Aktív témák
-
JiM
tag
Szevasztok, ismet Ati temaban... :))
Eleg, ha 64Mb-os kartyat veszek, vagy manapsag (es a kozel jovoben) kell mar a 128Mb?Sex, ice-cream and rock&roll! :)
-
veterán
Az ártól függ.
Szerintem 64Mb elég lesz egy darabig, főleg ha a GF4MX-ek is ''csak'' ennyivel bírnak, nem is beszélve a GF2-ről amiknél meg 32 az általános. Szóval nem fognak 128 megás kártyákra játékot írni a közeljövőben. De ha nincs nagy külömbség, akkor jól mutat 128Mb RAM a videókártyán. -
Drizzt
nagyúr
Szerintem tök felesleges a 128mb, akkor, ha sok a rendszermemóriád, pl.: a bencheknek teljesen mindegy.
I am having fun staying poor.
-
Yutani
nagyúr
Én meg azt mondom, vedd meg a 128 MB-os verziót.
Hogy miért? A trend és a fejlesztők is a 128 Mb felé haladnak, nézd csak meg, egy normális GF4 Ti is 128 MB-os. Kivéve a Ti4200-ast, ott van 64 MB.
De egyébként is, nem érzed kevésnek a 64 MB-ot, ha már többféle márkájú és típusú kártyát lehet 128 MB-at kapni?
Ez kb. olyan mint annak idején a TNT2 16 és 32 MB rammal. 3 év elteltével a 32 MB az időtállóbb szerintem. Mert ha most 128MB-os ATi Radeon 8500-at veszel, az még 2 évig tuti jó lesz a plusz rammal.
De ezt lehet hogy csak én gondolom így, de az biztos, én 128 MB-os kártyát fogok majd venni.
Mellesleg eladásnál is többet lehet majd kérni érte... :)#tarcsad
-
Agyzuzo
addikt
Gondolj a jövőre és a Doom III-ra. Kell a 128 mega. :)
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
guest
veterán
Tok felesleges 128 mega mert a 64-esen jobb azaz gyorsabb ramok vannak eppen ezrt jobban huzhatoak igy gyorsabbak is. Mire 128 mega elkellene addigra ugyis kevesek lesznek ezek a mai kartyak. Jaj tetszett a az a tnt2-es pelda hat pont azon latni hogy 32 mega az gef2-nek kellett azaz annak se kell mondjuk 64 mega. Szerintem lehet latni mi az optimalis mibol lehet kihozni a legtobbett...(gyorsabb es kisebb memoria)
prohardver vendég
-
Agyzuzo
addikt
Na ne beszéjjé' már ökörségeket! A 128 megás Radeon 8500-asomon (built by ATI) Infineon 3.2-es ramcik vannak és lehet húzni mint a disznó...
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
Agyzuzo
addikt
''Built by'', azaz nem csak a chip-et adta az ATI.
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
guest
veterán
En ugyanezen gondolkozom...
Eddig en is ATI8500-oson gondolkoztam(64m),de ugy nez ki,hogy Inno3D Gef4Ti4200-as lesz.Nem sokkal dragabb,de gyorsabb es a driverek is jobbak az Nvidianak.Ugyhogy inkabb maradok a biztos kicsit gyorsabb dragabbnal...
Ti hogy gondoljatok?
Melyik a jobb valasztas?prohardver vendég
-
Agyzuzo
addikt
Én a több fícsör és szebb képminőség miatt választottam a Radeon-t. A GeForce-ok képe túl ''döglött'' az én kényes ízlésemnek. ;)
De gáz, mert 16x Anisotropic Filtering-gel néha beszaggat a GTA3.Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
JiM
tag
Koszi Skacok. Bar vegyes velemnyeket hallottam, asszem a 64-es mellett dontok, mert az eleg lesz az idei evre :))
Jovore, vagy talan mar az UT2003-ra iden, mar talan nem is Radeon 8500LE-m lesz :)))
Amugy ExAir Radeont szeretnek venni. Valaki hallott mar errol? A CHIP-ban is szerepelt, azt mondtak huzhato...Sex, ice-cream and rock&roll! :)
-
Ton
csendes tag
Szia Agyzuzo. Ez egyebkent Ágyzúzó akar lenni ? :))) esetleg Ágyhúzó :))
Kérdésem lenne: Van egy Powermagic Radeon 8500-om ugye ''Powered by'' 128MB-os kartyam. Alafustolve egy TUSL2-C - 1300Tualatin parossal meg 512MB ramattyal. Szoval nalam a GTA3 mondjuk turhetoen megy, de antialiasing nelkul vagy mondjuk kissebb akadasokkal 2X-essel. Antiscoping 8X meg ok, 16X nalam is beakad. Ez igy termeszetes?
Es az is termeszetes, hogy pl a Half Life nehany helyen textura hibat okoz ill. irdatlan modon akadozik oldalazasnal?
Az UT-vel meg az a gond, hogy 4XAA-val mar rendesen lassul a ragcsalom reakcioideje...
Ezekkel a problemakkal egyedul vagyok vagy masnal is jelentkeztek mar?
Ahogy mar a Topicban kerdeztek: Ehhez a kartyahoz melyik drivert/tweakert erdemes hasznalni?
Koszi
TonTe is fiam Bluetooth? :O)
-
TomLion
tag
Én azért utána lesnék máshol is...
Korábban azt írták az Exairról-A Chipben- hogy be akar törni a magyar piacra...
Lehet hogy jó a márka, én nem tudom. De ha Te ki akarod próbálni, csak rajta és írd meg, hogy műxik a cuccos.
Szerintem a Gef3 és a Radeon 8500 tökéletesen elboldogul a 64 Megaval.''Jobb ma egy XP mint holnap egy Duron''
-
Agyzuzo
addikt
Ton, a GTA még az én gépemen (P4 2Ghz) is elég derekasan szaggat 16X Anisotropic Filteringgel, sz'al ezzel nem vagy egyedül... A HL spec. nálam úgy műxik, hogyha kilépek a menübe és vissza a játékba akkor teljesen szétmegy a kép, zöld és lila csíkok cikáznak össze-vissza. Az FSAA meg igencsak lassít... Erre legjobb példa a 3D Mark 2001. Ha kikapcsolom 8900 pont körüli eredményt kapok, ha beralon 6x-re akkor jó ha elérem a 2800 pontot... Sz'al ez teljesen normális.
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
watcher
tag
Igen megörültem, mikor ezt a topicot megtaláltam, mivel bennem is megfogalmazódott már a kérdés. Azonban érdemi információt nem találtam a hozzászólások között ( sőt egy-két igencsak hasznavehetetlen is volt -majd többért el lehet adni, meg de jól mutat rajta-). Azért én megkérdezném, hogy átlag 1024*768/32 bit használatnál kihasználja-e a 128 megát egy 1000-1500 köröli rendszer 256-512 megával! Nos én úgy hallottam, hogy csak igazán nagy felbontások fölött (1280*1024) piszkálja a kártya a 64 Mb fölöttieket. Lehet, hogy tévedek, de örülnék ha valaki megcáfolna vagy megerősítene.
Érted?
-
Ton
csendes tag
Agyzuzo! Azert elkeserito, hogy ilyen konfiggal is csak rocorognek bizonyos dolgok. En mondjuk X eve NVidiaztam es most vettem eloszor ATI kartyat, de azert kiakadtam, hogy a CS meg a Half Life miket muvel vele... Szoval ez nem tul jau dolog. Az ATI patcheket probaltad mar? Van vmi ertelmuk?
Te gondolom a gyari drivereket hasznalod. Van vmi egyeb 5leted powered by ATI kartyakhoz?Te is fiam Bluetooth? :O)
-
veterán
Én azt tudom mondani, hogy GF4MX440 64Mb-tal a Quake3 1600x1200x32 full grafikán tök jól ment.
De 2048x1536-ban már csak 16 biten bírta, 32-őn el se indult, szerintem ahhoz már kevés volt a Video RAM. a Többi játéknál meg 1280x1024-nél feljebb fps okok miatt nincs értelme feljebb vinni... -
Yutani
nagyúr
Szerintem a nagy memóriát három dolog igényelheti:
1. Magas felbontás 32 biten (1600x1200 feletti)
2. Antialiasing egyes fajtái
3. Nagy mennyiségű és nagyfelbontású textúra a 3D-s játékokban.
Ezekből egyedül a textúrázást tudja megoldani a kártya AGP-n keresztül, az első kettőnél kevés memória esetén nem fog futni a program, csak ha leveszed a felbontást/színmélységet/AA szintjét.
Nálam okosabb emberek okosabbakat fognak neked írni erről.#tarcsad
-
JiM
tag
Na, vegul is sajat topicomra valaszolva a kovetkezokre jutottam az elmult heten: Az jelenleg es az iden nem nagyon van/lesz olyan jatek, ami a 128Mb-bol nagyon profitalni tudna. Jovore mar biztos szukseg lesz rajuk, vagy az ev vege fele...
Sex, ice-cream and rock&roll! :)
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen