- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 11
- Bejutott az európai 5G-be az Amazon
- Linux kezdőknek
- Újabb robottaxis balesetekre derült fény
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Starlink
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz viharhozo #95 üzenetére
Papíron. Én viszont napi szinten vezetem mindkettőt. Ég és föld a különbség. Arról nem is beszélve, hogy az 1,3 turbódízel 1600 RPM-en kb. pont annyira nyomatékos, mint 3000 RPM-en, vagy akár fölötte, benzinesnél pedig ahogy megy feljebb a fordulatszám, úgy lesz egyre több a nyomaték. Egyszerűen hamar kifogy belőlük a szusz.
Nem azt mondom, hogy rossz motorok, csak azt, hogy ahhoz képest, ahol technikailag, vagy teljesítmény terén jelenleg állnak, ahhoz képest irdatlanul drágák, és meglehetősen sok kompromisszumot jelentenek. Ár-érték arányban egyszerűen kevés esetben racionális választás egy ilyen.
Nagyobb dízel megint más kérdés, bár nekem azok sem érnék meg a felárat, nekem a legjobb választás egy átlagosnál éppenhogy nagyobb (1,8 körüli) lökettérfogatú benzines. Bár már régóta szeretném kipróbálni, hogy mit tudnak a kicsi, de turbós benzines motorok: jó lenne kipróbálni egy új 1,6-os, benzines, turbós Astrát pl.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs