- Direct One (műholdas és online TV)
- DIGI kábel TV
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 8 / 8.1
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Milyen routert?
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Microsoft Excel topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #39233 üzenetére
Ez nem DirectX Raytracinget használ. Arról van szó, hogy a Crytek írt a saját motorjába egy olyan rendszert, amely lényegében megcsinálja a DirectX Raytracing feladatait, csak nem ezt a kiegészítést használja, hanem compute shaderekkel fut Vulkan és DirectX 12 API-kon.
Nagyon sok függ attól, hogy a Crytek mit akart. Azért nem mindenki elégedett a DXR-rel, rendkívül sok a korlátozás benne, de a Microsoft se mondta, hogy nem fogja fejleszteni, tehát nem feltétlenül biztos, hogy érdemes saját rendszert írni, és a korlátokat megkerülni, akár az is opció, hogy megvárják a DXR 2.0-t vagy 3.0-t. Gondolom a Crytek inkább a saját rendszert választotta. Ez is megoldás, de nem egyértelmű, hogy mi a legjobb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Direct One (műholdas és online TV)
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hobby rádiós topik
- Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
- BestBuy topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Projektor topic
- Elden Ring
- Nintendo Switch
- További aktív témák...