- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Synology NAS
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Vírusirtó topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Hálózati / IP kamera
- Windows Insider Program
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
-
IT café
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
kacsa7
őstag
válasz rhonin #60127 üzenetére
Nyilván a tuti, ha normális kábel megy végig, de G Astra-m van, így tapasztalatom is. Én nem akartam megfúrni az ajtóátvezetőt így először simán az ISO csatiig vezettem a hangszóró kábelt az erősítőtől (ahol normálisan egy ISO csatlakozóba befűzött ellendarabbal csatlakoztam az autó oldali csatihoz, szóval nem tákolt volt, bármikor széthúztam és visszaállt a gyári rend), onnan pedig ment a gyári kábel. Már ez sokat hozott.
Utána volt a következő lépés, feljebb léptem egy nagyot hangszóró kábelben és az ajtóátvezetőig vittem direktben mindkét oldalt, ahol ráforrasztottam a gyári kábelre. Így van kb. 20cm gyári tyúkbél kábel. Ez megint óriásit hozott. A rendszerem jóval a Tiéd felett van, így hidd el, ha nekem megfelel, nálad is tökéletes lesz.
Teszem hozzá, első körben 1,5-es kábelek mentek az ISO csatiig, onnan meg a gyári kábelek és a Kicx 6020-al is értelmesen szólt, nem nagyon érződött dinamika hiány, szóval azon a szinten, ahol a fórumtárs van, kb. édes mind1.Aki azt mondta, hogy a 3555 megöli az első szetted, egy hozzá nem értő kb. Kinyírni pont az fogja, ha nem kap megfelelő teljesítményt. Ha túlvezérelnéd erősítőről, mert már sokat kapna, azt sokkal jobban fogod hallani, mint ha jelentősen alul lesz vezérelve a fejről.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs