Új hozzászólás Aktív témák

  • hugo chávez

    aktív tag

    válasz gbors #13394 üzenetére

    "A fejlesztők pedig eddig állítólag lángoló hajjal, égnek emelt kézzel imádkoztak a low-level API-kért, aztán meg lehet nézni, hány játék jött ki eddig egyáltalán bármilyen támogatással (ugye legalább kill CPU-overhead), nem beszélve egy új elvek szerint felépített motorról, aszinkron kutyfülével meg minden. Vagy a fejlesztők vágyai lettek aránytalanul felnagyítva, vagy tényleg ez volt a kis szívük minden vágya addig, legalábbis addig, amíg csak szövegelni kellett..."

    Na igen... Tök jó dolog az explicit API, meg sokat ki lehet vele hozni a hardverből, de ennek ára van. Ami a sok-sok munka, amíg a megfelelő struktúrájú engine-eket megírják rájuk. És, ha valakinek nincsenek extrém igényei (olyanok, amiket DX11-ben már nem lehet megcsinálni, vagy csak komoly trükközéssel), akkor egyszerűbb maradnia a magasabb szintű API-n, mert azzal jóval könnyebb dolgozni ebben az esetben... Én legalábbis a kezdetektől fogva ezt szűrtem le az "explicit API történetből".

    "sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

Új hozzászólás Aktív témák