shein-en, nincs kizárva, hogy máshol is (ebay, ali....)
    Vagy úgy összesen minden rossz, ami kínai?

  • Throme

    veterán

    válasz Xpod #3 üzenetére

    Feltehetően volt adatszivárogtatás, rendelés megérkezte után jöttek a fals dpd és egyéb üzenetek, de ez itthon is előfordult, csak mondjuk a dpd helyett magyar posta nevében.
    Az itthoni azért nem tűnik fel, mert nem global szereplőkről van szó.

    Amíg a hatóságok nem akarnak és képtelenek is fellépni ezek ellen, addig az internetes vásárlóknak ezzel számolni kell és nagyon odafigyelni, hogy ne dőljenek be a csalásoknak.

  • -Skylake-

    addikt

    válasz Throme #6 üzenetére

    istenem...

    mivel 4en vagytok itt rajtam kivul es ebbol mar 2-en akiknek nem sikerult megugrani, kifejtem jo ?

    "A büntetések szerintük a magas minőségű piactér érdekében szükségesek,"
    "A büntetések szerintük a magas minőségű piactér érdekében szükségesek,"
    "A büntetések szerintük a magas minőségű piactér érdekében szükségesek,"

    igy oke ? nem mondtam, hogy minden szar ami kinai. azt se mondtam hogy szar az ali meg szar a temu. ertem, hogy van ott csomo shop.
    azt mondtam, hogy a Temu meg az Ali mindenrol szol, de egy dologrol biztos nem, a magas minosegrol ,mert nemtudom feltunt e de az egesznek a lenyege hogy milliard tonnaszamra onti magabol a legalja 1forintos termekeket. es en ertem, hogy tudsz venni biztos jo dolgokat dragan, csak nem ebbol elnek. a filleres kacatokbol elnek. nincs semmifele magas minosegu piacter, ez egy virtaulis turaklo/100forintos bolt. amivel tovabbra sincs semmi baj, csak nincsen koze a magas minoseghez.
    egy magas minosegu POLO annyiba kerul, hogy abbol sheinen 30kg ruhat lehet venni. mirol beszelunk ? es btw, en is vasarlok alirol, nem is keveset, mert csomo dolgot ott lehet/erdeems megvenni. csak nem a minosege miatt veszem, mert az nincs neki, hanem mert olcso.

    "Homie, I get up I run my shit, Really, I don't give a fuck "

  • kilua

    senior tag

    válasz Throme #6 üzenetére

    Az nincsen, de komolyabb drágább termékeket nem találok temun csak alin.

  • ricsi99

    addikt

    Sok on-line piactéren vásároltam már... a Temu-n is.
    Ami biztos...egy kis/nagykereskedelemnek sincs kötelessége ezen részt venni.

    Az ha egy ilyen közvetítő cég ,keményebben lép fel az eladó/k -al szemben szerintem helyes irányelv. Amelyik cég ezt nem akarja betartani az ne hírdessen ezen a felületen... ott a wish/aliexpress/sok egyéb más.
    A ruhaméret meg különösen problémás terület....főleg ha nem is azt kapod amit megrendeltél... vagy kb az xl-es cucc helyett s méret... és nem téves rendelés volt.
    Nem mondom 1-2 terméket én is benéztem már ,de a temu-n eddig azt kaptam amit rendeltem.
    Ami nekem különösen tetszik ,hogy végre valahára a csomagküldés-t is kiemelt figyelemmel kezelik... ezzel volt egyedül problémám velük kapcsolatban... a helyi csomagküldő szolgálat cúrta el... nem kicsit ,hanem nagyon... de mivel a temu megadta azokat az adatokat amivel a csomagküldő szolgálatot elő tudtam venni ,hogy mi is van?
    Más "hazai" hasonló profilú cégnél akkor értesültem az elb{szásról amikor a termék már visszaérkezett a boltba... anyagi kár nem ért ,csak poénra vártam 1 hetet ,mivel azt sem lehetett kinyomozni ,hogy melyik cég is hozza a csomagot és mikor...

    [ Szerkesztve ]

    Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...

Új hozzászólás Aktív témák