Új hozzászólás Aktív témák
-
Busterftw
veterán
Erre ott van a Streamline SDK, amihez pont az AMD nem csatlakozott.
A DLSS plugin pl UE5-ben rém egyszerűen be kapcsolható és OTA frissül, szóval nem értem továbbra sem ezt a hatalmas fejlesztői erőforrást a beépítésrőleés a karbantartásról amiről beszélsz."Miért ölné meg?"
Mert a piaci szereplőknek össze kell ülni és megegyezni egy köztes megoldáson.
Az AMD lassan 10. hónapot üli az FSR 3.0-on és ezzel együtt a frame genen, ha kezdetektől fogva közös szabványon keresztül kellene ennek piacra jutnia, akkor most vastagon szopnának az Ada userek.
Ehelyett az Nvidia üti a vasat, innovál és kijött vele, mert kész volt.
Zárt vagy nem zárt, az usernek tök mindegy, neki az a lényeg hogy piacon van és jól működik.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.