Új hozzászólás Aktív témák

  • polgi803

    őstag

    "Patch notes
    Fontosabb fixek
    - A töltési idők nagyban javultak
    - A végtelen töltő képernyők nagyrésze eltűnt
    - A kihívások mostmár rendesen számolnak minden kritériumot
    - Disconnectet és crasht eredményező hibák nagyrésze fixelve let
    - A fegyverek, gearek leírása pontos számokat tartalmaz
    - A stronghold bossok közvetlen dobnak lootot, nem csak a summary képernyőn látjuk majd azokat
    - Ha később csatlakozunk egy stronghold csapathoz, nem leszünk kizárva a harctérről
    - Az elektromos és a jég sebzés típust erősítették, az elektromos 50%-al, a jég pedig 25%-al sebez többet pajzsokra
    - A pajzssal rendelkező NPC-k shield értéke csökkentve let
    - A radaron található egy piros nyíl jelzés, ami megmutatja, ha egy ellenség van a hátunk mögött, ez a korai hozzáférésű verzióban nem szerepelt még
    - Rengeteg kényelmi javítás, ami megkönnyíti a játékosok mindennapjait
    - Animációs, textúrás javítások
    - A colossus most már tud úgy csapattársat éleszteni, hogy elő van véve a pajzsa
    - Buffok és néhány gear nerf
    - A patch mérete körülbelül 6 GB
    ( A továbbiakban a teljes patch notest fogom fordítani, a mostani hamar jött és nagyon tartalmas volt, így nem volt időm rá.)

    A platformok közti játékot (crossplay) mindenképp szeretnék alkalmazni, technikai probléma nem áll fenn ezzel kapcsolatban, amit el kell érniük, az a konzol gyártók beleegyezése. (Sony, Microsoft)

    Több jövőbeni patch összeállítása már folyamatban van, ezek közül a frissen bekerült az első.

    Szó esett a nyílt kommunikációrol is:
    Jövő héten kapunk egy részletesebb, 90 napos roadmapet/naptárat.
    Igyekeznek minél több információt eljuttatni hozzánk, amikor csak tehetik. Viszont az EA cégpolitikája miatt ezt nem mindig tehetik meg, leginkább az új tartalmakkal kapcsolatban van erről szó.
    Megígérték, hogy folyamatosan, amikor amit csak tudnak megosztanak velünk, ami lássuk be, eddig így is működött.

    A következő patch néhány tartalma
    A strongholdok végén kozmetikai ládákat fogunk találni, amihez egy speciális kulcsra lesz szükségünk.
    Az alap ötlet az, hogy a több, mint 100 kozmetikai itemet a strongholdok végén lévő 4darab ládákba rakják. Akkor lehet kinyitni őket, 1. Van hozzá kulcsunk, 2. A csapattársainknak van hozzá kulcsa. Ha egy ládát kinyitunk, abból az egész csapat kap lootot (duplikált tárgyak nem lesznek), így ez egy remek szociális teret nyit meg a játékosok előtt.
    Kulcsokat első sorban Napi challengekből lehet majd szerezni.
    Bekerül a sztori küldetések újrajátszási lehetősége max szinten, Legendary Mission-ök formájában. Az első ilyen küldetés a „Lost Arcanist” lesz.
    Ezen a nehézségi szint köti majd össze a Lengedary Contractok és a Strongholdok közti felszerelés rést.
    Továbbá úgy tudjuk újrajátszani a sztori küldetéseket, hogy új pilótát hozunk létre. Újrajátszás során megtartjuk a feloldott kozmetikai itemeket és a feloldott felszerelés helyeket (component, weapon, consumable slot).

    Közösségi kérdések:
    Támogatni fogja az Anthem a DLSS-t?(deep learning super sampling)
    Igen, de nem ebben a patchben.

    Támogatni fogja az Anthem az SLI-t?
    Igen, támogatni fogja, egy patchben érkezik hamarosan a DLSS támogatással.

    Lesznek az Anthemben pajzs gyűjtemények? (raid style armor sets)
    Terveznek vele a jövőben.

    Hol vannak a kozmetikai itemek, amiket ígértetek?
    Jönnek, strongholdok végén található kozmetikai ládákból, továbbá az áruház 2-4 naponta fog frissülni.

    Tulajdonság fül? (stats page)
    Folyamatban van a fejlesztés, hamarosan több információval szolgálunk erről.

    Vannak ötletek arra, hogy mit csinálhatunk, miközben kiütöttek minket és felélesztésre várunk?
    Rövid távon nem tudunk semmit veletek megosztani, de vannak ötleteink ezzel kapcsolatban a jövőre tekintve.

    Vannak tervek az ultimate abilityk tesztreszabásával kapcsolatban?
    Újabb ultimate képességek implementálása rengeteg nehézséggel jár, így sok időt vesz igénybe, de tervezik. Itt megemlítették, hogy a támogató itemek (support item) bővítése folyamatban van.

    Milyen mennyiségű háttér történetre számíthatunk az elkövetkezendő tartalmi frissítésekkel?
    Ez egy, az élő támogatást (lives service) mélyen érintő kérdés, amire a válasz az volt, hogy ÉVEKIG szeretnék folytatni a történetet.
    Az Anthem keretrendszere úgy lett kialakítva, hogy a fejlesztők számára egyszerű legyen a jövőbeni tartalmak egyszerű beillesztése. Például , ha szeretnének beilleszteni új játékelemeket, mechanikákat, helyszíneket, küldetéseket, csak berakják a szerszámos ládába (toolbox) és az önállóan megjelenik a kívánt helyen world eventként, küldetésként, játék elemként, vagy épp új helyszínként.

    Szöveges chat?
    Folyamatban van olyan kommunikációs lehetőség implementálása, ami lehetővé teszi azok számára a kommunikációt, akik nem használnak VOIP chatet. (szöveges chat, marker/ping rendszer)
    Pár héten belül bővebben beszélni fognak róla. Itt megjegyezték, hogy nagyon fontos volt a közösség véleménye ezzel kapcsolatban számukra, ez alapján alakítják a jövőbeni terveket.

    A stream megtalálható az alábbi linken:
    https://www.twitch.tv/videos/383951554
    A részletes patch notest az alábbi linken találjátok meg:
    https://www.ea.com/games/anthem/news/anthem-day-one-patch-notes"

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák