-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
python1
veterán
Nos rájöttem miért van ekkora tápellátása a végfoknak, ilyen dinamikát nehéz lenne kevesebb táppal megtámogatni. Kicsit ráengedtem a rendszerre az energiát, de a jelenlegi "mankó"hangsugárzóim enyhén szólva, elvéreztek minden tekintetben, sürgőssen el kell kezdenem a dipoljaim építését, amik talán tudják a méltó szintet hozni. Érdekes a forrás is kibukott néhány óra zenehallgatás alatt, egyelőre Tidal megy HTPC- ről CA streamagic 6 DAC- ként, Bodor az előerősítőjével együtt. Kábelekkel egyelőre nem játszottam, csak szerényen.
-
python1
veterán
válasz #03969024 #3176 üzenetére
Fogalmam sincs 8-12 wattos csövesek hol állnak dinamikában ehhez, mikor válogattam az erősítőket 50 -....w-os csöves erősítőket hallgattam monó kivitelben, és 13 000 eur környékéig, de nem mutattak több dinamikát mint a Bodor. Nem hiába esett a döntésem erre az erősítőre, itt sok mellébeszélés már nincs, most a megfelelő hangsugárzót kell megkeresnem mellé. A dinamikát teljes sávszélben értem, nincs ingadozás, minden tartományban iszonyat tartalék van benne, minden eddigi más rendszerrel hallgatott zenéim meglepetést tudnak okozni, nem hallok több hangot, csak a dinamika, és simulékony zene van, vokálok, hangszerek egyszűren életszerűek.
-
python1
veterán
válasz funkmester #3178 üzenetére
Végfok-hangsugárzó.
-
python1
veterán
válasz funkmester #3182 üzenetére
Nálam a símulékony sokáig élvezhető hang ami igazán számít, a többit az erősítő és hangsugárzóra bízom. Hallottam már néhány tolakodó rendszert, amit egyértelműen DAC vagy processzor rontott el.
De hallgasad meg más véleményét is, az enyém csak 1 a millió közül.[ Szerkesztve ]
-
python1
veterán
válasz #71562240 #3187 üzenetére
Veled egyetértve, az erősítő adja a rendszer gerincét, ezen nincs is mit vitatni, aztán a hagsugárzó, és a többi sallang. Most, hogy erősítőben már helyére került a gerinc, jöhet a hangsugárzó, forrás szerencsére hozza az elvárt szintet, kábelek is szinten vannak már.
A felvételt most ne is keverjük ide, az eléggé egyénfüggő, vagyis műfaj.
Énis ...he[ Szerkesztve ]
-
python1
veterán
válasz #71562240 #3195 üzenetére
Itt egy elégedett vásárló, aki pont ilyen végfok/előerősítő párost vett mint én, csak jobban ki tudja fejezni magát.
Hosszú lesz, emésszétek."Egy nehézsúlyú versenyző - Bodor Audio Nagy Végfok (avagy az áramerősség bosszúja)
Mielőtt leírnám "fülmasszázs alapú" tapasztalataimat, egy kis magyarázat a címhez... Nehéz, mivel nagyjából 50 kg, és ezzel felszaladni a 4. emeletre, még két emberrel is korrekt teljesítmény, de sikerült . Mégis, hogy jön ide az amperek haragja? Úgy bizony, hogy a villanyóra 16 amperes biztosítéka nem igazán szerette a Nagy Végfokot bekapcsolásilag... persze némi oldalbordai segítséggel (jó az asszony a háznál... néha ) és manuális rábírással megoldódott ez is.
A fenti két jelenség (nehézség) azonban eltörpül az erősítő teljesítménye (hangerőben és zenei teljesítményben is) mellett.
Nos, miután sikerült működésre bírnom a berendezést (Bodor Nagy Előfok és Music Hall CD 25.2 mod. by Bodor Audio társakkal együtt), leplezetlen kíváncsisággal tettem be a lejátszóba Mark Knopfler Golden Heart HDCD-jét. Erről a korongról a lassabb, melankólikusabb dalokat szeretem, mivel ezek viszonylag kevés hangszeres, letisztult kompozíciók, és jól érvényesül Knopfler hol reszelős, hol édesbús orgánuma, nomeg a csodálatos, telt gitárhang.
Az első, amit éreztem a tiszaság... minden tisztább és artikuláltabb lett. Jobb térképzés, pontosabban elhelyezett vokál és hangszerek. A tisztaság viszont nem eredményezett szárazságot, ellenkezőleg; Knopfler hangja az mélyebb tónusokban zengőbb lett picit, mely elsősorban a hangulatnak tett jót. A gitárpengetések még teltebbek lettek, néha szinte átlebegtek, néha pedig szertegurultak a szobában. A zene egésze valahogyan kerekebb, teljesebb lett. Emellett az arányok nagyon jól megtartottak, egyik tónus vagy hang/hangszer sem telepszik a másikra, a basszusszekció gyors és friss, nincsenek felesleges és zavaró utózöngék, emellett ha kell odaüt a végfok. Nagyjából 20 perc hallgatózás utánelégedetten állapíthattam meg, hogy a Nagy Bodor valami hihetetlen és kaján magabiztossággal zenél. Szinte labdázik a "nehéz" hangfekvésekkel, hangszerekkel. Mintha az ifjú Schwarzenegger 2 kg-os súlyzókkal zsonglőrködne. Semmivel sem lehet zavarba hozni, játszi könnyedséggel képezi le a legmélyebb orgonazengést és a legmagasabb pikolószólamot is.
Hogy a - kis túlzással - populárisabb daraboknál maradjak, Knopfler után egy kis Sarah Brightman (La Luna - Scarborough Fair), majd Loreena McKennitt (An Ancient Muse - Penelope`s Song, Beneath a Phrygian Sky, Kecharitomene) következett. Az előbbi nem tűnik nehéz dalnak, de több készülék bizony hajlamos Brightman énekét néhol (ahol nem kellene) fátyolossá, esetleg sziszegőssé tenni, továbbá előfordul, hogy nem adják meg a kellő teret ennek a kissé játékos és szép felvételnek. A térrel nem volt probléma, az énekesnő kellően kiemelkedett a háttérből. A sziszegés sem volt jellemző, nagyon szépen kezelte a végfok ezt, nem hangsúlyozta túl az "s"-eket, "sz"-eket, ám emellett nem is gömbölyítette le ezeket, így megmaradt a valós élmény. Nem beszélve arról, hogy Brightman nagyszerű szopránját hagyta kiteljesedni, hagyta "élni" az előadót, továbbá még a halkabb énekrészleteket is felruházta valamiféle teltséggel, kerekséggel, melytől bizony megborzongtam néha.
Loreena Mckennitt az egyik legképzettebb és legszebb hangú énekesnők egyike, világzenei feldolgozások vonalán biztosan. Könnyedén, magabiztosan egyben ha kell telten, erősen énekel, a hangja érzelmes, szívhezszóló. Ezt a végfok pontosan közvetítette is a fenti daloknál. A Penelope`s Song szinte csak szóló énekes dal, a háttérben mozgó, fellelhető hangszerkísérettel, mely kellemesen támogatja McKennit csodás hangját. Az énekesnő jól pozícionálható a zenei színpadon, akár a mögötte "dolgozó" kíséret elemei is. A Nagy Bodor nem csak a hangokat, hanem azt az érzékeny melankóliát is képes megjeleníteni, mely ennek a dalnak a sajátja. A ...Phrygian Sky finoman, halkan indul, pontosan megfigyelhető, hogyan épülnek fel a szólamok, milyen sorrendben és hol szólalnak meg a hangszerek a térben. Ebből a szempontból az erősítő kellemesen részletez, kellő transzparenciával jeleníti meg a zenei rétegeket. Kélsőbb belép a basszus, illetve ritmusszekció is, mely határozott és pontos, ugyanakkor nem telepszik rá a zene többi részére. Ott van, érezhető, hallható, hatásos, de nem tolakodó. A ritmusrészleg egyébként ad egy bizonyos lassan hömpölygő motívumot a nótának, mely határozottan érvényesül és támogatja a többi hangszert. McKennit ismét biztosan foglalja el helyét a kíséret előtt és gyönyörűen énekel, mint mindig. A Kecharitomene instrumentális darab. A zene struktúrájának felépülése, a hangszerek megjelenése és pozícionálása nagyon plasztikus. Minden részletet hűen közvetít a végfok, igen jól tartva az arányokat, mely azzal is jár, hogy úgymond kézben tartja a zene egészét, nem válik zavarossá a felvétel egy-egy határozottabb megindulásnál, vagy sokhagszeres megszólalásnál. A térérzetet már nem is kell említenem, magától értetődik.
A könnyedebb zenei stílusok után jöjjön valami komolyabb. A fokozatosság jegyében - és a barokk zene szeretete miatt - elsőként "J. S. Bach - 6 Suites a Violoncello Solo senza Basso - Bruno Cocset (Alpha 29)" CD-je került a tálcára, majd a lejátszóba. Ez egy klasszikus kétmikrofonos felvétel, melyet, hogy pontosan idézzek, itt vettek fel: "Chapelle de l`Hópital Notre-Dame de Bon Secours". Rövidebben és pongyolábban, egy kápolnában. Ez a hangzásra is "rányomja bélyegét", gyönyörű térrel rendelkezik a zene, kellő de nem túlzott visszahngokkal, zöngékkel. Cocset mindegyik szvitet más és más csellón játsza, melyek tónus és hangzásbeli különbségei határozottan megjelennek. A középtartomány édessége és melegsége itt a végfoknál is megfigyelhető, akárcsak a Kis Integráltnál. Azonban most kerekebb a prezenszrészleg. Ezt megfelelő teltséggel támogatják a mélyközepek, mélyek, a magasabb hangfekvések pedig megintcsak hajlamosakk a légisességre, szárnyallásra, mely szerintem nem baj, legalábbis én szeretem az ilyesfajta magasakat. A mélyszekcióban nem figyelhető meg semmiféle erőlködés vagy amolyan "na most mindjárt elfogy a szufla" érzet. Ha kell odabrummog a végfok, mint egy elégedett, jóllakott medve. Emellett a transzparencia is kellemes, nem lesz túl könnyed a súlytalan a zene, viszont kellően áttekinthető, "áthallható", mely a részletek maximális tolmácsolásában is tetten érhető. Minden hallatszik; a zenész ujjainak neszei a hangszer nyakán, a mélyebb húrok finom utózöngéi, rezgései.
Menjünk vissza kicsit az időben és szóljon az "Ensemble Organum/Marcel Pérés - Le Chant des Templiers (Naive)" kiadványa. Itt három mikrofon került használatra, a felvétel pedig pontosan itt készült:"l`Abbaye de Fontevraud". Egyszerűbben és pongyolábban egy apátságban. A hangzáskarakter ebből eredően kissé hasonlít Cocset CD-jére, már ami a kerek és szép teret és a transzparenciát illeti. Most viszont XII. századi polifónikus szerzeményekről van szó. A zenei színpad csodás. Az effajta polifónikus daraboknak van egy olyan jellemzője, hogy a kórusban éneklő férfihangok létrehoznak egy bizonyos kántáló, már-már szuggesztív hangzást. Ez kiválóan tettenérhető a hallgatáskor. Az egyes énekesek helye pontosan meghatározható amikor egy-egy szólam kiválik, de a kórusban éneklés esetén sem vesznek el a szólamok. Fantasztikus, ahogyan megjelennek a férfi énekesek különböző hangfekvései, akár szólóban, akár az együttes megszólalásnál. A vallási áhitat belengi az egész felvételt, megjelenik a sötét középkor is, régi filmrészletek és a korról olvasottak fel-felvillanásával a képzeletben. A végfok ügyelve a részletekre, de ugyanakkor a pordukciót egyben tartva jeleníti meg a zenét, egyszóval teljes hitelességgel.
Ugorjunk vissza J.S. Bach-hoz. Nem könnyű hangszer következik. A templomi orgona. Bach mestere volt e fenséges hangszernek, mind a rá írt műveket, mind előadói kvalitásait tekintve. D-moll tokkáta és fúga... "elcsépelt" darab, ugye? Peter Hurford (Decca-London) tolmácsolásában hallgatva kétlem, hogy az lenne. Inkább felemelő, magával ragadó, energikus, átható de ha kell finom, halk és puha. A hangszer tere hatalmas, mindenhonnan szól, jó értelemben véve. A mélyek alulról, a magasak a szekrénysor tetjéről. A két véglet között azonban a többi hangfekvés is jól behatárolható helyen jelenik meg, vagyis kellő fokozatossággal képződnek az átmenetek a legmagasabb és legmélyebb hang között. A szélességben és mélységben (komolyan mondom, talán most hallottam először CD-n, hogy az orgona bizonyos hangjai a tér mélységében is meg tudnak szólalni) is impresszív teret szépen kitöltik a szólamok. A mélyek tényleg mélyek, de jól kontrolláltak, nem terjengősek. A magasabb sípoknál még az is hallható, ahogyan a hangrés fedője nyílik. Az orgona hangkaraktere érdekes. Tetten érhető a fémesség, de mégsem túlzottan, mely azt eredményezi, hogy ezen hangszer középtartományát is képes az végfok édesen, símogatóan megjeleníteni, ha arról van szó."
-
python1
veterán
válasz #71562240 #3200 üzenetére
Költői de nem túlzás. Viccet félretéve, tényleg ha a méretét, teljesítményt most nem nézzük, akkor is tud olyat amit más csak nagyon nehezen. Bár tényleg kicsit túlkapásnak tűnik, és sokak számára érthetetlen, de egyszer hall egy ilyet az ember, aztán örök szerelem vagy első hallásra. Erre kizárólag a túlméretezett trafó, és a súlya miatt mozdultam rá, az csak hab a tortán, hogy jól is zenél. Ja, meg az zasszony sem tudja kib...ni az ablakon.bta1
"páros harmonikus jó, páratlan rossz", ezt felejtettem ki valamelyik hsz-m ből, így igaz.[ Szerkesztve ]
-
python1
veterán
válasz #10726912 #3207 üzenetére
Félreérthető az 50 kg-os súly kiemelése, a 36kg-os hibrid , és a többi 30kiló körüli erősítőm is szépen zenélnek.
Egyébként szerintem is a kapcsolás okozza az erősítő természetes és dinamikus hangját, pl az előerősítője A- osztályú a CD lejátszóm is A-osztályú, és abban is túlméretezett a tápellátás. Az biztos, hogy jó irányba mozdultam, és az igazat megvallva mindíg is vonzottak a nagyvasak, de a hangsugárzóim sem a 16cm-es átmérőről szólnak, inkább 30cm-esek és abból is több darab oldalanként, én így nyomom a hifizést. Én nem riadok vissza a módolástól, diy hangsugárzókat építek, erősítőket kábelezek át, még modifikálok is ha úgy tartja kedvem, elcsatolást is szerintem én viszem itt egyedül túlzásba, még a kábeleket is elcsatolom. Van egy rakat mérőeszközöm, amit tudok is használni, és használom is eredménnyel. Most készülök a nagy dobásra, az utankénti erősítésű, aktív váltású dobozokkal, és remélem amit már vagy 25-éve tervezek sikerül is véghezvinnem, szóval én ebben látom a hifizést.
Az idén szeretném befejezni a projektet, és a szoba kezelését is elkezdem hamarosan, ha mindennel készen leszek, szívesen látok mindenkit szakérteni a rendszert.
Ja igen, és nem nézem ám le a kisebb teljesítményű rendszereket sem, és azt sem vitatom , hogy biztosan van közöttük kimagaslóan jó hangú is, az enyémnél sokkal jobb előadással. Amúgy kíváncsi lennék mások véleményére is, akik birtokolnak ilyen teljesítményű technikákat.[ Szerkesztve ]
-
python1
veterán
válasz #71562240 #3220 üzenetére
Persze Bodor a maga túlméretezett trafójával, értelmetlennek tűnik, de mivel csak a hangja miatt vettem, így a tápellátást sem választhattam meg. Viszont a trafók igen minőségiek a kondenzátorok a legjobbak közé tartoznak, nem búgnak, rezonálnak semmit, a hangsugárzókba semmi sistergés csak sűrű csend, tehát megépítésben kiválló. Ha mondjuk szeretném ezt túllépni minőségben, sok millát kéne leszurkolnom egy erősítőért, amit már nem tervezek, mert az már számomra értelmetlen lenne, meg a többi körítés is sokba fájna.
ozzy711
A Bodor is A- osztályban szól valameddig, de a rockot nem szereti túlságosan ez sem. Egyébként Qadot sokat használtam vagy 25-éve, az volt az első komolyabb hifim, 2db dual monó felépítés, utankénti hangsugárzó erősítéssel.[ Szerkesztve ]
-
python1
veterán
válasz ozzy711 #3224 üzenetére
Na, én ezért használok majd aktív váltást, nem azért mert mindig állítgatni fogom, de a minőségnek is jót tesz az utankénti erősítés, és kábelezés.
Sehol sincs sistergés, az emotivánál is 120dB-es jel-zaj viszonyt adtak meg, mondjuk imádom azok hangját is, de a bodor picikét dinamikusabb. De majd jobban fülügyre veszem, ha a ribbon sugárzóimat bekötöm.Igen, mindent külön erősítek, van 5db ilyen teljesítményű végfokom.
[ Szerkesztve ]
-
python1
veterán
válasz fehér_ember #3228 üzenetére
Pedig az erősítőd számlájára írhatod főleg, hogy csak az erősítőt cserélted a láncban. De kezdődhet a keresgélés előerősítő, DAC vonalon csak, hogy ne legyen olyan egyszerű az életed, ha ez megvan, akkor jöhet a hangsugárzó cseréje.
Így megy ez hifizős berkekben. -
python1
veterán
válasz fehér_ember #3235 üzenetére
Kár, hogy messze vagyunk egymástól, adnék néhány előfokot próbára.
-
python1
veterán
válasz fehér_ember #3285 üzenetére
A két szélső erősítő tulajdonképpen mozira lett szánva Emotiva UPA -7-es és UPA -5-ös modell, nevében a csatorna mennyisége. De zenén is megállja a helyét mindkettő.
-
python1
veterán
válasz fehér_ember #3358 üzenetére
Valahogy én is így vagyok ezzel, Bodorom 100%-os javulást mutat, amióta beleszereltem a + lágyindítást, hogy miért, mert be tudom végre kapcsolni, és tudom hallgatni.
-
python1
veterán
válasz fehér_ember #3372 üzenetére
Ez egy éléggé összetett, vagyis nem is annyira, van a kábel és a készülék, ha a kábel megfelelő minőségű most itt kizárólag az anyagszerkezetre gondolok, árcédula és gyártó függetlenül az bizony minimális színezéssel viszi át a jelet készülékek között. A jó készülék ami sok felrakódástól mentesen tud szólni, tisztességesen megépített táplálással, arra nincs jelentősebb hatással kábel, csatlakozó. Mint írtam van itthon mindenféle árszinten kábelem, de valahogy mégsem tudja megingatni a fő komponenseim karakterét, még a beiktatott, figyelj Ear, minidsp sem. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ha előre szeretnétek lépni, előszőr ne a kábelekbe tekeredjetek bele, lépjetek magasabb szintre a készülékekkel, de ott sem oldalra.
Ebben az írásomban, magam sem vagyok biztos, mert minden változik, tehát senki ne vonjon párhuzamot a saját véleményével.[ Szerkesztve ]
-
python1
veterán
válasz fehér_ember #3374 üzenetére
De most már ne a kábelektől várd a megváltást.
-
python1
veterán
Akkor én szerencsés helyzetben vagyok, mert nem kell költenem kábelekre, és ráadásul még a rendszerem is jófelé színez. Sikerült mind az 5 erősítőmet úgy összeválogatni, hogy karakterben számomra megfelelő legyen, na ezért is kell vásárlás előtt hallgatózni, bár a Bodort biztos forrásból szereztem be, meghallgatás nélkül. De te is szerencsés vagy, hogy a rendszered csak pozitív irányban színez, kábeltől függetlenül, szépen elfedi a kábelek negatív tulajdonságait.
-
python1
veterán
válasz #03969024 #3406 üzenetére
Kammerer kollégával egyetértve, bátorítanálak a diy építésre, amennyiben a felsorolt érvek nem veszik el a kedved. Én is építgetek hangsugárzókat több sikerrel mint kevesebbel, vannak itthon gyári dobozaim is, de azok szépen lassan mennek a háztól családtagoknak. Most igen nagy projektbe vágtam a baltát, teljes mozi ill zenére is készítek egy rakás dobozt, falat stb.
-
python1
veterán
válasz dgyuri0123 #3651 üzenetére
Van aki PC-hangkártya kombót hallgat, és ment a 700ezres lejátszó/DAC a levesbe.
Én pont olyan hangkártyával oldottam meg a zenei PC-met, és valóban jól tud szólni, és még lin tápolásom sincs hozzá. -
python1
veterán
válasz dgyuri0123 #3653 üzenetére
Egyszerű AMD-s alapokra épített passzív PC (az alaplap is direkt audió célra fejlesztve, dedikált USB kimenettel), Asus sonar STX II hangkártya. Így tudok USB-n, analóg, spdif kijáratot használni, egyelőre kis szivárgású tápegységgel, de majd kap analóg tápolást. Kicsi pénzből nagy hang, legalábbis párunknak bejött.
A jobb oldali felső az audió a bal a mozis.[ Szerkesztve ]
-
python1
veterán
válasz python1 #3655 üzenetére
Ja, és van hozzá távirányító, tehát mindent tudok róla vezérelni, de telefonról, IPAD-ról mindenről tudjuk irányítani, szóval mindenki tudja használni a családban.A kijelzőn meg minden információ leolvasható, de nem szükséges kijelzős ház hozzá, szóval én már PC-s vonalon maradok az biztos.
[ Szerkesztve ]
-
python1
veterán
Nekem van itthon néhány HTPC-m úgy 4db, ebből 2db Intel alapokra építve amit csak a hálóban és a vendégszobában használunk a többi AMD-s amit a nappaliban használok, egyiket mozira másikat zenére. Én az AMD-re tettem le a voksom, valamiért analógosabb a hangjuk, sokáig hallgathatóak, mindkét AMD-s low-budget kategória, a zenei így konkrétan kijött 200e forintból, de ha mondjuk a ház nem ennyire fullos, akkor jóval olcsóbban. Viszont ha lin táp lenne benne, akkor már emelkedne az ára, de lehet variálni építésnél és egyből lin táppal olcsóbb házzal, baráti árat, és jóval jobb minőséget lehet elérni.
-
python1
veterán
válasz dgyuri0123 #3684 üzenetére
Dobj össze egy PC-t, alakítsd ki saját ízlésedre, csinálj egy korrekciót és mindjárt nem fogsz keresgélni sehol, bokalefosós hangot fogsz kapni azt garantálom.
Nem értem ezeket a görcsöléseket, mióta én megléptem ezt a szintet, semmit nem kellett fejlesztenem forrás oldalon, csak pár végfokot szereztem be, de azokból legalább ütősseket, azt hadd szóljon.[ Szerkesztve ]
-
python1
veterán
-
python1
veterán
válasz dgyuri0123 #3728 üzenetére
Egy mai hozzászólás montázst fogok veled megosztani.
"Az STX jobb volt mint a külső dac? :)Nem kicsit...😉
Egy Audiobyte Hydra Z (usb bridge-et) + Hegel HD12-es dac-ot (illetve volt még egy Hegel P20-as előfok is) nyomott le az STXII...Én sem hittem sokáig a fülemnek, de ez van"
Én is ezt mondom, hogy ez van.Ez még lemaradt, a körítés.
"Bodor Pc-m van, abban van egy Asus STXII hangkártya utána pedig egy Nad M25-ös végfok van, ez a sztereo."
[ Szerkesztve ]
-
python1
veterán
válasz #10726912 #3732 üzenetére
Azt bizony jól tetted, akkor most már tudod, hogy milyen kártya kell bele, és a DAC/előerősítőt el is felejtheted.
Nekem már csak Bodor táp hiányzik a teljes Bodor lánchoz, így is ütős a Bodor rendszer, de ha kiteljesedik a táppal is a PC, mennyei manna hullik, vagyis hallik.[ Szerkesztve ]
-
python1
veterán
válasz #01758976 #3736 üzenetére
Nem, nem biztos, de az igen, hogy néhányunknak ebben a nagyvilágban bejön a recept.
Van jobb, persze, mindennél van jobb, de a behatárolt árkategóriában, nem nagyon van alternatíva. De ha még beidéznék néhány véleményt, azok még elvakultabb "nagyothallók", és nem biztos, hogy a mi készülékeinkben van a hiba.
Van még néhány óriásverő alternatíva, de az ebbe a fórumba magas lenne, és nincs is befogadó képesség. Még.[ Szerkesztve ]
-
-
python1
veterán
válasz Dißnäëß #3823 üzenetére
Nem dobom ki egyelőre, felújítom a nappalit ahová kerülnek, és próbálok nekik valami normálisabbnak mondható helyet találni. Addig minden teszt, zenehallgatás, mozi szünetel, ez az idő pont elegendő lesz arra, hogy helyretegyek magamba néhány dolgot.
Aztán kezdődik az őrület ismét.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gaming notebook topik
- Építő/felújító topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Projektor topic
- További aktív témák...
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen