Új hozzászólás Aktív témák

  • #00809728

    törölt tag

    válasz Ryck #2906 üzenetére

    Hy!

    Igazából ha hideg van akkor nincs baj.Akkor van gond ha olvad és a sós+sáros esőlé rákerül a kocsira.Ősszes müanyag ill fém "krom" fellületnek nem tesz jót a só.Nálunk vannak só teszterek bent a cégnél és én kiprobáltam ezt-azt benne.Azt hiszem leülnél a "seggedre" amikor meglátnád.

    Nos ha - c° akkor nem ajánlom a mosást kint.
    Kinti mosás pld ma 8c° jól leszoktam veretni az autót fentről lefelé és utána a sárvédő ivek belső részét.Én vettem egy BOSH gőzborotvát ami nem olyan erős mint a kézi mosóknál lévő ipari robosztus mosok.
    Ha kell a felniket ill a makacsabb szennyeződéseket ezzel mosom le.
    Mjad nem forró de kéz meleg sampon 1 kupakkal rakok a 20literes vizbe majd jól kiválasztott mosó szivacs, de van a standoxnál olyan szivacs ami 2cm*10cm és fél centi vastag.Nos ha azt beledobod a vödörbe kb 4* megnő és a vizet ugy felveszi,hogy amig az autóhoz érsz azt a mennyiséget megtartja.
    Mosás után az auchanban kapható kék nyeles szilikon gumis lehuzot szoktam használni majd a narancs szinü viledát ami eredeti.
    Utána jön a gyors fény de nekem előtte már kezelve volt az autóm.

    Garázsban a mosás sajna nagyon macerás.Ugyanis bő vizzel kéne mosnod.Ha betonos vagy csempés és nincs semmiféle csapadék elvezetése akkor nagyon nem ajánlom.De persze vannak ügyes emberkék akik meg tudják csinálni de én nem merném.

    Ugyanis tiszta sós a kocsi oldala most egy vődőr vizzel ill szivaccsal állj neki ugy,hogy ne is karistóld végig a festéket.Én kételkedem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák