-
IT café
Hasznos információk, fogalommagyarázat
Új hozzászólás Aktív témák
-
soldi3r
veterán
válasz
DoItYourself #7949 üzenetére
Jo kerdes. Mondjuk lehetoleg a nagyot kerulnem. A legjobb lenne, ha nem is lenne rajta kijelzo.
A Seamless loop-cycle recording function jelentheti a vesztesegmentes felvetelt? Vagy ezeknel mindenkepp van kieses a mentes idejere?E30 (oo=[][]=oo)
-
2thletme2day
őstag
válasz
DoItYourself #7971 üzenetére
Nekem A119-esem van. Ez kondis verzió. Az autó leállítása után pár másodpercig még vesz aztán leáll. Nekem nem volt gondom soha az indítással, bár a 118Cnél sem vettem észre semmi rendellenességet.
-
válasz
DoItYourself #7971 üzenetére
A kondenzátor pár másodpercre biztosítja a tápellátást, amely idő alatt lezárja a felvételfájlt, hogy az a tápelvétel miatt ne sérüljön.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
válasz
DoItYourself #7975 üzenetére
Igen, ez pontosan az egyik nagy különbség az akku és a kondenzátor között. A kondenzátor csak erre a pár másodpercre bírja szuflával, amíg a fájlt a kamera lezárja -- cserébe viszont ezt a pár másodpercet egy napsütéses nyár után is tudni fogja, amikor az akku már lehet, hogy erre a rövid időre is terhelhetetlenné degradálódott.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Songo
senior tag
válasz
DoItYourself #7971 üzenetére
Most akkor ez GPS-es verzió vagy kell hozzá egy ilyen?
-
2thletme2day
őstag
válasz
DoItYourself #8072 üzenetére
Én inkább várnék hátha Black Friday alkalmából leárazzák megint (gyakran szokták amúgy, elég nagy az esély rá) és rendelném Kínai raktárból. Még egyetlen csomagomat sem vámkezeltek (kop-kopp) pedig volt pár jóval a vámhatár fölött. A kettő A118C és az A119 is vámkezelés mentesen érkezett meg hozzám Kínából.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
DoItYourself #8074 üzenetére
Én egy nem Viofo-gyártmányút ismerek (írtak is itt róla) -- az speciel nem indul el, lefagy bootoláskor.
De ez nem éppen reprezentatív minta...
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
2thletme2day
őstag
válasz
DoItYourself #8074 üzenetére
Én Viofo-t használtam meg vettem egy B40C-t mert nagyon olcsó volt (ugyanígy Gearbest-en 6500Ft volt kb) Azt nem használtam csak eladásra vettem de az is működött rendesen. És reklamáció sem érkezett azóta sem a kamerával kapcsolatban szóval szerintem üzemel rendesen. Annyi különbséget vettem észre a két ketyere között, hogy bekapcsoláskor az egyik Viofo logót mutatott a másik meg nem (már nem emlékszem mi volt annál). Ugyanazok a beállítási lehetőségek voltak, ugyanaz a menü. Kb egy az egyben ugyan az volt.
Az elveszett csomagot meg kell reklamálni ha letelt a 60 nap és vagy újraküldik vagy visszautalják a pénzt! Nem szoktak nagyon sokat szórakozni az ilyen dolgokkal.
-
zolko74
tag
válasz
DoItYourself #8085 üzenetére
Elvileg nem, mert az ezüst színű a 19.99 de ahhoz ad egy 8Gb-os kártyát is. A fekete az 9.99...
Most látom, hogy már elfogyott.[ Szerkesztve ]
-
denis.p
tag
-
negroo
aktív tag
válasz
DoItYourself #8324 üzenetére
Összeségében nem csak 1 cikk miatt.xD És a TC hívők miatt is.xD
[ Szerkesztve ]
-
taboros
tag
válasz
DoItYourself #8324 üzenetére
A TC cikkről:
- nem látom, hogy mikori autókkal csinálták a tesztet ADAC-ék. Mivel ezek a technologiák folyamatosan fejlődnek - minden modelnél javítanak rajta vagy teljesen újat építenek be - nem mindegy, hogy egy 2015 januári vagy egy 2016 júniusi autót tesztelnek.
- ahogy korábban írtam és a tesztből is kiderül, minden hasonló megoldás értéke márka / típus / model / évjárat függő. Ahogy a cikkből is látszik, az egyiknél jobb, a másiknál rosszabb eredmények születtek.
- Tehát szuper profi(?) TC/ADAC cikk ide, megkérdőjelezhető megbízhatóságú fórumtárs oda, a Vitarás kolléga véleménye az ő autójában levő rendszerről vagy az enyém a Mondeo V. rendszeréről SZVSZ modelspecifikusan többet ér, mint levonni egy generálszósz következtetést egy 5 autót vizsgáló és autóként eltérő eredményeket publikáló cikkből, miszerint "ezek a rendszerek megbízhatatlanok".
- Tessék ellátogatni egy adott model fórumára, és OTT megkérdezni, hogy kinek milyen tapasztalata van.
@szumoo@gmail: "fórumról sem ismerek senkit személyesen, szóval nem megbízhatóbb forrás ez sem": Akkor minek jársz ide?
Úgyis biztos olyat mondunk, amivel jól becsapunk.
[ Szerkesztve ]
-
Peathee
aktív tag
válasz
DoItYourself #25157 üzenetére
Bizony, nekem ráadásul fóliázott a hátsó üveg. Azon alig látott ki a kamera már akkor is ha csak felhős volt az ég... El is adtam.
-
Upo
addikt
válasz
DoItYourself #25157 üzenetére
Ha sok az égbolt akkor megkavarja a fénymérést. Fordítsd lejjeb a kamerát hogy kevesebb égbolt legyen (ha más nem, próbából). Úgysem a hátulról becsapódó repülőkről akarunk legtöbbször bizonyítékot gyűjteni.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
BBéci
titán
válasz
DoItYourself #25209 üzenetére
64 GB egy kamerához is kevéske, kettőhöz kutyafüle.
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
andaman
tag
-
trebrona
nagyúr
válasz
DoItYourself #25277 üzenetére
Nem haragszom, rosszul fogalmaztam.
Ezek az adatra, vagy médiára való USB-k az autóban valamennyit persze, hogy töltenek, de az esetek többségében ha fut mondjuk egy navi a csatlakoztatott telefonon, a telefon gyorsabban merül, mint ahogyan a port tölt, vagy legfeljebb csak szinten tartja.A kia-s példád szerintem nem általános.
[ Szerkesztve ]
------- Nem mindegy, hogy egyelőre áll a meccs, vagy egyenlőre áll a meccs. ------