- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Hálózati / IP kamera
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Starlink
- Shell script topik
- Linux Mint
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz
KaiotEch #13377 üzenetére
Első v. hátsó sárvédő esetében (Kicsee) írta ha már a rozsdát kivűlről látod akkor az a belső részről indult kifelé.
Műanyag dobot leveszed majd az újacskáddal benyulsz a sárvédő belső peremét kitapogatod.Ha ott űl a sár akkor azt mosd vagy kapirgáld ki és egy lámpa segitségével kukkancsd meg ,hogy rozsdás -e.Álltalában a gyári hibátlan nem szokott rozsdásodni.Vagy anno sérült volt v. vettek rá újat és nem kezelték megfelelöen.
Oktáviát festettem minap első sárvédő ív rozsdás volt.Műanyag dobbetét kiszedése után láttam,hogy anno ezt valaki javítgatta.Kivülről meseszép volt de sajnos a belső részre nem jutott 1deci alvázvédő.Utángyártott fekete elemeket is előszeretettel becsiszolják majd szoró és utána szin.
Nos alapozót ha nem tesznek rá max 2évet fog bírni...Motorháztető és sárvédő foltozgatást az igazi fényezők nem vállalnak el.
Alkatrész űgyben meg keresd Munez-t mert ö fél elejét vett potom pénzért.(audi)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Energiaital topic
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Büszke apukák és anyukák topikja
- EA Sports WRC '23
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Autós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...