Új hozzászólás Aktív témák

  • mexel

    veterán

    Sziasztok! Tablet témában abszolút kezdő vagyok. Androidos telefon van már ( galaxy s-ből van 3, és azokat frissítgetem).
    Sokat olvastam ezekről az elmúlt 2 napban, most is teszteket bújok, de segítséget kérnék.
    A fontosabb: párom szeretne egy kb 10"-os tab-ot, mert a laptopját sokszor nincs kedve használni a kényelmetlensége miatt, ugyanis csak youtube, mail, és netezés a fő profil. Dokumentumokat néz, kevésbé ír de azért írni is szokott. Skype az inkább a telefonon megy. Ha már tablet és android akkor play-ról játékokat is szeretne letölteni és játszani is.
    A dolog úgy indult, hogy bementem egy médiamarkt-ba és ki volt rakva egy 9,7"-os Sony akármilyen tablet. Kipróbáltam, és meglepett hogy milyen gyors, és milyen szép képe van. (azt hiszem 4 magos akármi volt, valami Xperia, kb 130-ért)
    Valószínűleg egy ilyen kategóriás kütyü kiválthatná a régi, lassú egy magos laptopját amin akadva mennek a Youtube videók.
    Mivel a telefonjaink Samsungok, rögtön Samsung Note 10.1-re gondoltam, de amiket olvastam róla nem igazán tetszik. (anyagminőség /ár főként)
    Itt jönnének a kérdések: Azt láttam, hogy a Sony-ban és sok más kütyüben Tegra 3 van, a Samsungban pedig valami más. Melyik a jobb? (olvastam olyasmit hogy a Tegra 3 nem kompatibilis minden játékkal. A samsung féle videó igen?Vagy rosszul olvastam?)
    ha nem samsungot választok, akkor kb abban az árban (-ig) mit érdemes venni? Lényeg a szép kijelző, a gyorsaság, és hogy legyen támogatottsága, esetleg root-olható legyen és későbbiekben tudjak frissíteni a ha kell. Fussanak rajta a progik akadásmentesen és lehetőleg ne egy karcolódós kijelzője legyen. A lényeg, hogy a felhasználói élmény olyan legyen, hogy érdemes legyen kézbe venni és használni, ezért esnek itt ki az olcsóbb kínai csodák egyelőre.
    Asusok milyenek? Elsőre megtetszett a leírás a Toshiba 300-asáról, de a topikjában már nem a legjobbakat olvastam.