Új hozzászólás Aktív témák

  • dino_m

    senior tag

    válasz zsozsa74 #717 üzenetére

    Ian Bell és csapata(i) mindig tudtak valamit beletenni a játékaikban, ami vonzóvá, "élővé" tette őket. Így volt ez már GTR 1-2-vel is, amit el is ismert mindenki és a mai napig etalon maradt.
    A már a Madness Enginnel készült Shift 1-2-vel is, noha ezek nem voltak szimulátorok, de a hasonló arcade játékok mellett fel tudtak valami többletet mutatni és például az NFS-ekhez képest jobb volt vezetni is őket. A PC 1-2 már elmozdulás volt a szimulátorok irányába. Egyik se volt tökéletes, de volt bennük egy hűha faktor.
    És ezt tovább vitte a Reiza az AMS2-ben. Saját bevallásuk szerint még rengeteg kiaknázatlan dolog van a Madness motorban, Főleg a Live Track és a Seta Tyre, ami szerintük a legfejlettebb cucc jelenleg a piacon, ebben a szegmensben. Tehát van még felfelé. Anélkül, hogy a Reiza érdemeit csökkenteni akarnám, meg kell említeni, hogy a Madness motort Ian Bell és csapata hozta létre. És hónapokon át segítették Reizáékat, hogy bánni tudjanak ezzel a motorral. És már egész jól látható, hogy mire jutottak vele. :K
    Szívesen látnám, ha a pálya és az autó állomány a PCars szinten lenne. Mert nekem speciel hiányoznak az utcai/széria autók és jó lenne látni azt a változatos kínálatot, ami PC-kre jellemző volt. Főleg ezzel a fizikával, amit a Reiza kihozott ebből a motorból.

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

Új hozzászólás Aktív témák