Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Albus_D #63804 üzenetére

    Sajnos ez bonyolultabb. Az Immortals of Aveum esetében sokáig keresték a megoldást a DLSS3 gondjaira, de nem találták. Aztán hirtelen implementálták az FSR3-at. De ezt nem tervezték, az AMD is azért nem jelentette be előre, mert nem volt sokáig tervben.

    Az, hogy a háttérben mi volt nem tudni. De mivel az UE5-nél már nem az első eset, hogy köhög a frame-gen, így valszeg van valami háttérgond a motorban. És ezt azért írom, mert eddig kétszer a DLSS3-mal volt gond, és most az FSR3-mal, tehát nem specifikus jellegű.

    Az 1.0.7-es dll azért nem volt megoldás, mert azzal romlott a stabilitás, ha csak ennyit lett volna a gond, akkor a fejlesztők is kicserélték volna egy másik verzióra a kódot, és akkor nem is kezdtek volna bele az FSR3 implementálásába.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák