Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyogo83

    senior tag

    Tanacsotokat illetve segitsegeteket kernem. 99'es Fiat Bravan van par resz amit tobb mint valoszinu hogy le kellene fenyezni meg a tel elott.

    Errol lenne szo >>

    Illeto akitol vettem, 1-2 helyen megdorzsolte a kerekjarati ivnel a rozsdapottyot, hogy a vevonek 'bemutassa' hogy az csak feluleti rozsda, az alvaz ep :W
    Viszont most ott 'pucer' a kasztni. Masik oldalon mikor megvettem mar egy alapozo szeru festekkel lekente, de hasonlo elgondolasbol volt megdorzsolve ott is.

    Valamint a tipikus hiba ennel a tipusnal, hogy az ajtogumi eloregedese utan elkoptatja egy csikban a kuszobon a festeket. Most ott meg csak feluleti 'vak' rozsda van, de nem szeretnem ha tovabb fajulna.

    Tudnatok valami jo fenyezot ajanlani aki elfogadhato aron elvallalna? Mert en kerdezetem egy joparat, es volt aki erre a 3 elem javitasara 300 ezret mondott :(((, de a legolcsobb is 75ezer volt.

  • nyogo83

    senior tag

    válasz #00809728 #5391 üzenetére

    Köszönöm a választ. Nem is egy helyről kaptam 300k körüli árajánlatot itt Pesten :((( Mondtam is nekik h köszönöm, de ugy érzem hogy az autó árának a feléért 3 elem fényezése kicsit necces.

    A másik dolog amire gondoltam, hogy a küszöböt mindenképp festés után szeretném lefoliáztatni(láttam rengeteg fajta szines, szintelen foliát), mert nem akarom hogy tovabb sérüljön, ergo elvileg akkor elég lenne egy szimpla rozsdátlanítás, alapozás?

    Mivel az első lökhárítón és a hátsón is vannak festékhibák (elején horzsolás, hátulján egy részen lehámlott a festék, pedig gyári:S) szintén arra gondoltam hogy ezeket is lefoliáztatom.

    Első lökhárítóm amugy is szereti összeszedni a kőfelverődéseket, meg a küszöb is talán jobban bírná a gyűrődést (sós hólé. stb.)

    Esetleg ezzekkel a fóliákkal kapcsolatban van valami tapasztalatod(tartósság, hajlamos-e a felválásra)? Elvileg a két lökhárító + két küszöb kijönne 50-60 ból. Persze a kerékjárati ívet azt fényeztetném, hogy 'rendesen' rendben legyen.

    Azon a helyen ahol a 3 elemre mondtak 75-öt, a két lökhárítóval együtt lenne 130 körül a meló.Állítólag 20k/elem a fényezés náluk, de mivel valami spéci pezsgő színe van ezért 25k. Ráadásul mondta a srác,hogy kijönne az eltérés 1 nyár után a két színben, nem durván, de észre lehetne venni :F

    Ha fóliázva lenne + az ívek fényezve, akkor 100 körül megállna a dolog, de kicsit több elem rendbe lenne hozva.

  • nyogo83

    senior tag

    válasz #00809728 #5399 üzenetére

    Köszönöm a segitséget. Sajnos utánakérdeztem másoknál is és szinte hasonlókat mondtak a foliázásról is.
    Lehetséges hogy megpróbálom magam megcsinálni, sokat nem ronthatok remélem az állapotán :B Festéssel volt már dolgom (Airbrush-al autó maketteket festek már rég óta), ahogy olvasgattam a leirásodat, hasonló módon kell ezt is(kis túlzással). Ott is alapozni, csiszolni kell, tobb rétegben felvinni a karosszériára a festéket.

    Olvastam hogy létezik szórókit spary formában. Tudnál ajánlani pár márkát/tipust ami alapján rá tudnék keresni hogy hol kapok olyat(külön a karosszériához, illetve a lökháritóhoz)?

    Illetve pontosan hogy mi lenne szükséges a karosszéria rendbehozásához? Gondolom először lecsiszolom a rozsdát, ameddig nem ép a felület. Zsirtalanitás, alapozás, csiszolás, fényezés több rétegben. Festéket az ki akarok kevertetni.

    Alapozó kell-e külön, vagy elég a szórókit?

Új hozzászólás Aktív témák