Új hozzászólás Aktív témák

  • AsakuraDave

    őstag

    válasz janos666 #6 üzenetére

    4K mellett Quality DLSS és kb meg se látod a különbséget kép minőségben, sőt a távolban renderelt dolgok még részletesebbek is lehetnek, pl egy kerítés és társai a DLSS összerakja míg normál renderbe csak darabokat, villodzó pixeleket látsz.
    A Ray Reconos update meg ajánlom a DF videót, szebb és élesebb tükröződést kapsz DLSS -sel! Vannak persze még hibái de nagy részt nagyon is jól működik, igaz +sebességet nem hoz de szebb lesz a legtöbb effekt.
    Nekem 1000x többet nyújt az, hogy valóságos az árnyékolás, tükröződés mintsem hogy kiégjen a szemem a HDR-től amihez meg OLED monitor kell min. hogy tényleg élvezhető is legyen azok meg 2x annyiba kerülnek mint egy 4080-as mondjuk.
    [link] És ez egy 5!!! éves demó videó ha neked nem ég és föld a különbség akkor csak sajálni tudlak.
    Tény, hogy az RT óta az SSR sok játékban össze van csak hányva, hanyag munka, de pont ezért is jó az RT mert az "csak" egy gomb nyomás és realisztikus fények, árnyékok, tükröződést adnak nem kell napokat, éveket azzal töltenie valakinek, hogy úgy pre-bakelje a dolgokat, hogy valóságosnak tűnjön. Ezt az időt sok másra fordíthatja meg így pl sokkal dinamikusabb lehet a játék, növelheti a rombolhatóságot, fizikát pl mert nem kell minden egyes helyzetre külön pre-bakelni. Az RT real-time megcsinálja helyette.

    There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

Új hozzászólás Aktív témák