- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mozilla Firefox
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz SityiSXT #2731 üzenetére
absz. gondolom, a kettő nem zárja ki egymást.
Nem tudom hogy mennyire használjáka felkészüléshez, mert ez így elég tág fogalom....kb. mint a 'klinikailag tesztelt'.
Az F1 2012-t meg Anthony Davidson segítette fejleszteni.
...lehet hogy neked ezek az ígéretek mondanak még valamit, nekem semmit.
De légyszives ne fogazzunk egy olyan játék milyenségén ami még nincs a nagyközönség elé tárva, ezért írtam, hogy majd meglátjuk hogy milyen ha megjelenik. -
#70869248
törölt tag
válasz SityiSXT #2739 üzenetére
Én kipróbáltam az ismerősömnél, de ez semmit nem jelent, mert elég gyorsan változnak dolgok jó és rossz irányban is. Az akkori véleményemet pont ezért nem írom le.
A sok szakág lefedésével az a problémám, hogy rengeteg munka, ..a rengeteg munka rengeteg ember, vagy kevesebb de profibb. Mindkét verza pénzbe kerül. Sok pénzbe.
Bánnám is én ha tényleg az sikerülne amit annak idején ígértek, minden amire egy szimulátoros vágyhat.
..
de a pénz nem ott van, tehát igen, ha arra gondolsz, hogy én azért kételkedek a játékban, mert pénzt kell hozzon, akkor ez így van. Ez a legfőbb érv, és nem véletlenül, hanem sok pofáraesés után. -
#70869248
törölt tag
Viszont most már AC ha lehet, ennyi elég volt off-ban
Nem írtam bántót amire reagálni kellene, tehát nem úgy akarom lezárni hogy rúgok egy utolsót a témába aztán most már csönd
Csak kételkedem, azt meg nehéz szavakkal megváltoztatni, csak ha kijön majd a játék, akkor érdemes ezzel újra foglalkozni.tehát AC:
Aki jön este az dolgozzon, mert nem egyszerű kombó!
-
#70869248
törölt tag
Granta fejlesztés
-
#70869248
törölt tag
videó a tegnapi üldözésről, néhol egykézzel...nagy arc az avatárom
-
#70869248
törölt tag
Megjött Sepang is, kipróbáltam és sztem elég jó ahhoz hogy bekerülhessen a pályák közé:
letöltés: [link]
-
#70869248
törölt tag
válasz scampolo84 #2801 üzenetére
amit előttem is írtak...annyit tennék hozza hogy ahogy lehet állj rá a KTM Xbow-ra, és a CTRL+A-val kapcsold be a ABS-t egy jó ideig, és valami gyári pályán...alapnak a Magione, vagy amit már ismersz, Monza is jó..hogy ráérezz az ellenkormányzásra a játékban.
Utána jöhet bármi.
Ja és ne használj semmiféle segítséget, csak amit az autóban ülve is be tudsz kapcsolni, ez nagyon fontos a későbbi élvezetek miatt.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz barcalaci84 #3049 üzenetére
-
#70869248
törölt tag
drága.
Nekem nem jön be, tegnap én is ránéztem, még a múltkori ajándék pénzből vettem pár dolgot azokkal kipróbáltam, az ismeretlen pályák lekötnek egy két nekifutásig, de semmi több.
nekem unalmas vezetni.
De ez AC topik. A RR meg semmilyen módon nem kapcsolódik ide, még talán a Race07 kibeszélőben vagy a Simbin topikban a helye:
- race_07_formula_race_room_rr1_add-on_ingyenes_kieg
- Simbin topic (GTR, Race07, GTR Evolution, RaceRoom Racing Experience, stb.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz barcalaci84 #3230 üzenetére
A srác becsukta a blogját
-
#70869248
törölt tag
csinálj szvsz egy videót 3 körödről Imola-n, rakd ki a pedálokat, és a végén lapozgasd végig a setup részt. Sztem ezzel lehetne a leggyorsabban segíteni...vagy még azzal hogy feljössz este egy szerverre, és megnézzük hogyan néz ki ez a dolog (belépünk a te nézetedbe amikor vezetsz).
Amiket mondtak az mind jó, de jó lenne látni a pedálokat és a köröket. -
#70869248
törölt tag
biztos nem TC-vel mentél? Mert alapból bekapcsolja.
szerk:
iRacing ritkán megy nálam, csak ha a húgomnál vagyok mert neki van, és bár tudnám kifogásolni...hisz nyilván azért nem használom, de mivel nem használom nem kifogásolom.
Nekem az AC az ami kell, nyilván nem uaz mikor kijutok a pályára, de majdnem.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
na várjál
Azt még lenyelem valahogy hogy azt írod "arcade:sim - 70:30 minimum"
Pedig elég nagyot kellett nyelni. A legjobb ha olyan autóval teszteled amiben nincs vezetési elektronika,..mint mondjuk a KTM (egy ABS van), vagy valamelyik e30..stb.
...na mindegy, a TC be szokott zavarni mivel az alapbeáll az az hogy be van kapcsolva.Na de az előbb azt írtad, hogy az FFB jobb az rF és a GSCe alatt mint az iRacing-ben..és ott meg jobb mint az AC-ban.
Na, az arcade:sim arányod az lófsz ehhez az állításhoz képest -
#70869248
törölt tag
Na van véleményem
Hallgattam ahogy saraztad a többieket hogy sz@r a szinvonal, ....erre az első előzési próbálkozásod 2'40-nél, Laccoo-t akit 'lelassúztál', bepróbálkozás két autó távolságból bevetődve....ami szvsz ésszel felesleges is volt, mivel ziher onnan nem lesz jó a kigyorsod és teligáz jön a célrafordító sikán féktávjáig...be is lassultál ahogy arra számítani lehetett, és így nem is tudtál odaérni és előzni a féktávon.
utána még valamit bazdmegoltál mikor megelőzted, én idáig néztem a videót.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
persze én értem, de ez esetben volt ott már egy autó, és ez akkor is számít ha te így mész a pályán, hiszen ha meghallja, vagy látja hogy támadsz akkor megpróbálhat védekezni, és te arra már nem tudsz reagálni.
..de egy sima hibázásnál is, hiszen ő is hibázhat, nincs lehetősége korrigálni mert ott vagy szorosan mellette.
Nekem ez bevetődés, mivel nem támadó távolságból beestél mellé...könnyű ráfogni hogy mert ő lassú volt, de ettől még ha összeértek akkor a csak te hibád, ..a pálya azon szakaszán abból a távolságból a lendület átmentésére kellett volna csak figyelni, és tempóelőnyből megelőzni.
Ésszel menve ott abban a kanyarban csak akkor támadok, 1: támadási pozícióban vagyok, azaz a másik tudja, és ha hibázik, vagy szoros támadás esetén nem adok esélyt arra hogy jobban gyorsuljon el..de még úgy is necces mert nem lesz annyi tempóelőny hogy a következő kanyarban egyedül forduljak el.
...egyéb esetben szórakozásból a játék kedvéért beteszem az autót, vigyázva mindkettőnkre, de nem gondolom komolyan a pozíciószerzést.
De nem támadó pozícióból, azaz ilyen távolságból semmit, mert megijedhet, vagy késve akar védekezni, és nincs hely semmire. -
#70869248
törölt tag
ha támadsz akkor egyértelműen kell támadni, azaz ha 100 méterrel a féktávod előtt te még a védekező mögött vagy centikkel az nem jó.
Egyértelműen ki kell bújni, jelezni hogy támadni fogsz, sokan egy monitor előtt ülnek és a térérzékelés nudli. ..és jól kell megválasztani a támadást, sokan úgy gondolják hogy a gyorsabb jogán őket el kell engedni, mert többet buknak mint a lassabbak...ami egy hülyeség és nagyon önző dolog. Egy bajnoki ligafutamon lehet ilyenre gondolni, de nem elvárható.
tehát előzni igen is tisztességesen kell, szvsz, hibát kihasználni éri, becsalni egy kanyarkombinációban éri, okosabbnak lenni is éri, azaz mély fékre kényszeríteni, és jobban elfordulni, megtervezni is éri...finesszel.
De a legtöbben erővel és türelmetlenséggel,..vagy ami a videón nekem látható, nemtörödömséggel kezelik a szitukat. -
#70869248
törölt tag
A versenyzők szintkülönbsége egy ilyen dolog. ..vagy egyedül körözöl, vagy megválasztod a társaságot, más esetben rizikó. De pont az ilyen szervereken nincs tétje a futamnak, pusztán szórakozni próbálnak a játékosok...ezért tökre nem lényeg hogy biztonságos helyen teszed be az autót, vagy eljátszod az autóversenyzőt.
Csutka mindegy milyen eredménnyel végzel, ha pedig közben kommenteled a dolgokat, akkor pláne nem kell..a másik nem tudja hogy a te figyelmed egy részét leköti a videód alámondása..nyilván nem is mentség ha baj történik.
Nem tudom később mi történt, ezek szerint a többi előzés szép volt, legyen úgy. Nekem csak az jött le hogy hova ekkora mellény, a többiek leszólása, lassúzása, ha versenyzői intelligencia elment sörért..A lassú versenyző vs. gyors versenyző: én nem szeretem ha elengednek azért mert gyorsabb vagyok adott esetben, én azért nem kapok semmit, egy jó csata viszont remek szórakozás.
Volt már hogy kértem ezt ne csinálja az adott játékos, ha jól csinálja, és nekem is sikerül jól csinálni, akkor az nagyon nagy élmény, még ha másodperccel lassabb is leszek, vagy ha a nyakunkra érnek,..annál jobb, HA mindenki ésszel játszik, nem önzőből...hajlandó játszani, ami kicsit paradox módon sokkal közelebb áll a versenyzéshez, és többet is tanít, mint a tökön-babon át megyek a tempómban stílus.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz SityiSXT #3515 üzenetére
bár a törésen még kell dolgozni, de 210-nél az Eau Rouge-ban megcéloztam a gumifalat, és az az autó (Tatuus) onnan már nem megy sehova ...mindkét baloldali futómű sérült, jobbra már egyáltalán nem kanyarodott, nem is reagált a kerék.
nem kedvelem a formula autókat, ezzel is alig mentem, de erre kíváncsi lettem, szal ez nem igaz, tény hogy szemre nem deformálódott semmi, de az autó meghalt, ahogy írtam, csak balra volt kormányozható. -
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz IntelKiller7 #3796 üzenetére
kár érte, nem vágom minek kell driftelni egy Corvette-l...következő mi lesz ifa, vagy egy busz, esetleg markoló?
Át lehet építeni hogy alkalmasabb legyen driftelni, de így alapon hagyva csak semmire sem jó, szvsz ez így Grid, NFS kategória. -
#70869248
törölt tag
válasz Richie0116 #3827 üzenetére
én meg nem várnék a helyedben, senki pénzét nincs jogom költeni, érdekem sem fűződik hozzá, de ha nekem valami kell, pláne ha már ki is próbáltam, akkor kell és kész.
Megveszem, csutka mindegy, hogy most 2ezret spórolok rajta, ha várok 1 hónapot...pláne aztán várni a napokat hogy na mikor teszik be, sztem is lesz majd, ahogy több másik játék is, ilyenkor érdemes erre számítani.
.....Én tavaly december elején láttam Thrustmaster T500rs-t 150dollárért, 599dollár helyett, na arra készülök, nem 2ezres spórolásra
én ugyan gerincsérvel vagyok most, de a többiekkel addig is lehet menni szokni a társaságot, mert már többen is ligákban mennek, ahogy én is tervezem ha felépülök.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz kinghaxor #3871 üzenetére
itt van egy pár:
AC fmod patches -
#70869248
törölt tag
Minőségi cuccnak ígérkezik minden téren, és egy jó FWD pályaautó már jó ideje hiányzik.
A modell részletessége, a hazai fizika, a festések és a az autót valóságban versenyhelyzetben is vezető modtesztelők elég magasra emelik a minőséget....a "fizetős" cuccok sem készülnek ilyen magas színvonalon. -
#70869248
törölt tag
Nálam azok amiket használok, ...persze nem baj ha tök jól néz ki (amiből én semmit nem látok a lehúzott graf miatt ), de ha nem használom akkor tök mindegy mennyire van kidolgozva...ott van. pl. az rF2...olyanok mondják hogy nagyon sok mindent számol, akiknek adok a véleményére, mégsem használom, és ennek általában az az oka, hogy vagy olyan sok minden van amivel jobban szeretem tölteni az időmet, vagy egyszerűen nem jön be.
akárhogy is tükröződik...teli van már az AC-m autókkal, jobbak-rosszabbak, de szép sok van köztük[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz proof88 #4053 üzenetére
Nagyon is, pár dologra azért készülj fel az rF után.
Nem az az rF megszokott jó és kézenfekvő dolgok vannak, itt App-k vannak amik jók vagy sem, ezek vannak.
Nem fut annyira simán mint az rF, cserébe viszont jobban néz ki.
Az online része is teljesen más.Cserébe viszont qva jó
Nagyon jó autókezelés, nem minden autónál, de a jobbaknál hála az égnek igen...nagyon jó.
Mittomén az arány mondjuk 50 autóból 40 jó...és ez briliáns arány, a maradék meg kicsit orrtolós, vagy nehézkes vagy mittomén.
A modautók 90%-nál, még ha jó is, valami szvsz meghal...ez főleg a hátsókerekes autókra igaz, elcsábulva körözgetsz egy modautóval, majd utána visszaülsz egy gyári alap autóra és minden olajozottabban működik.
Ezért bár nekem is bent van 153 autó a gyáriakkal együtt, a nagy része csak mint modell érdekes, vagy egyéni sorozat kialakítása miatt van ott.Tehát készülj fel hogy rF-ről váltva sok minden furcsa lesz, de ez van...én már letöröltem minden rF cuccot (pedig a DRM hangja...argh, nincs Historix sem, és más jó dolgok), csak ezt használom 480órája.
-
#70869248
törölt tag
válasz HyP3b0y #4083 üzenetére
végig aszfaltos, a felső szakaszon vannak homokos részek de csak grafika. A pálya végén leesel...ez van
De nagyon jó. Pályát tanulni jó a Ginetta, vagy az alap autók közül a P 4/5.
Utána már jöhetnek az olyan autók mint a Ford Falcon V8 SuperCar...de az E30 DTM Bmw is nagyon jó.
Brutál hangulata van. -
#70869248
törölt tag
válasz N€T0X|N #4098 üzenetére
Vannak szériák közt amivel el lehet lenni, de semmi extra, csak jó érzés körözgetni egy polgári autóval, jókat kuplungolni jobblábfékezni..
Ford Focus 2013
Mazda-3 2009
pl.
Aztán vannak a jól összerakott autók mint a Ford Sierra 500RS, A Honda Civic-k, Opel Ascona, Seat Leon 2003..
Van gyönyörű mint a Lambo' Miura...nem könnyű vezetni de van hangulata.
..és persze Tommy Seat Cup Racer-e, amit nem sorolok sehova. -
#70869248
törölt tag
válasz Sub-ZeRo #4140 üzenetére
App-t úgy teszel ki hogy az egeret kiviszed a képernyő bal szélére, és a kibújó panel ikonjaira kattintva aktíválod-deaktiválod
rakj ki egy olyan app-t ahol látod a sebességváltó helyzetét, addig rákeresek az ilyen problémára, mert több ismerősöm is van aki H váltóval használja, de nem tudok ilyen problémáról, viszont az is igaz, hogy már nagyon régen használják, lehet régebben felmerült ilyesmi.
Az App-k közül amit így ismerkedésképpen ki kellene rakni, az a: pedál, a sebességváltó, és az elektronika kijelzése.
A pedál nem fontos, de most hogy probléma van, jó ha csekkolod...elképzelhető hogy állandó kuplung,..vagy mittomén, bármi anomália van ott látod.
A sebességváltó helyzetének kijelzése nyilván azért kell, hogy egyáltalán beteszi-e sebességbe.
Az elektronika meg csak...abs-kipörgásgátló-drs-edl ezek látszanak.ha a pedálok jól működnek, és sebességbe is berakja, akkor a kuplung felengedésére el kell induljon.
Nekem sajnos csak szekvenciális botváltóm van, és nem is vagyok otthon (rokonlátogató)...de addig olvasgatok hátha..[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Sub-ZeRo #4147 üzenetére
sirály
Ahhoz hogy meg tudjuk ítélni milyen a köridő, ahhoz pl. tudni kell hogy vezetsz. Óriási különbség van akár már egy normál 5km-s pályán, ha kuplungolva váltasz lefele is,...vagy csak tologatod a váltót.
Egy E30 normális vezetés mellett, azaz minden váltás elkuplungolva, minden visszaváltás kuplungolva, egy sincs elspórolva! Jóval nagyobb élmény mint a köridőket döntögetni.
Senkinek sem tanácsolom hogy a köridő fontosabb legyen mint a vezetési stílus, ha van kuplungpedálod, és H váltód, akkor már csak azokkal lehetsz versenyben akik szintén így vezetnek, a tologatós kétpedálos arcokkal nem.
Vannak autók amiben felesleges a kuplung, mivel a valóságban is kétpedálos technika. De kis utánajárással meg lehet tudni melyik milyen.
De legyél rátarti erre, ne csábulj el a köridők felé..a szim hiába jó szim, ha maga a szimes arcade.
pályavágások, idióta moddok, pocsék vezetési stílusok születnek a köridőkből felszínes hajszolásából.
Amit nyersz vele az ...ha valóban jól sikerült elsajátítani, akkor egy magányos vezetés (gyak. offline hotlap), teljesítményféltés.
Sajnos nagyon erre ment el minden, nem csak a szimes piacon, sikerélményt kell árulni, nem kűzdelmet.
Az autókezelés zseniális az AC-ban, ekkora kínálat mellett persze nem mind, de nagyon jó az arány, és hajtástól függetlenül, előlhajtásban is jó, hátulhajtásban is jó.
Az autókezelés online bizalom kérdése, ha kiteszed a pedál app-t akkor azért látod mások vezetési stílusát, de pl. replay-ben nem
Tehát ez a Nurgburgring-s idő lehet jó, és rossz is. Attól függ hogy használod az autót. -
#70869248
törölt tag
válasz KaraDani #4158 üzenetére
Nem akarok ellentmondani az elöző hozszólásomnak, igen is kuplunggal kell elváltani a sebességeket, ha olyan az autó, ....és ha sután jön ki akkor bizony be kell vállalni hogy csak a kanyar után fogod tudni visszatenni, vagy jóval korábban kell visszaváltani és bizony nem szimes kihegyezettséggel fogsz minden kanyarból kihozni a legtöbbet...az életben az vigasztal ilyenkor hogy nincs ember aki ezzel az autóval másként csinálná, néha át kell gurulni egy kanyaron és csak utána lehet visszatenni...érzed hogy benne maradt vagy fél másodperc ebben a kanyarban, de az áttételek így adják ki...le kell nyelni, még így is gyorsabb vagy mint ha ehhez a kanyarhoz tolod az áttételt, de a pálya más lényeges pontján többet buksz ez miatt.
...
Nem minden H&T az aminek látszik, Nem megyek az iRacing-l, régebben mentem bár nem saját előfizu alatt, de azóta megszűnt ez a lehetőségem.
biztos van ember aki ténylegesen jól csinálja és gyors is, de én kétlem.
A valódi fék taposásánál mikor mellényomod gázt visszaváltásnál nem változik akkorát a fék...a játékpedálnál fél centi emelés a féken már túl sok fékvesztéssel jár, és blippelni meg úgy kell hogy ha nem sikerül akkor a bal láb már érzésből úgy engedi rá a motorféket...mindehhez az kell hogy a szim hasonlóan a valós körülményekhez, rögtön megtoroljon minden hibát. ...és akkor itt is rákényszerülnél hogy minden H&T tökéletes legyen, vagy ha nem az akkor azok történjenek amiknek kell.
Sok videót láttam már szimes H&T-ra de azoknak a nagy része a valós videókhoz hasonló rugdosás volt a pedálokon, de a valóságban a H&T technika azért fejlődött ki, mert úgy gyorsabb tudott lenni a versenyző...a szimeknél ez extreme feeling.DE a valós autónál nincs más alternatíva(!), ezért bátorítok mindenkit a kuplunghasználatra, mert még ha nem is tökéletes, akkor is közelebb áll a szimuláláshoz mint ha eltologatod kuplung nélkül.
szerk:
Nekem mikor megnézte a körömet egy versenyszerelő annyit mondott, a lényegi részt kiemelve, hogy vagy keressek szponzort, vagy változtassak a vezetési stíluson mert saját pénzből nem fogom bírni, hiába volt jó a köridő a technikát nem lehet megerőszakolni, úgy kell gyorsan menni hogy a technikának is jó legyen, ha bizonyos dolgok túlmelegednek, akkor le kell lassulni...tehát vagy megyek ezzel a technikával négy kört gyorsan, és két kört lassan, vagy jobban csinálom az egészet...de nem gyorsabban.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...