- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Nem tudom már volt valami kavarc az ziher, amit ingyen kaptunk volna EA tagként azt mindenki megkapta ingyen, akkor valami kedvezmény volt, de aztán amúgy is nagy kedvezménnyel jött ki...
Nem igazán emlékszem én akkoriban a seggem verdestem a földhöz a lézerszkennelt Nordschleife miatt
Nem igazán tudtam együtt érezni azon problémán hogy most kinek mennyire lett olcsó. pedig nem winter sale alatt vettem meg az E.A-t, hanem ahogy kijött, a 10%-s alap. Az előtt meg a Netkar miatt ingyen 'pre' verziót használtam.
sosem gondoltam volna hogy ennyi energiát belefektet valaki Nordschleife-be, és az elérhető lesz. ..ráadásul 10 euro körüli összegért -
#70869248
törölt tag
Kunos-nak van 'történelme' a Ferrari-val...nem tudom pontosan mi, de A Ferrari múzeumben Maranello-ban és a Ferrári kereskedésekben Kunos cuccain lehet tesztvezetni, régebben az FVA (Ferrari Virtual Academy), jelenleg meg az AC.
video:
[link]Az igazi Ferrari F1 szimulátorban fogalam sincs milyen progi dolgozik, de sztem semmi köze semelyik kereskedelemben kapható cucchoz, valszeg eladhatatlan, mind az erőforrásigényét nézve, mind pedig hogy mit számol.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Nagyon meglepődnék ha bármelyik játékfejlesztőnél kémkedési lehetőség lenne
...legyen az akár az iRacing 2 évig készülő modellje.
...
Ezek játékok, a játékban varázsolnak el minket a minél valósághűbb működésükkel,...ennél tovább gondolni ezt a dolgot nagy hiba, és nagy pofon ha az ember valóban beül egy versenyautóba egy versenypályán.
Nagyon nagyra becsülöm Kunos elképzelését, és az iRacing-s aprólékosságot is....de szerintem szemernyit sincsenek közelebb a valósághoz mint 10 éve, mint játék viszont lassan tökéletesek.
De itt senki sem a seggével vezet....hogy nyersen mondjam. Sem itt, sem az iRacing-ben, sem máshol. -
#70869248
törölt tag
Egy csöppet sem becsülöm le, én is szimes vagyok már a kerék feltalálása óta, mint játék lassan tökéletesek.
Én azt mondom hogy a valósághoz ugyan annyira vannak közel, mint annak idején az LFS-GTR szimkörnyezetben ahonnan Norbiék kiléptek a valóságba.
Lassan teljes 3D-ben ülünk az autóban, és felfügesztésből tökéletes FFB-t kapunk, a gumik koszolódnak és lekopnak és megint koszolódnak...ezek nem kis dolgok egy játékban.
De nem léptünk közelebb, általuk nem lettünk felkészültebbek a valós versenyzésre mint annak idején mikor az LFS-ből és a GTR-ből kiléptek a Norbik.
Sztem nem lettünk jobbak sem, sem az autók beállításait tekintve, sem a versenyszitukat nézve..egyszerüen csak szebbek és jobbak a játékaink, de az ugrás ugyanakkora a valós versenyzés és a virtuális versenyzés között. -
#70869248
törölt tag
válasz neilszab #8009 üzenetére
... csak beszélgetésképpen, mi olyat tanulunk most amit nem lehetett 10 évvel ezelőtt?
koncentrálást? stressztűrést, helyzetfelismerést?..már a GPL idején megvolt.A mai napig mennek ligák az rF1-l, mi is, ti is qva jókat versenyeztünk vele, ahogy a többi elaggott szimmel.
...és manapság is vezetnek tcam-ból, és manapság is letöltik a setup-t, és manapság is mennek kikapcsolt FFB-vel. (..és vágnak és első kanyaros balesetek..stb).
--
Szebbek és jobbak a játékok, sokat fejlődtek...de ahhoz képest ahogy elindult pár éve, voltak közvetítések, közös ligadzsemborik, virtuális versenyzőkkel interjú, úgy felfutott hogy az ember azt gondolta itt akár komoly szponzorok is bekóstolnak a virtuális versenyzés világába, ... HunRing 2 liga + szakadárok, közvetítés, hajcihő.......aztán mintha megtorpant volna minden.
Én úgy érzem hogy semmi nem változott, csak sokkal szebbek és jobbak a játékaink.
Múltkorjába az SG-n amikor a telemetrián lovagoltam...akkor is ez bszta a csőröm
még mindig senki bottal se..legalább azt elértük volna a GTR-s MoTeC óta, hgoy mostanira alap lenne a telemetria olvasása, vagy legalább 60%
..te jobban benne vagy de én kb. 2-4 elkeserítő százalékot saccolnék[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz PR0JECTNR56 #8276 üzenetére
?
nem nagyon lehetett eddig máshol license problémák miatt -
#70869248
törölt tag
válasz PR0JECTNR56 #8279 üzenetére
A moddok meg kétes minőségűek, minden játékban. Vannak jók és vannak olyanok amik hasonlítanak egy Porsche-ra kasztniban, és a fájlokat átnézve kiderül hogy egy mondjuk Ferrari adatai lettek átírva így-úgy.
Ezeket én nem tudom Porsche-nak nevezni. -
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz trialboj #8322 üzenetére
ez egy régi probléma, kevés gyakorlással, kontrollerrel miért nem lehet izgalmas csatákat menni, a gyorsabbak segítséggel mennek, vagy éppen nem, ha igen miért igen, ha nem akkor miért nem.
Pont Nord-n pályanap jellegű csapatások vannak, azaz azzal mész amivel akarsz.
Egy szorosabb mezőnyhöz azonos fekészültségű és feltételekkel versenyző játékosok kellenek. -
#70869248
törölt tag
válasz trialboj #8332 üzenetére
szimnél előfordul, se az rF szériában, sem más szimekben nem igen fordul elő hasonló kényeztetés.
Meg online nem is hiszem hogy volna rá igény, pikk-pakk mennek az emberek vagy a dolgukra, vagy másik versenyre.
Ami itt hájjal kenegetős az mondjuk egy RSR rank jó szereplés, ezt amúgy is ajánlom ha érdekelnek a köridők, ott tudsz szűrni segítségekre stb.
[link]
Ezek kötöttségek nélküli dolgok, az igazán nagy, és valódi értékkel bíró eredmény, ha egy ligában állsz helyt, mondjuk a Masters-nél, de ehhez már szabadidő is kell, és némi elhívatottság.
az AC az szim, és sajna bír a műfajra jellemző szegényebb offline körítéssel -
#70869248
törölt tag
válasz trialboj #8342 üzenetére
Neked mással kell játszani, a kicsivel komolyabb fizikához jár kicsivel komolyabb hozzáállás is, ennyi.
Nincs ezen mit csodálkozni, tök logikus.
szerk:
Nem tudom mire alapozod hogy messze áll a rF-től és az iR-től, kormány nélkül nyilván mások véleményre, ezért ezzel nem foglalkozom...éveket töltöttem el szimekkel, kormánnyal, és ligás hozzáállással, ..ha muszáj rangsorolok én is, de ha nem muszáj nem.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz trialboj #8344 üzenetére
nem tudom mifenéért kaptam az arrogáns jelzőt, logikus lépést javasoltam. Az összes szimes topikot figyelemmel szoktam kisérni, de nem ismerek olyan közösséget akik kontrollerrel és laza hozzáállással játszanak...ilyen volt régebben itt a PH-n a Grid. De ilyenről nem hallottam, ez nem jelenti azt hogy ne lehetne rá igény...de jelenleg nincs.
Amennyire tudom az új Forza ilyesmi amit keresel, de oda csak elvétve nézegetek. -
#70869248
törölt tag
Az RSR teli van ilyen időkkel...engem azért hagy hidegen, mert a gyorsaság csak pár szempontból fontos nálam, az egyik hogy a határain tudjam autózni a technikát, azaz képet kapjak arról hogy milyen is, legyen az akár 'gyári 'technika, akár egy modder autója, ha tempó alatt megyek akkor ugye nem derül ki teljes mértékben a futómű és az autó vislkedése.
A másik szempont ami miatt fontos, hogy tudjak a mezőnnyel menni, az én képességeim a középmezőny eleje, élmezőny vége, attól függ mennyire tetszik az autó/pálya kombó. De már alig megyek online, jelenleg egy szobában vagyok a 2éves fiammal, feleségemmel és a 10hetes Kaukázusi kölyökkel, koncentrációt felejtsd el
A kormány azért kell, mert az FFB az már futóműből jön, és ebből kontrolleren keresztül nem érezni semmit, ... sokféle magyarázatot hallottam már hogy miért is jó a kontroller, igazából kicsit unom is. -
#70869248
törölt tag
válasz Hokunda #8378 üzenetére
elmondom szerintem(!) kinek való az Assetto:
1-online ligázóknak, elkötelezetteknek és könyedre csak multizni public minorating, ill. GD szervereken.
2-vezetés iránt elkötelezetteknek, E30 és sok más autó nagyon élethűen viselkednek, engem még a kezdetekor ezzel fogott meg, több E30-t is vezettem már nálunk kakucsringen, és hogy be merték vállalni ezt a 'lassabb' és elérhetőbb autót az nagy dolog volt,...mert egy Pagani-ra könnyen mondják hogy ugyan már honnan tudod hogy nem jó sosem vezettél még ilyet (és nem is fogsz).
3- és persze azoknak akiknek elég ez az offline tartalom, mert körítést aztán nem nagyon kapsz, van karrier,..sőt te is csinálhatsz bármilyen karriert, bármilyen autóval, és szereplőkkel, de nincs email, meg dobogó meg gridgörl...stb
4-a fizika iránt elkötelezetteknek, nekem 500+ autó van bent, amikor csak mókolni van kedvem akkor autót faragok: -
#70869248
törölt tag
válasz tobias88888 #8386 üzenetére
..billentyűvel.
sok számítás athidalható, vagy kihagyható...de kormánnyal vezetésnél az hogy honnan jön az effekt, kamu vagy a felfüggesztésből az egy fontos dolog. -
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz trialboj #8400 üzenetére
én spec inkább autózok.
most ezzel:
youtube/WRC Polo -
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
szétlöktem a verzuszt
..azaz valami hülye beszabadult a Mitsu vs. Subaru mókára és elcseszett felfutó áttétellel elbarmolta a mókát.
youtube -
#70869248
törölt tag
válasz trialboj #8421 üzenetére
új a kormányod, én nem csinálnék semmit csak a klasszikus szimes kormánybeállt használnám. ezek a segédprogik/app-k jók olyanoknak mint én akik 200ezer éves Driving Force Pro-t használnak és már szrrá van kopva a persely
De még nálam sem egyértelmű, az AC élvezetes FFB-vel rendelkezik, annak idején ezzel is hódított. Sztem még most is jó, de ahogy írtam nekem már sz@r a kormányom, és megtámogattam ezekkel a segédprogikkal. -
#70869248
törölt tag
válasz trialboj #8427 üzenetére
ki kell próbálni más játékkal...Az AC hibáira futtasd le a steam-n az ellenőrzést.
ha minden stimmel akkor az nem hibás, ez a része elég egyszerű. A kormány driver, és a kapcsoló problémájára kell egy másik játék ahol használod ezt a kapcsolót.
Amivel mostanában sok gubanc szokott lenni az a Win10 frissítései...kb ilyenekre gondolok. -
#70869248
törölt tag
válasz trialboj #8429 üzenetére
Tudom még ajánlani az automobilista-t, mivel olvason hogy a Dirt nem annyira jön be, iR meg még nincs, az rF vonalnál meg szerintem jelenleg élvezetesebb az automobilista, én nagyon nem akartam már erőltetni az rF vonalat, de kissé megdöbbentem rajta mit sikerült összehozniuk.
Szal nem szoktam más szimet ajánlani, de ha más szimen is akarod tesztelni akkor szvsz az automobilista jó választás. -
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #8460 üzenetére
A nehéz az nem kifejezés, számolnia kellene hogy mit csinálsz, és amit csinálsz az szándékos vagy véletlen, és számolnia kell a másik autót is, és végül az ok-okozatot, illetve ha korrekt akar lenni a következményt is.
Sajnos nem emberi egy, aki véleményez egy esetet, legtöbbször persze korrekten mivel láttunk már, és megéltünk sok más esetet. Illetve mi látjuk a szándékosságot is, ezt leprogramozni nem lehet, csak ha minden adatot számol a büntetést végző programrész.
Nem véletlen hogy ez nincs sehol korrektül megoldva, offline elég jól működik az alap is, de online ez qva nagy feladat, sokszor egy eset nem is két szereplős, hanem három-négy.
..és még akkor sem lenne 90%-ban sem korrekt szvsz.
...és persze a kihasználtsága csak akkor lenne teljes, ha ennél rosszabb a mutató akkor a ligák kikapcsolják,...vagy talán éppen hogy be, mert egy összeszokott csapat nagyon ritkán csinál hülyeséget, nem előz lehetetlen helyen, és nem versenyez felelőtlen módon. ..viszont ott tétre megy, egy igazságtalanul bekapott büntetés az elviheti a bajnokságot is szélsőséges esetben.
..tehát ez egy hálátlan, viszont nagy erőforrást lekötő programrész.N€T0X|N én kockásra csinálnám semmit nem számoltatnék, hanem ha többszereplős a történet akkor kidobatnám kockával aztán aki így járt így járt, aki meg jól az meg örülhet....kb. ugyan ott lenne, és sokkal kevesebb erőforrsát igényel
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz trialboj #8468 üzenetére
Csak nézd az iR-t, az egy full online rendszer, nincs benne AI, nincs benne offline, vagy karrier. Az egész rendszer abból él hogy online játszanak a játékot bérlő felhasználók, mindehez van egy rendszerük ami számolja az incidenseket és segítségével haladsz elvileg egyre profibb játékosok csoportjába, illetve ha vezetési stílusod csak egy határig enged akkor oda.
Ismered a rendszert, mert használtad olvastam a topikjában az SG-n. Szal ott is sz@rul működik, nem számolja jól, detto bünteti azt is akibe beleszáltak...stb.
..és nagyságrendekkel több erőforrásuk van ezt is hozzá kell tenni. ÉS..mégsem tudják profi szintre emelni, sőt.
Tehát logikusnak tűnik azt feltételezni hogy nem pár nap és hét ráfordítása a dolog. -
#70869248
törölt tag
válasz tobias88888 #8472 üzenetére
simán.
Ahhoz hogy kb. korrektül meg tudja saccolni a sebességedet azon a ponton, kell mondjuk 3 kör, nagyon alsó hangon..azaz bekapcsolt vágási ellenőrzésnél 3 kör erejéig azt csinálsz amit akarsz a pálya minden kanyarjában..
6körös SPA már értelmetlen 3 körös Norschleife már értelmetlen..és most csak 3 kört számoltam, ami lófax, hiszen a progi nulláról fog indulni minden versenyző esetében, simán benne van hogy ha végre működik majd akkor is max 60-70%-s korrektséggel.
Ehhez amit mondasz az kellene hogy tárolja a köridőidet minden autóval, minden pályán szerveren, és ha bejösz akkor számolja hogy mennyire van felgumizódva a pálya illetve a hőfokok, és esetleg a benzinmennyiség.
...
..ha simán meg lehetne csinálni akkor már rélgen meg lenne csinálva, még mindig ezen a véleményen vagyok.
A DLC meg nem kötelező tartalom. -
#70869248
törölt tag
Viszont vághattál bőven, amikor elkezdtük az rF1-t gyakorlatilag mikor megjelent sokat mentünk pl. Toban-n...rendben volt, aztán 1-2 év múlva már azt láttad online hogy Toban átalakult, és a legjobb köridőd már semmit nem ér, mert mindenki vágja apályát ahol a progi engedi,...és amikor szóvá tetted hogy pálya széle, akkor annyi volt a reakció, hogy a progi nem büntet tehát lehet.
...
Ez volt a második dolog ami miatt elment a kedvem az online versenyzéstől. -
#70869248
törölt tag
válasz trialboj #8477 üzenetére
"Engem viszont annyira nem izgat, mivel nem alakítottak ki semmilyen rang rendszert, szóval abszolút mindegy hogy 7. vagy 23. vagy. Ha nincs esélyem a dobogóra, akkor szándékosan bevárok valakit hogy együtt elszórakozzunk a fennmaradó körökön."
Ezt nem értem, ha versenyzünk akkor nyilván fontos az eredmény egyfelől, másfelől elég sz@r érzés amikor van egy szimulátor ami megpróbálja szimulálni a versenyautó viselkedését, és akkor a szimesek játékká degradálják, mert ők a versenyzéssel nem próbálják szimulálni a versenyzést. ...hanem azzal érvelnek hogy a játék nem büntet.
..ha érted mire gondolok. Alapvetően játék persze, de elvárjuk a legjobb szimulációt, miközben mi magunk leszrjuk, és vágunk ahol csak lehet, tök mindegy hogy fehér vonallal ki van jelőlve a pálya vonalvezetése. -
#70869248
törölt tag
válasz trialboj #8483 üzenetére
Engem bosszant, mivel online részről csak a jó csapatban hiszek. Nagyon jó kifogni egy jobb versenyt public-n, vagy csak úgy nyílt napot menni itt-ott. De az igazán nagy ütés az egy jó csapattal van online, szervezett időpontokkal, év végi eredményhírdetéssel, ligaszabályokkal..stb. Nálunk annak idején közvetítés még nem volt, de egyszerűen zseniális szórakozás volt, remek arcokat ismertem meg, akikkel aztán kijártunk HunRingre vagy kocsmázni. Tudtam kit támadok virtuálisan a pályán, és ettől sokkal jobb lett minden. Persze hozzátartoztak a viták is, mert fontos hogy mindekinek van egy nézőpontja.
..a 'szerintem privát szervereken nem csinálnak ilyet' az ugye kevés, a 'szerintem' ilyen esetben nem játszik, vagy tudod vagy nem.
Lehetséges hogy már megint jobb a helyzet, de most meg nekem nem alkalmas az életszakaszom a ligázásra.
Viszont ettől még tartom, mert megtapasztaltam, hogy az online szimezés íze, és minden jósága egy jó cspattal jön elő. -
#70869248
törölt tag
válasz neilszab #8487 üzenetére
te is tudod hogy van ilyen, semmi más nem kell hozzá csak olyan emberek társasága akik hasonlóan gondolkodnak.
A pályavágásokkal szinte soha nem kellett régen foglalkozni, inkább a kontaktok döntésével ment el az idő a replay-k küldése után. Ettől függetlenül nagyon sokat végignéztem, mivel videókat csináltunk...de nem láttam soha szándékos vágást. A véleményes kanyarok, le volt dumálva, ilyen a hírhedt Hockenheim első kanyar.
..tehát létezik a 100%-ig szabályosan megy liga. Igazából ez lenne az alap.
Régen mentem már nálatok, de szomorú valahol ha ez a szervezői véleményed -
#70869248
törölt tag
teszt rally:
[link] -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #8561 üzenetére
Ezt a verziót én lementem törtbe, aztán majd meglátom mit hoznak a frissítések, mert a franc tudja.
nem semmi pénzért ment el. -
#70869248
törölt tag
Nagyjából annyi, hogy megvették az AC-t szőröstül-bőröstül, Kunos és Marco euro miliomos lett, illetve kaptak nagyértékű Digital Bros részvénycsomagot (150ezer 10.6 euros darab érték).
Tehát nagy a változás, tulajdonosváltás történt.
A konzolos AC-t eddig is az 505games adta ki, ami a Digital Bros-hoz tartozik.
Az hogy semmi nem fog változni, csak minden jobb lesz, az sztem az ilyenkor szokásos habduma.Én spec minimum magasabb DLC árakra számítok, illetve a szimes irány szűkülésére, és talán az AC2-re.
Nagyon nagy értéken cserélt gazdát az Assetto, ezért gondolom a 2. részt, DLC nem fogja visszatermelni az árat...bár a konzolos piac eladás jobb mint sejtettem. -
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz #70869248 #8588 üzenetére
feltettem újra, mert az előzőt letöröltem renderelési hiba miatt.
Puy Du Lac Assetto Rallye -
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz PR0JECTNR56 #8720 üzenetére
Kíváncsi lennék azokra moddokra..majd a saját topikjába linkelhetnéd.
rFactor-t moddolta boldog-boldogtalan, nagyjából ellopott modellekből..és általában összelopott, eszkábált gumikból..stb. -
#70869248
törölt tag
Nem kell tökölni
Nagyon jó szim, nekem nem volt bajom az AI-val, de jó ideje én már szinte csak aszfaltos rally-ra használom, nem tudok jobb szórakozást. ..olyan tartalmakat fizetek a moddereknek, szeretem a hivatalos tartalmakat is, de én teljesen elmentem rally-ba.
youtube-n sok AC videó van fent.