Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz imi123 #22168 üzenetére

    A Doomban biztos nem lesz alkalmazva NV-re a shader intrinsics. Nem elég nagy a piaci részesedése az NV-nek hozzá, hogy ilyen kutatásokra áldozzanak pénzt. Sajnos az AMD-re alkalmazott gyors kód az NV-re egyszerűen nem jó. Egyébként ne gondolja senki, hogy az AMD-vel kivételeznek. Senki nem nyúlnak ilyenekhez az AMD oldalán sem, ha a konzolon nem lenne hozzájuk kész kód. Azonban úgy, hogy ez megvan a copy-paste belefér.
    A gyorsulás nem a Doomban történt, hanem magukban a Vulkan implementációkban. Nagyjából az augusztusi implementációk érték el a megfelelően gyors szintet. Ezért döntött úgy a Khronos a héten, hogy a Vulkan branch-eket összevonják, mert a PC-s gyártók kitapasztalták a megfelelő működést.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák