Új hozzászólás Aktív témák

  • Formaster

    Topikgazda

    válasz d4d #40214 üzenetére

    Akkor nézz alaposabban utána, mert az összes "természetes/tiszta karnauba viasz" meg egyéb jelzők leginkább parasztvakítás. A tiszta karnauba viasz pl keményebb, mint a beton, ahhoz hogy ezeket kenhetően tartsák rengeteg polimer kell, aztán még jönnek hozzá az illékony vegyszerek, hogy rá is kössön a felületre, de hogy utána még valahogy vissza is lehessen törölni, ahhoz sem árt valamilyen képlet.

    A gumiápolásra leginkább a glicerin bázisú termékek ajánlottak, de az egyéb polimeres cuccok sem temetendők. A minőségi termékek nem kezdik ki a gumit, legalábbis biztos nem az alatt a pár év alatt, ameddig használod.

    A fusso (régi, újhoz még nem volt szerencsém) esetében valóban igaz, hogy nehéz vele dolgozni, illetve vannak követelmények, amiket érdemes betartani, elsősorban kesztyűre és szellőzésre gondolok, bár az új termék állítólag ezen sokat javított. Ezzel szemben az UHD-t kenegetheted havonta, szóval szerintem egyszerűbb megtanulni normálisan felvinni egy jó anyagot, mint 3x annyiért havonta kenegetni.

    Visszatérve a lényegre még a legdrágább Swiss Vax termékek is maximum 60% körüli karnauba tartalmat tudnak hozni, mert a maradék 40% kell a polimereknek, hogy használható állapotban tartsák és tartóssá tegyék. Nyilván vannak olyan waxok is, amik kifejezetten a showcar kategóriára készülnek, vastagabb, csillogóbb réteget képeznek, de ezek többnyire 1 mosással le is jönnek. Szerintem itt nem sokat keressük ezt a kategóriát, illetve a showcaroknál azt se felejtsük el, hogy az extra csillogást nem bízzák a véletlenre, általában 3x-os színtelen lakkal fújják meg ezeket az autókat, hogy igazi wet-shine hatást érjenek el.

Új hozzászólás Aktív témák