Új hozzászólás Aktív témák

  • Laja333

    őstag

    válasz rocket #9603 üzenetére

    Persze, ma egy belépőszintet képviselnek. DX11 api overheaddel, async nélkül.
    Most akkor képzeld el ugyanezt overhead nélkül (majdnem) és acync-el. Egy kiadó nem azt fogja mondani, hogy "PC mustard race, játékot csak dgpu-val". Neki az célja, hogy bővítse a piacot. A játékot ebbe az irányba fogja fejleszteni/tetni. Ha van rá lehetősége, hogy kibővítse a piacát az APU-kra is, akkor meg fogja tenni. Ezt most meg is teheti a DX12-vel. dGPU piac csökkent, míg az APU eladás 25%-al nőtt. Méghogy nem kell belevenni... cöh :C

    Jó, hogy mondod az Intelt. Bár nem tudom az ő APU-jaik mennyire dx12, async barátak. Gondolok itt főként az újakra. Ha azok, akkor még egy ok az Async felé tolódásra. Senkit sem fog érdekelni az NV 80%-a, ha attól egy nagyobb piac áll rendelkezésre.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák