Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Abu85 #34280 üzenetére

    Annyit hozzá lehet még tenni, hogy az Intel, AMD, NVIDIA koncepciókat dolgoz ki. A hardver itt a legkevesebb, mert az számolni mindenképpen tud. Az elérés a kulcskérdés, de nem biztos, hogy azok a koncepciók terjednek el, amiket kitalálnak. Nagyon érdekes a culling, amire mindhárman kidolgoztak bizonyos megoldásokat, hogy gyorsítsák az occlusion culling folyamatot, ami egy rakás vektormatek, szóval számításigényes. Senkié sem terjedt el. Helyette jött a GPU-driven pipeline mellett a GPGPU culling. És hiába a sok kutatása a három nagy cégnek, a vezető irányzat ez lesz, és már az API-kban is megvan minden hozzá, hogy nagyon jó teljesítményű legyen (aszinkron compute, shader intrinsics/subgroups, execute indirect/indirect draw count ... a DX12/Vulkan ugyanarra eltérő neveket használ, de ugyanazt csinálják).

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák