Új hozzászólás Aktív témák

  • #00809728

    törölt tag

    válasz ruzsabazsa #30523 üzenetére

    Peugeot azt 2db roti intézte el egy telepen a mokus volt a tetején.
    Mély karcokat az a baj nem szabad csiszolni mert a környező lakkot is le fogod csiszolni arra a szintre.Ilyenkor egy hosszú sőrtéjű gyapjú korongot érdemes használni.Én személy szerint merinoit használok Angoloktól veszem igaz nem 5ft-ért.
    Kermámia bevonat az a baj sokan félre értik és várják a csodát.Ha nem megfelelő az előkészítés ill. a fellűlet akkor semmi értelme felrakni.
    Sok féle kerámia kapható a piacon vannak a 3000ft-tól csillagos ég.C.quartz,Nanolex,Servface nos ezek már elég jók.De ezeket gondozni is kell nem elég,hogy felrakod.Kell rá egy ( Reload egy inorganikus víz-bázisú formula, amely szilícium-dioxidot tartalmaz.) aki nálam kerámiáztatja az autót ezeket a dolgokat el mondom neki+nem visszük benzinkutas surulos mosóba mert annak nincs értelme.
    Ha ezeket betartja akkor akár 1-8évig is el tudja húzni.
    Volt egy sárga leonon szallonba vettem 2008-ban.Szallonban kapott egy c.quartz kerámiát. Relodoztam évente párszor.Ezt nem lehet úgy leírni 3-4havonta hanem ez a időjárástól függő.
    2év adtam el és a srác még mindig azt mondja az édesapja új toyota hybrid felülete nem dobja ugy a vizet.

    Ö volt az

Új hozzászólás Aktív témák