Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AsakuraDave

    őstag

    Inkább tennék már bele a RayTracing -et amivel annó nagyon hírdették, az elég faszentosan nézett ki, főleg, hogy már Ray Reconstruction is van a legújabb DLSS -sel igazán megléphetnék, vagy tényleg ekkora ordenáré nagy kamu volt?

    There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

  • AsakuraDave

    őstag

    válasz GodGamer5 #3 üzenetére

    Hát de már nem tegnap jött kis a játék... azóta meg már fejlődött a DLSS is szóval a "sírna mindenki hogy milyen lassú tőle a játék" kifogás már nagyon gagyi.

    There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

  • AsakuraDave

    őstag

    válasz janos666 #6 üzenetére

    4K mellett Quality DLSS és kb meg se látod a különbséget kép minőségben, sőt a távolban renderelt dolgok még részletesebbek is lehetnek, pl egy kerítés és társai a DLSS összerakja míg normál renderbe csak darabokat, villodzó pixeleket látsz.
    A Ray Reconos update meg ajánlom a DF videót, szebb és élesebb tükröződést kapsz DLSS -sel! Vannak persze még hibái de nagy részt nagyon is jól működik, igaz +sebességet nem hoz de szebb lesz a legtöbb effekt.
    Nekem 1000x többet nyújt az, hogy valóságos az árnyékolás, tükröződés mintsem hogy kiégjen a szemem a HDR-től amihez meg OLED monitor kell min. hogy tényleg élvezhető is legyen azok meg 2x annyiba kerülnek mint egy 4080-as mondjuk.
    [link] És ez egy 5!!! éves demó videó ha neked nem ég és föld a különbség akkor csak sajálni tudlak.
    Tény, hogy az RT óta az SSR sok játékban össze van csak hányva, hanyag munka, de pont ezért is jó az RT mert az "csak" egy gomb nyomás és realisztikus fények, árnyékok, tükröződést adnak nem kell napokat, éveket azzal töltenie valakinek, hogy úgy pre-bakelje a dolgokat, hogy valóságosnak tűnjön. Ezt az időt sok másra fordíthatja meg így pl sokkal dinamikusabb lehet a játék, növelheti a rombolhatóságot, fizikát pl mert nem kell minden egyes helyzetre külön pre-bakelni. Az RT real-time megcsinálja helyette.

    There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

  • AsakuraDave

    őstag

    válasz janos666 #17 üzenetére

    Nagyon elmegyünk egymás mellett a politikai példák meg nem ide valóak de valamiért nagyon akarod ezt bizonyítani, hogy szebb színektől valóságosabb a grafika mikor az UE engine undorító TAA által elmosódott, élesség 0, a textúrák amik gyönyörűek lennének elveszítenek minden anyagmintát minden műanyag hatást kelt. Neked a ceruzával rajzolt tű egyenes éles árnyék, hogy egy terem amibe nem jut be amúgy fény tök világos, hogy ahogy nem látszik a képen ami tükröződik az üvegen az eltűnik és sorolhatnám mennyi grafikai elmaradottságot lehet javítani és ezzel közel fotórealisztikusságot elérni. Ami képet HDRrel látsz az nagyon nem valóságos az életben a fű nem neonzöld. Az OLED a true black miatt már bőven kurva jó mellé RT kánaán. Nevetségesen gagyi ahogy a mai játékok kinéznek a mai technológiák mellett.

    There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

  • AsakuraDave

    őstag

    válasz Redneck #19 üzenetére

    Nem értitek… A lényeg hogy simán van olyan technológia és hardver amivel sokkal élethűbb grafikát lehet elérni, nézzetek meg egy Quake 1 RT remastert, hiába a kocka grafika de az hogy a fények full realisztikusak hatalmasat dob a játékélményen. Az RT árnyékolás teljesen más valós sort árnyékok, nem vonalzóval ceruzával rajzoltak, mélységérzetet ad főleg erdős, füves részeken amit pl Witcher 3/CP77 jól meg lehet figyelni, a GI is hogy ahol nincs ezres izzó ott biza sötét van és csak a valami nyílásból beszürödő fény által van bevilágítva, legegyszerűbb példa hogy a kocsi alatt nem világít az aszfalt hanem rendesen árnyékolja az autó. A rózsaszín neon meg igen rózsaszín festést ad az alatta körülötte levő falnak stb.
    Ezeket RT nélkül sose fogják megcsinálni.
    Most nekem annyira mindegy hogy nV vagy AMD csinálja de csinálják mert kurva sokat dob.

    There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

  • AsakuraDave

    őstag

    válasz janos666 #20 üzenetére

    1440p se elég az éles képért, Forza 5 és 1440p 8x MSAA és így is tiszta pixeles tud lenni minden. És sok más játék is ugyanilyen, mert arra a rohadt TAA-rá épül. Pedig közbe meg olyan részletes és kidolgozott a textúra de a TAA hála teljesen elveszik a részlet és főleg az hogy látni a különbséget hogy ez fém az bőr mert minden ilyen plasztik érzetet sugall TAA alatt.
    DLSS meg 4K Quality ez alá ne menjünk, a sharpening effektet meg szerencsére mar egyre több játékba tudod állítani 0-1 között a DLSS-nek.
    Nekem amugy nem tetszik a grafikája Atomic Heartnak elég idejét múlt, a karakter modellek nevetségesen gagyik. Ezért is dobna sokat rajta hogy legalabb csilivili RT

    There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

  • AsakuraDave

    őstag

    válasz AuraSync #23 üzenetére

    A Starfield és CP77 grafikája ég és föld. RT nélkül is szebb a CP és jobban fut mint a Starfield. A gépigényre ott a DLSS és társai és mint írtam az a elmosódás amit DLSS-sel kapsz még mindig jobb mint a legtöbb játékba a szaros TAA ami sokszor ki se kapcsolható. De te most ott ülsz a millás videokártyáddal és kb ki se használja semmi mert már egy sima rasztert is úgy programoznak le hogy szarabbul néz ki mint 4 éve de nem fut el a mai hardvereken :C

    There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

  • AsakuraDave

    őstag

    válasz AuraSync #25 üzenetére

    Én imádom PC-n modolni a játékokat vagy csak szimplán down-upscalelni pl most az Unbound 4K DSR de 2K monitoron brutál szép mert így nem kell TAA ami elvesz minden részletességet. Meg 144Hz után 60 nagyon nem érzem, egyedül az ilyen tech demokat viselem el 60fps szinten mint a CP77. Csak már egyre kevésbé kötnek le lassan ott tartok hogy tényleg szimulátor szettet összerakok és csak autó versenyezni.

    There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

Új hozzászólás Aktív témák