- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Apple Watch-ok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Greg-77
aktív tag
Azt gondolná az ember, hogy közel 4-hét várakozás után végre kézhez kaphatom a javításra leadott vadonatúj watch-om. De nem, a kálvária még csak most veszi kezdetét Ugyan is a helyzet a következő! iSTYLE szerviz elutasította a garanciális javítást arra hivatkozva, hogy az óra már 2020.02.22-én aktiválva lett ez eltér a számlán szereplő 2022.08-hó vásárlási dátumtól. Így a jótállási igényemmel forduljak a termék kereskedőjéhez. Bevallom őszintén műszaki dolgok iránt erősen fogékony emberként, csomagoltam már ki jó pár eszközt. De ennél gyáribb csomagolást nem sokat. Kérdem én valaki megvette, beaktiválta és aztán elküldte Foxconn-hoz ott visszacsomagolták? Annyira szűz és érintetlen origi volt az egész, hogy ez nekem nem hihető story. Szerintetek ez mi lehet? Most be kellett mennem a T-hez és panaszt kellett tennem. Várom a fejleményeket. iSTYLE-ba soha semmit nem megyek intézni az tuti.
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kupon kunyeráló
- Építő/felújító topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Horgász topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- További aktív témák...
- Telefontartó - Vezeték nélküli töltés - automatikus zárás
- Üvegfólia iPhone,Samsung Nothing Phone,Sony,Motorola
- MOBIL/ Okostelefon Fotós & Videós tartozékok -Állványok, Mikrofonok, Vlog RigCage, SelfieBot, Gimbal
- Apple 96W USB-C hálózati adapter / töltő
- Ipad Pro 11 (2018-2022) Ipad Air 5/4 ESR Magnetic Keyboard Case