- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Hálózati / IP kamera
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux - haladóknak
- Windows 11
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Outlook topic
- Kína miatt izzad a német robotipar
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Garanciális ügyintézés információ.
Azért gondoltam ide írni, hogy a keresővel lehessen garanciális kérdésekre rákeresni, hiszen sokszor van olyan kérdés, hogy "no de a garancia... na az hogyan megy?", "vissza kell küldeni Kínába?", "Jajj, jajj, hát most mi lesz, akkor nincs is garancia, ugye?"
Tehát egy Magyarországon, fórumtársunktól vásároltan egy Lenovo A820-at.
És hát úgy adódott, hogy gariztatni kellett.
A telefon a Minideal-től származott eredetileg.
Ezért megnéztem, hogy hova kell majd küldeni.
Először e-mail-ben jeleztem a boltnak, hogy ez és ez a megrendelés-számú telefonnal ilyen és ilyen gondom van, garanciális ügyintézést kérek rá.
Megegyeztem velük, hogy akkor miket küldjek vissza. Csak a telefont és az akkumulátort kellett.
A továbbiakban írtam és kinyomtattam egy levelet is, hogy ki a címzett, ki a feladó, mi a megrendelési szám, mi a hiba (leírás), és akkor kérném a garanciális javítást.
Fogtam, összecsomagoltam egészen biztonságosan. Abban a dobozban küldtem vissza, amiben a Minideal küldte, így megspóroltam a vámáru-nyilatkozat kitöltését. (Az eredeti címzést természetesen letakartam.)
Ajánlott elsőbbségi levélként adtam fel. 2750Ft-ba került.
Aztán jött a várakozás időszaka, amikor a nyomkövető oldalakat néztem heti kétszer.
Amikor már Kínában volt, és a státusza "Sikertelen kézbesítési kísérlet", akkor kerestem meg őket e-mail-ben,amire nem válaszoltak.
Ekkor Skype-on cseteltem velük, megnyugtattak, hogy tudnak róla, majd átveszik, mert heti kétszer mennek postára.
Csak nem változott a státusz, ezért jövő héten ismét rákérdeztem. Akkor azt mondták, hogy már átvették, bár a tracking azt mondta, hogy a státusz változatlan. Azt is mondták, hogy a javítás 5-10 nap, keressem őket később.
Meg is tettem, egy hét múlva újra rákérdeztem, ráadásul úgy, hogy a nyomkövetés még mindig "Sikertelen kézbesítési kísérlet"-et mutatott. Biztosított arról, hogy javítás alatt van.
Egy nappal később a csomag státusza "Kézbesítve".
Az átfutási idő 35 nap volt.
Egy hét múlva ismét megkérdeztem, hogy mi a telefon javítási státusza (ez keddi nap volt). Azonosították ismét a rendelési szám alapján, és a javítás állapota az volt, hogy kapok egy új készüléket, illetve azt a kiegészítőt, amit elküldtem hozzá. Elkérték a nevet, címet, e-mail címet, stb...
Szombaton feladták.
Ma pedig átvettem.
Tehát lehet, hogy hosszadalmas, de igenis létezik garanciális ügyintézés ezekre a kínai telefonokra.
Amit személy szerint mindig kerültem: alpári felelősségrevonós hang használata. Mindvégig kulturált, udvarias hangnemben társalogtam (még akkor is, amikor sejthető volt, hogy a csomagomat még nem vették át, ők pedig azt állították, hogy de igen).B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Renault, Dacia topik
- Energiaital topic
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- iPhone topik
- Airsoft
- Formula-1
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB
- Eladó iPhone 15 Pro 256GB - Blue (kék) Titanium
- Motorola Edge 50 Ultra 16/1024GB, Fa hátlapos, újszerű, 2 év gyári garanciával, eladó!
- Iphone 13 128GB független, nagyon szép mélyzöld, 2026. januárig garanciás
- Bontatlan ÚJ IPHONE 13 mini 128-512Gb gyári független Minden Szín Deák Térnél Azonnal Átvehető.