Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #39233 üzenetére

    Ez nem DirectX Raytracinget használ. Arról van szó, hogy a Crytek írt a saját motorjába egy olyan rendszert, amely lényegében megcsinálja a DirectX Raytracing feladatait, csak nem ezt a kiegészítést használja, hanem compute shaderekkel fut Vulkan és DirectX 12 API-kon.

    Nagyon sok függ attól, hogy a Crytek mit akart. Azért nem mindenki elégedett a DXR-rel, rendkívül sok a korlátozás benne, de a Microsoft se mondta, hogy nem fogja fejleszteni, tehát nem feltétlenül biztos, hogy érdemes saját rendszert írni, és a korlátokat megkerülni, akár az is opció, hogy megvárják a DXR 2.0-t vagy 3.0-t. Gondolom a Crytek inkább a saját rendszert választotta. Ez is megoldás, de nem egyértelmű, hogy mi a legjobb.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák