Hirdetés
Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Direct One (műholdas és online TV)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 10
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Az irodákba kéri a dolgozóit a Dell, az Ubisoft is próbálkozik
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Netflix
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Family Link
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
s.bala31
őstag
válasz zebra_hun #12 üzenetére
"Nekem ~28-30°C játékok alatt." Igen ez igaz miután a shaderezést befejezi a cpu. Sajnos a mai játékok többsége már azzal kezd hogy betölti a shadereket és ott kap terhelést elég rendesen a cpu (lásd pl Last of us vagy Hogwarts). Sőt az még rosszabb ha a user nem várja meg a shaderezést és elindítja a játékot, akkor döbben meg igazán hogy a több százezres cfg-jén miért szaggat, fagy le a játék. Szerintem a cikkben említett hibák, fagyások mind ilyenkor következett be.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Új ingyenes hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen