- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
Én már ennek is örülök. Kb egy hete van meg a játék, és nordot nem is ismertem ezelőtt (pár Forza kört mentem rajta és annyi.) Tegnap előtt 8:17-et mentem. Tegnap 7:36-ot. De sokat piszkáltam a setup-ot közben.
Egyébként ha hotlapot megyek akkor érdemesebb a második kört megnyomni ugye? Mert az elején nagyon csúszkál a kocsi. Gondolom a hideg gumik miatt. Ti Medium vagy Soft gumikon mentek?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
veterán
Full gyari setup. Semmit nem allitok. Meg nem kell. Addig mig nem padlon megyek, nincs ertelme.
( nurburgring gp,m3gt2. Gyari setup, semmit sem allitottam. Megtanultam a palyat. Ez azt jelenti, hogy csukott szemmel togazon vegigszaladok rajta. Gyari setuppal stabil 2:00 korul szorok. Letoltve egy wr setupot, picit allitgatva 1:58 kozepe. De csak hotlapon, keves benzinnel... )
Nordon nem setupolok mig a gtr be nem megy 6:45 ala.
pocokxx : akko mek szerverre, 2:02-t megyek gyari setuppal, 30l uzemanyaggal.
[ Szerkesztve ]
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
Akkor lehet én kicsit hülyén álltam a dolgokhoz nem?
Na jó, ma átértékelem ez a dolgot.Mondjuk az nem zavar, hogy a hosszú egyenesben 270-nél vége a GTR-nek? Szerintem azon lehetne állítani váltóáttétellel.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
veterán
válasz pocokxx #5606 üzenetére
En is keves vagyok. Raadasul eldobom mindig a vasat, hataron megyek folyamatosan, es nem mindig sikerul megfogni... jovohettol meglassuk. Nem az eredmeny a lenyeg, hanem hogy hus ver emberekkel menjek, mert a geppel nek tudok beszelgetni, elmenyautozni, driftelni...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
-
veterán
nem zavar.
Nurburgringen is szabályzáson megyek egy ponton, úgy lőttem be. Többet nyerek a jobb gyorsulással, mint a nagy végsebességgel. És pont a nord ilyen, folyamatosan gyorsulsz-fékezel, szerintem jobb, ha gyorsulásra mész, és nem végsebességre. LEmans-ra persze olyan kell, ami nem darál le, de itt az a 30 sec tiltáson gurulás szerintem nem okoz akkora hátrányt, mint 6 perc folyamatosan gyorsulás-fékezés. Max 2-3 secet jelenthet.
csak a végsebességre gondolok! A váltóáttétel buzerálása mindig jó. pl nem mindegy, hogy egy kanyar után egyből váltanod kell, vagy csak 1-2 sec után. Azt pedig, hogy kanyarban válts, el kell kerülni, vagy rövidebbre, vagy hosszabra kell tenni a fokozatot, de ez már az a szint, amit mi soha nem érünk el.
Én örülök, ha nem teszem fűre a kocsit versenytempóban. Sokkal idegesebben megyek, mint a profik. Azok még cigizhetnek, sörözhetnek, 1 kézzel vezetnek, én meg küzdök, 3 kör után a tökömről is folyik a víz
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
Tegnap én is leizzadtam rendesen. Gyakoroltam pár órát. Van némi lemaradásom, próbálom gyorsan ledolgozni.
A váltóval nem úgy értettem, hogy mindent arra az egy egyenesre beállítani. Csak kicsit hosszabbra venni a végfokozatot. De most, hogy látom milyen időt lehet alap setup-pal elérni én is úgy fogok ma gyakorolni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz #70869248 #5610 üzenetére
Hát én kis Force Ex-szel játszogatok, de határozottan érzem már a talpam, mióta megvan az AC...
.LnB
Billel játszol még...?[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
-
akela91
addikt
jajj srácok annyira irigyellek titeket. Nekem sajnos el kellett adnom a fullos fanatec szettemet cockpitestül H váltóstul költözés miatt. Kimondhatatlanul hiányzik a játék, dream pack-ot se tudom kipróbálni, max joy-al, de valami hihetetlen gagyi azzal, úgyhogy jelenleg töröltem is gépről a játékot... Azért idejárok olvasni napról napra a topikot.
Van aki tolja már az új Fanatec wheel base v2-vel?
-
Gadfly
tag
SRS szerver a péntekre kiírt GT3-as kombóval fut!
|P|R|: |5|2|
AUTÓK:
BMW Z4 GT3
McLaren MP4 12C GT3
Mercedes-Benz SLS GT3
NISSAN GT-R NISMO GT3
Lotus Evora GTCPÁLYA:
Nordschleife EnduranceNapellenzőket lehajtani, mert délután 16:00 óra van a szerveren!
TeamSpeak IP: 79.172.212.194
TS jelszó: srsTovábbi információk: LINK
Jó szórakozást!
simraceseries.com
-
N€T0X|N
őstag
Mai update (vagy nem, de nekem reggel töltötte le):
1.1.1
- Launcher: new option in Options > General to ignore Windows' display scaling
- Launcher: launcher will now reset to default theme on version change
- Launcher: potential fix for rare crash on exit
- Launcher default theme: further additions to the handling of missing/problematic mod content
- Added Visual Studio DLLs
- Now correctly set replay speed for replay files recorded with older versions of AC
- improved exterior m235i backfire envelopment
- Corrected C9 numbers on skin
- Corrected Alfa GTA tyres naming
- Custom post processes are now correctly located by the launcher in Documents/Assetto Corsa/cfg/ppfiltersSent from my keyBoard
-
KaraDani
addikt
Szerintem sokkal tobbet nem fog tudni a GTR 270-nel, a C7R-nek is az a vege, hiaba allitassz a valton felfele, csak lassab leszel mert ereje mar nincs amugy sem gyorsabban menni amugy sem.
En ezeket az idoket hoztam ossze tegnap setupolas nelkul, egyedul az F1 GTR valtokiosztasan allitottam ha jol emlkeszem, mert az valami elborult hosszu volt alapol Nordra.
-
válasz KaraDani #5619 üzenetére
Igazából nem próbáltam, csak gondoltam tud az többet egy kicsit még.
Azt szeretném megkérdezni, hogy tudnátok írni hasznos appokat amit érdemes használni, kirpóbálni?
Nagyon sokat találni a játékhoz, esetleg valami elkerülte a figyelmemet azért kérdezem.(#5621) N€T0X|N Na igen, azt tudom
(#5622) RECSKA Azt én is, az nagyon tetszik is. De ezen felül mást jelenleg nem. Spotter, radar appra gondoltam még.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Penge@Borisz
tag
Próbáltam Nordon menni 15 AI-val, de ezt valami frusztrált elmebeteg programozta le, ebben majdhogynem biztos vagyok. 100%-on sokkal lassabb, mint én, ez egy dolog, béna aztán kész. De nem viseli el, ha megelőzöd. Biztos, hogy elkezd lökdösni, szorítgatni, szándékosan kitolja hátulról az autóm farát, belém száll féktávon és hasonlók. Egyszerűen szánalmas. A CARS AI-je ehhez képest Schumacher, pedig az sem piskóta.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
wolf033
senior tag
válasz Penge@Borisz #5625 üzenetére
Szerintem az AI érdekel a legkevesebb embert.
Ha csak annyi bibi lesz a játékban akkor annak csak örülni fog mindenki. Elméletileg jövő héten indul nekünk is egy rövid (4 pályásos Z4) teszt bajnokság és ott kiderül majd, hogy milyen hiányosságok vannak még. -
Jack@l
veterán
válasz Penge@Borisz #5625 üzenetére
Pályafüggő az AI viselkedése. Inkább legyen egy játéknak jó fizikája mint jó AI-ja, szerintem.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
macy
addikt
válasz Penge@Borisz #5625 üzenetére
Én azon röhögtem, hogy a kanyarokat olyan darabosan veszik mintha Kunosék otthonról billentyűzettel irányítanák őket.
-
barcalaci84
őstag
válasz Penge@Borisz #5625 üzenetére
Én egy 24 fős dtm mezőnyét mentem most Nordon és meglepően jó volt...nem lokdostek egyáltalán, tisztán előztek, nekem is hagytak helyet...
Szerintem továbbra is autofuggo lehet h milyen élvezetes Ai ellen... -
wolf033
senior tag
válasz barcalaci84 #5629 üzenetére
Optimalizáltak a gépigényen valamit? Vettetek észre változást?
-
N€T0X|N
őstag
válasz wolf033 #5636 üzenetére
Tudom. Valahol megértem ezt is, "fő az egyenlőség"-re hivatkozva. Csak ha már Kunos elénk rak egy komplett mezőnyt (ne felejtsük el, hogy még Ford GT GT3 is lesz!), jó volna használni is, nem csak márkakupát indítani. Nem követem figyelemmel a Masters GT3 teszt bajnokságát, de van olyan autó, ami túl erős a többihez képest, tehát minden pályán favorit? Milyen a balansz?
Sent from my keyBoard
-
Gadfly
tag
(#5634) subaruwrc
Javítva! Valszeg az 1.11-ben jött a Nissanhoz vmi update és a szerveren még a korábbi verzió volt.
Köszi, hogy szóltál![ Szerkesztve ]
simraceseries.com
-
Undorító mocsok sz*r ez az AI. Felháborító agyatlan ******!!!!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Gigi01
őstag
Másnak se működnek,a betett dolgok?Megjött a kormány,erre nem tudom a módokat tolni.
Virágboltit ha felteszem,bekavarhat az eredetinek? -
#70869248
törölt tag
felkészítő a multira
Az a bosszantó hogy megpróbálnak kifékezni...akkor is ha kiszaladnak a sóderágyba, amikor látod, vagy sejted hogy megpróbálja, én szűkre szoktam hagyni, és aztán hagyom had csinálja a hülyeségét...úgy sem tud íven fordulni...a kigyorsa meg szörnyen sz@r.Gigi01
Vadászd össze a javításokat[ Szerkesztve ]
-
válasz #70869248 #5644 üzenetére
Leírom akkor mi volt. Legfeljebb azt fogjátok mondani, hogy én vagyok a balf*sz, már az sem érdekel.
Career mód I1 2. verseny MP4-12C @ Mugello
Kb 50x restartoltam mert mindig volt valami. Volt olyan 3 alkalommal, hogy utolsó kör vége fele száll belém. Volt, hogy a rajtnál fékez be elém, úgy hogy vezetek. De a kritikus a pálya eleje. Megelőzöm őket és folyamatosan kipörgetnek, belém szállnak és hasonlók. Van egy McLaren és egy Ferrari, mindig az az első kettő. Valamiért nehezen is tudom őket utolérni, szerintem néhol irreálisan gyorsak, ha elöl vagyok akkor pedig nem tudok kellően elszakadni tőlük. Ja és a másik, én ha véletlenül kicsit lekoccolom akkor ő mint ha mi sem történt volna megy tovább, de ő ha picit hozzám ér már pörgök is.
Az volt a tervem, hogy minden versenyt arany medálra játszok. Volt, eddig. Az meg a másik, hogy az összes career kategóriában általában itt az elején 5 futam van. És mindig van egy ilyen nehéz (eddig mindig a 2. futam az ötből). Ahol úgy látom nevetségesen gyors legalább egy autó, és ha utol is érem nem enged nyerni. De csak egy verseny az ötből. Mert a többit nevetve nyerem, utol sem érnek. És ennek a kettősségnek semmi értelme. Azért gondoltam, hogy végignyomom a career-t, hogy magamra szedjek némi tudást a versenyeket illetően, de ettől a kategóriánkénti egy futamtól idegösszeroppanást kapok lassan. Másra nem jó a career mint megismerni a pályákat és az autókat.Ha gondolja valaki próbáljon rá arra a futamra, lehet csak én vagyok ilyen szerencsétlen. Biztos ti rögtön elsőre röhögve nyertek...
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
#70869248
törölt tag
..hát nem
Régen próbálgattam már a Karrier-t, de én addig mentem amíg jól esett, aztán az egyiknél napszálltakor kell mért kört menni Silverstone-ban, azt feladtam, aztán volt olyan amit te írsz, hogy vegyes autóknál esély nem volt utolérni az elsőt, azt is kihagytam..
Inkább csináltam egyéni versenyeket, úgy válogattam össze az autókat hogy élvezzem, ezt javaslom neked is.
Vannak autók ahol az egyik gyorsabb mint a másik, de a másik féktávon van kanyarban jobb...ezeket az AI elég gatya módon kezelte le a karrier-ben.
A lényeg hogy ne frusztráld magad, nem kötelező semmi. Mehetsz online is nyugodtan. -
Én is 100%-on tolom, nem mint ha lenne jelentősége. Ugyan azokat a köröket futja az első pár kocsi akár hova állítod.
(#5647) b-type Iszonyatosan felk*rt, megyek is inkább sétálni
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
subaruwrc
félisten
-
Penge@Borisz
tag
Hát a legtöbb autós játékban ez már csak ilyen. Én délelött akartam egy öklöst tolni a monitorba a sunyi kiforgatások miatt, de túlléptem rajta, nem éri meg az idegességet.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
Új hozzászólás Aktív témák
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen