Új hozzászólás Aktív témák

  • WestBam

    senior tag

    válasz z123456789 #28175 üzenetére

    Nincs cég, apám csinálta, de már befejezte pár éve az egészet, nyugger lett :DDD
    A Rusztikához semmi közöm, soha nem is volt, nem is tervezem, hogy valaha is lesz.
    A dinitrol értem, hogy svéd, értem, hogy nagy múltú cég, de akkor ha nem az anyag a sz*r akkor talán el kellene mondani a forgalmazóknak, hogy akkor mi is a technológiai sorrend. Egy országban, ahol minden vacakon spórolnak, ha 10 fillért nyernek akkor is, ott hiába mondod el, hogy 1-2-3-4-5 a sorrend, ha a végeredmény hasonlít 1-3-5 anyagok felhasználásával is. Nyilván hasonlítani fog, de ha nem tapad oda valami miatt, akkor azt kenheti a hajára, mert ha elválik akkor utána szépen feltelik a légzárvány vízzel, párás levegővel és mivel kiszáradni igazán sosem fog tudni ezért épp ott fog elrohadni legelőször, ahol "le lett kezelve" a felület.
    Az általad említett cég lehetséges, hogy lelkiismeretesen dolgozik és tényleg betart minden technológiai előírást, de amennyi dinitrolt én lekapartam autókról tizen-huszon éve, annyi anyaggal szerintem pár évet ellennének, ha újra fel lehetne fújni, számomra az egész egy mumus amiben ez a szó szerepel.
    Az, hogy neked kell az autót letörölni az meg szimplán pofátlanság. Hogy adhat ki valamit a keze közül, hogy itt van, fejezd be a munkát? Tudom, hogy sok időt elvesz, nem fizeti ki senki, ezt be kell építeni az árba. Nem az alváz és nem az üregvédelem visz el sok időt a folyamat során, hanem az előkészítése az autónak és a felületeknek, illetve a végén a "nyalogatás", kapirgálás, törölgetés, mosás, átnyálazás. Lefújni alvázvédővel pár óra ha nagyon alapos, az üregvédelem szintén, a kettő megvan egy nap alatt. Legalább egy napot kell csöpögni hagyni az üregvédőt, akkor nem történik semmi, nem keres egy fillért sem az ember. Lebontani és előkészíteni a felületet ha új az autó akkor 1-2 nap rámegy, ha már megkezdte a rozsdi akkor pár nap rámehet simán csak az előkészítésre is. Ilyenkor jön a tulaj a kérdéssel, hogy ő nem látott rozsdát rajta, mi tart ennyi ideig, miért fizet érte pluszban? Rá lehet fújni bármilyen felületre, de nem nehéz belátni, hogy ha megfelelően előkészíted, rozsda nagy része eltávolítva, lekezelve, lealapozva, megszáradva, csak utána lehet kezdeni az alvázvédelmet, hogy valóban tartós is legyen. Mi 10 év garit adtunk rá anno, nem volt panasz a munkára egyszer sem. Olyan volt, hogy talán skoda jött vissza 10 éven belül, hogy kilyukadt a sárvédő, de az sem a kezelt felületen, hanem a tetején ahol gyárilag ragasztva volt pontosan a ragasztás felett ette meg a rozsda, ott kilyukadt. Mondjuk halkan súgom, hogy a teljes alváz és üreg nem állt meg 70e Ft-ban, mintha ilyen szám rémlene picit fentebbről.
    Az, hogy az autód előtte kókler elrontotta épp elég baj, nekik egy dolguk lett volna, amennyire lehetséges eltávolítani a nem megfelelő bevonatot. Az szemét meló nagyon, sok idő rámegy és össze-vissza cseszed vele magad, nyakig mocskos leszel tőle és természetesen nem akarja (fogja) senki kifizetni. Viszont ha ráfújsz a vacakra, attól nem lesz egyáltalán jó a végeredmény. Ha én egy swiftet lefújok BRG színűre attól még swift marad, nem lesz belőle MG, hogy értsd a hasonlatot.
    Azt nem mondtam, hogy mindenki szarul csinálja, hiszen nem ismerhetek mindenkit és mindenki munkáját sem, mivel az autóipar "tiszta" részében dolgozom már több, mint 10 éve, csak a saját és a család autóit szoktam javítgatni, szerencsére régen nem találkoztam ilyen melóval, gyakorlatom alatt viszont bőségesen volt benne részem.
    Egyébként meg nem kell félned, lehet én csak a végletekkel találkoztam pont, a lényeg az, hogy van a gyárin felül is korrózió védelem az autódon, így várhatóan még sok-sok évig rozsdamentesen fogod tudni élvezi a használatát :K

    ⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐

Új hozzászólás Aktív témák