- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ciccuka
veterán
válasz j.bravo #26395 üzenetére
Lidl-ben pár hete volt autóshét ott kapható volt olcsó (999), de jó felnilakk. Erre szerintem még sima lakkal is rá lehet fújni, így gyárihoz hasonló lehet a festés minősége. Ezüst keréktárcsa festék például nagyon ronda alufelnire.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
KisBundi
őstag
Valaki próbálta már a XADO Stage 1-et vagy XADO olajat az autójába? Van értelem az ilyesminek vagy totális átvágás?
-
MPowerPH
félisten
válasz KisBundi #26403 üzenetére
Probaltam, ugyan olyan jo, mint a Castrol vagy a Mobil 1. Igazabol tul van lihegve ez az olaj tema.... Az az olaj, ami egy nagyobb marka termeke, es megfelel a gyartoi eloirasoknak, azzal nem lesz gond az esszeru hosszusagu olajcsere periodus eseten, ami max. 15k km. Ami inkabb fontos az az, hogy honnan szerzed be. Mert ha a sarki fuszerestol veszed meg fel aron a nagy olajshoppokhoz kepest, akkor az gyanus. A hamisitott olaj tudja az autodat par alkalom utan is hazavagni, szoval inkabb arra kellene koncentralni, hogy megbizhato helyrol szerezzed be. Nem csak a Castrol olajakat hamisitjak, hanem az osszes markat. En duplan ovatos vagyok, mert az autoszerelohoz is viszem a sajat magam altal beszerzett olajat azon oknal fogva, mivel a privat muhelyek is probalnak penzt sporolni, mikor hordoval veszik az olajat, igy a leheto legolcsobb helyrol probaljak beszerezni. Marpedig a hordok is a hamisitas aldozataul estek... Tehat van kockazat.
Egyebkent ott a Castrol olaj, ami pont a hamisitas miatt szerzett eleg rossz hirt, es nem igen ajanljak a forumokon. En azert batorkodtam 3 even at(1 alkalmat kiveve) Edge 5W30-al tolteni az automat, ami saccra 80k km-et tesz, tehat 6 olajcseret. Soha nem volt semmi gondom, pedig egy 3L -es duplaturbos dieselbe ment bele, ami raadasban 60Le -vel es 80NM -el a gyari ertek folott futott, es gyakorta mentem vele 200+km/h -s atlagot 35 fokban, sok szaz km -en keresztul. Az olaj ami lejott, mindig szep volt, nem is fogyott egy deci sem a 12-14k km alatt. Szoval mindig mosolygok, mikor a kis 1.6 meg 2L TDi -be, es a kis benzinesekbe azon gyotrodnek az emberek, hogy milyen olaj menjen bele... A valaaz az az, egy markasabb fajta, ami megfelel a gyartoi eloirasoknak, es akar viszkozitasban kulonbseget teve a teli es a nyari idoszak kozott. En nyaron 5W40-et hasznalok a meleg miatt, ha tolom, akkor is legyen eleg szufla benne. Telen meg 5W30-at, mert itt a telek nem annyira hidegek. De Mo.-n mar telre siman menne bele a 0W30 -as.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SupaCow
tag
Szép napot mindenkinek.
Vajon itthon találok ilyen Grit Guard terméket vagy hasonlót?
f: @geboleather
-
Laca1212
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz Laca1212 #26410 üzenetére
Mar 50km utan is... Allagra, szagra mind ugyan olyan volt. Dieselnel nehez megmondani, de a nagy terhelestol megeghet.
KisBundi: Mire vagy kivancsi? Mit lehet eszrevenni? Csondes volt vele, de az osszes eddigi olajjal az volt. Nem is ette, de a tobbibol sem.
En eddig csak akkor tapasztaltam valtozast a hangban es jaraskulturaban, amikor egyszer kenyszerbol betankoltam az egyik bevasarlokozpont kutjanal. Soha tobbet, csak premium gazolajat hasznalok. Jo a motornak, jo a dpf-nek es jo az olajnak. Xadot van esely, hogy nem hamisitjak, nem elterjedt, es csak korlatozott helyen lehet beszerezni.Don't Tread On Me
-
blizzrd
aktív tag
válasz MPowerPH #26405 üzenetére
Azért valljuk be, kevesen engedhetik meg maguknak, hogy télen és nyáron (ergo évente kétszer) olajat cseréljenek az autójukban. Meg aki megteheti se teszi meg....szerintem.
Az meg véleményem szerint elég degradáló, hogy azt, mondod, hogy a kisköbcentis autósok gyötrődnek.
Nekem is az van, lehet mert fizetésből ezt tudom tisztességesen fenntartani, plusz én is a gyötrődők között vagyok (1.4 8v). Aminek az is lehet az oka, hogy szeretném, ha az autó még jó ideig kiszolgálna, így próbálom/próbáljuk kisköbcentisként is a lehető legminőségibb cuccokat megadni az autónak...akinek nem inge ne vegye magára
És szerintem tök f...z mind1, hogy, egy x100 lőerős vagy épp egy 77 lóerős autóról beszélünk. Mert valljuk be,
Magyarországon jószokás addig használni az ilyen prémium verdákat, amíg az első szervízre el nem kell vinni. Ott meg rájön, hogy ja ez ennyi..akkor inkább eladom.
Én inkább gyötrődöm kicsit az olajon .... -
Drughi
addikt
Üdv,
Két kérdés:
- GRASS termékek milyen minőséget, ár/érték arányt képviselnek? Érdemes kipróbálni, vagy van jobb tudású hasonló áron?
- Van Sonax XTREME Brillantshine gyorsviasz-om, de nem győzött meg. Ha veszek valamilyen WAX-ot, akkor a kettőt tudom egyszerre használni?
Milyen sorrendben?Nálam így néz ki egy mosás (amatőr szinten):
Öblít - habosít - mos - magasnyomású - öblít - szárazolEzután kentem fel rá a Sonaxot., igaz, csak 1x.
-
veterán
válasz blizzrd #26412 üzenetére
"Azért valljuk be, kevesen engedhetik meg maguknak, hogy télen és nyáron (ergo évente kétszer) olajat cseréljenek az autójukban. Meg aki megteheti se teszi meg....szerintem."
Ezt most te komolyan mondod? Szerinted aki megy évi 50 ezret az egy olajjal teszi ezt meg? Évente 2-3 alkalommal cserélek olajat 10 ezrenként. Szűrőkkel, rokon szerelőnél, 17-25 ezer Ft attól függ hogy gázolajszűrőt cserélek-e, minden második olajcserénél szoktam.https://tinyurl.com/rasoapro
-
blizzrd
aktív tag
válasz rasotamas #26418 üzenetére
Na várj, kis szövegértés. A te eseted nem hétköznapi userre vall, ergo olajat cserélsz évente 3x. De lássuk be, az átlagpolgár nem megy ennyit évente.
Én amit írtam, az a hőmérséklet változásra írtam, nem a futásteljesítményre Olvass és értelmezz Mielőtt teljesen lehülyézel Másrészt meg az olaj csereperiódusát is beleírtam. Azt gondoltam, ebből következik,
hogy nem gondolom, hogy évi 50K-t mész 1 olajjal.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz blizzrd #26419 üzenetére
Én nem hülyéztelek le, csak furcsálltam a megyilvánulásod. Nem hiszem hogy kimagaslóan sokat mennék, kb 26-ot évente. A magyar átlag kb 5-10 éve volt 15000, szerintem mára elérte a 20-at. Nem szoktam a hőmérséklethez olajat választani, mindig 5W-30 megy bele, akkor cserélek, mikor letelik a 10 ezer, max túlfut 1-2 ezret ha úgy jön ki.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Vincsaba
csendes tag
2 hét után nálam ilyen a Sonax Extreme Brilliantshine, ebben benne volt egy érmés kézi mosóban való nagynyomású mosás is.
[link][ Szerkesztve ]
-
mikoljan
tag
Sziasztok,
Egy kis segítséget kérnék szépen!
Ülésfűtéssel ellátott, bézs színű, textilszövetből milyen módszerrel lehet roncsolás/sérülés mentesen, szépen eltávolítani a farmer okozta elszíneződést?
Köszi előre is!
- - - We Enter Into The Future - - -
-
lela
aktív tag
Üdv!
Elsősorban profi fényezőtől pl Dodi től kérdezném:
Van egy e46 om amire most vettem komplett Mpack II szettet. Sajnos mivel több mint 10 éves elemekről beszélünk alsó részeken vannak rajta mélyebb karcok, horzsolások, de szerkezetileg kifogástalan állapotban vannak. Gyárilag ahogy nézem a festéket közvetlenül a műanyagra fújják, és se alapozva, se lakkozva nincs, önmagában fényes. Ez milyen festék hogy ennyire megtapad? Lehet ezt reprodukálni? Illetve a mélyebb karcokat mivel kell kitölteni, ha a legprofibban/legtartósabban akarjuk megjavítani, hogy a 120 baros nagynyomású se tegyen kárt benne?
Debrecenben esetleg ki tudná nekem ezt gyári minőségben elkészíteni?Köszönöm a segítséget előre is!
-
-cobra-
aktív tag
Sziasztok!
Ilyen, vagy ehhez hasonló kínai polír szivacsokkal van valakinek tapasztalata? DA gépre kellene, évi max 1-2 használatra, nem napi munkába. Létezik még belőle HEX mintázatú. Úgy olvastam, hogy DA-ra nem kell vágott szivacs mert nem kell tartani a melegedéstől, így talán az első lenne jobb választás.
[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Polír felni megóvására milyen "szert" tudnátok ajánlani? Front polír lesz rajta csak, nem az egész lesz polír, de szeretném valamivel megóvni.
Az igaz, hogy nagyon kényes az ilyen fajta felni? Pl. az sem mindegy, hogy milyen felnitisztítót használok? Havonta 1x át kellene kenni krómtisztítóval?
Én mondjuk a kerámia bevonatra gondoltam, lenne értelme ennek vagy rossz az irány?Előre is köszönöm a válaszokat!
-
Formaster
Topikgazda
válasz Vincsaba #26432 üzenetére
Mindenképpen neutrális kell, a wolfos eléggé ajánlott. Nem tudom h nem szokták-e lakkozni, ezt talán dodi jobban tudja, de alapvetően a fémre való kerámia sem rossz út, pl Cquartz Dlux.
Szerk: vagy ha lakkozva lesz, akkor bármilyen lakkra való kerámia.
[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz Formaster #26433 üzenetére
A gyárilag poliros felnik lakkozva vannak, kevésbé csillognak emiatt, de tartósabbak. Az utólagos polirosokat meg szen elején kap egy frissitő polirt, vagy lakk arra is és nincs vele macera.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Vincsaba
csendes tag
(#26433) Formaster
(#26435) CzimbyNem lesz lakkozva.
-
zolikaDB
veterán
A motorteret hogy lehet ennyire kiglancolni? Mivel?? [link]
-
Vincsaba
csendes tag
Akkor inkább hagyjam a fenébe a kerámiát, nehogy még nagyobb gondot okozzak?
A polírt megcsinálom szezon elején aztán ennyi. Meg csak a Wolfos Neutrálist használom majd. -
Norbi696
csendes tag
Mit keresnek itt az olaj reklámok,miert nem törli valaki?ez nem az a topic
-
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen