Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Redneck

    veterán

    válasz AsakuraDave #18 üzenetére

    Nem muszáj játszani, lehet techdemókra meg benchekre is hokizni. :U
    Komolyan ennyit számít? Nyomtam a Controlt, és a Metro:Exodust RT-vel, és nélküle is, de nem éreztem azt a hű de nagy különbséget. Pedig nem egy 22-es SDR monitoron nyomulok...
    Szebb persze, de egyelőre valahogy nincs benne mindenben alapból, amibe meg utólag kerül, azokon nem dob annyit.

    Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

  • janos666

    nagyúr

    válasz AsakuraDave #18 üzenetére

    Oh, oh, oh... Utálok mindenféle post-process anti-aliasinget, ezért játszok minimum 1440 render felbontással már 2017 óta. A DLAA tényleg sokkal jobb.
    A Depth of Field, TAA/SMAA/FXAA, Sharpening azok, amiket mindig kikapcsolok még akkor is, ha kézzel kell INI file-t piszkálni, vagy HEX editorral EXE-filet. Legtöbbször kilövöm a "bloom" és "godray", stb effekteket is.

    De ez itt kicsit paradox, mert már a Quality DLSS is picikét élesebb hatású képet eredményez, mint a natív. Korábban pont te állítottad ezt be úgy, mint enyhe pozitívum. Nekem pedig épp ez az egyik, amit nem szeretek a DLSS-ben (és egyáltalán nem használnám, ha nem lennék rászorulva a teljesítmény miatt -> merthogy mióta van DLSS/FSR, azóta a fejlesztők megállnak ott, hogy "majd a user bekapcsolja a DLSS-t, és akkor jó lesz neki, nem kell tovább optimalizálni" -> mert a valós életben ez történik, mint ahogy RT esetén is: a megspórolható időt/energiát megspórolják, nem elköltik más hasznos dologra. Mára a DLSS kvázi-kötelező, és nem extra plusz fps-t ad, hanem odatolja a felhasználónak a hiányzó teljesítményt, amit a fejlesztő így megspórolhatott...).

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák