Új hozzászólás Aktív témák

  • carspray

    újonc

    válasz z123456789 #23350 üzenetére

    Mi volt fújva rajta? Első ajtó élbe, meg külön másik alkalommal hátsó ajtó élben? vagy csak a fények játszanak ennyit a gyöngyházon?
    Jó fényező eltalálja a színt? Nem sok fényezőnek van komplett keverő rendszere otthon, nem 100 ezres nagyságrendű befektetésről beszélünk..... Egyébként inkább a jó fényezőből lett jó boltos találja el a színt ha jó az x kártyából az egyik :DDD :DDD :DDD
    Nem ennyibe került volna az tuti...... nem tudom mi volt fújva konkrétan, de veszünk egy alap esetet....valakinek van egy első sárvédője, le akarja festetni...... körbe járja a témát, két szakit talál. Kis pistát aki átlagos melót ad ki a kezéből, de jó áron..... meg van az isten király méreg drágán hibátlanul dolgozó valaki. Szín tekintetében tudod mi a különbség? Semmi..... az első azt mondja 20 ezer ez a sárvédő, lefújja aztán ide a pénzt, okádékul elüt az ajtótól a munka...... az utóbbi azt mondja 40 ezer és jó lesz ugyanaz a szín, ugyanabból a pisztolyból..... különbség? Semmi, felmattítja az első ajtót aztán színátmenetet képez, elködöli csökkentett nyomáson az ajtóba a bázist és két elemet telibe lakkozza, csak erről nem beszélnek a nagy titokzatos mesterek a kuncsaftnak, csak kuncognak magukban
    (mi is csináltunk már olyat hogy teli oldalt fújtunk, pedig a kuncsaft a hátsó ajtót nem akarta, a másik három elemet igen....... aztán hűledezett hogy totál fainra hozzá políroztuk a hátsó ajtót, ez igen stb, csak nyilván ez benne volt előre az árban, de ha valakinek meg szüksége van épp a munkára, lehet kissebb összeget mond rá, aztán meg csinálja sakktáblában, aztán egye meg a tulaj amit kifőzött, csak sajnos ez rontja az ember hírnevét )

    Amúgy a spektrofotométer sem egy csoda ám. Nem receptúrát állít neked össze a beolvasott színhez, hanem csak kidobja a kódot........ jó ha törött az autó és "elveszett" a színkód vagy ha egy tök más színnel lefújták telibe valamikor és javítani kell vagy egyebek. De messze nem tökéletes még a technika..... narancsosság mértéke és egyebek befolyásolják hogy mit is ismer fel...... Sajnos elkell fogadni, a szinek ilyenek..... nem olyan mint a matematika hogy a 13 az 13 és nem 14 vagy 12...... nem megfogható dolog.... színkódok alapján dolgozik mindenki, aztán ha valaki precíz és megfizetik akkor esetleg körbe járja a boltokat és különböző keverő rendszerek kártyáit átnézi ő maga, a legértelmesebb 3 darabot kiválasztja, felfújkálja kártyára és ellenőrzi a színt..... na most egy vagy kettő elem esetében nagy biznisz 6-8 ezret meg egy napot elbaszni arra hogy melyik a jó szín amiből aztán kell majd venni :D teli oldalnál meg "tök mindegy"...
    am tankajtós színkevertetés is felejtős.....sokszor műanyag és más rajta a szín, meg ha fém is nem tudod hogy ott nem e volt már javítva stb...... elviszed a tankajtót balhátulról aztán jobb első ajtót megfújatod utána meg megy a híresztelés hogy gányoló a fényező :)) :)) motorháztető fújásánál a felpolírozott két első sárvédőhöz nézzük a színt, első ajtónál az első sárvédő-hátsó ajtó duóhoz...... első sárvédő fújása első ajtóban való elfújással az első ajtó végéhez nézzük stb stb..... ahová jónak kell lennie...... lökhárítóhoz nem a tető alapján kevertetünk......

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák