Új hozzászólás Aktív témák

  • AcHanGE4

    tag

    Hali!

    Érdekes dolog történt. Írtam a hivatalos fórumra is nem egyszer ahol kifejtettem hogy mennyire gusztustalan amit ők ügyfélszolgálat alatt (nem?)művelnek, illetve a készülék I/O erroros problémájáról is írtam.
    Pár hónappal ezután írtak nekem egy mailt:
    "Dear Valued Customer,

    We get some bad feedback for our latest F/W 2.02 of O!Play HD2 on our official forum.

    Such as HDD cannot be detected, HD2 Freeze issue. Etc,

    However, our RD cannot duplicate such issue at their lab. Can you give us the operation steps in order to help us duplicate them more easy and quick?"

    Magyarul: Kedves Ügyfél, kaptunk pár visszajelzést a HD2 fagyásos problémáiról a 2.02 FW-vel, de nemtudtuk reprodukálni a hibát és kérik hogy írjam le részletesen hogy nekem hogy megy ez.

    Megírtam nekik a választ, aztán megint sokáig semmi majd kaptam egy ilyen levelet:
    Dear Daniel:

    #1 For I/0 error, we would like to exchange the new one for your player. Can you give me your contact number and address? We will contact you soon for the new player.

    Magyarul: Ki akarják cserélni a lejátszómat.

    Ez kicsit fura nekem mivel a garancia itthoni nekem, még nemtudom hogyan akaják intézni ezt, mindenesetre valahogy nekem ez egy elismerésnek látszik arra, hogy az első szériában vmi gebasz lehetett és a későbbiekkel talán nincs már gond. Meglátom mi sül ki ebből.

Új hozzászólás Aktív témák