Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Busterftw

    veterán

    válasz HSM #47104 üzenetére

    Erre ott van a Streamline SDK, amihez pont az AMD nem csatlakozott.

    A DLSS plugin pl UE5-ben rém egyszerűen be kapcsolható és OTA frissül, szóval nem értem továbbra sem ezt a hatalmas fejlesztői erőforrást a beépítésrőleés a karbantartásról amiről beszélsz.

    "Miért ölné meg?"
    Mert a piaci szereplőknek össze kell ülni és megegyezni egy köztes megoldáson.
    Az AMD lassan 10. hónapot üli az FSR 3.0-on és ezzel együtt a frame genen, ha kezdetektől fogva közös szabványon keresztül kellene ennek piacra jutnia, akkor most vastagon szopnának az Ada userek.
    Ehelyett az Nvidia üti a vasat, innovál és kijött vele, mert kész volt.
    Zárt vagy nem zárt, az usernek tök mindegy, neki az a lényeg hogy piacon van és jól működik.

Új hozzászólás Aktív témák