Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #36531588

    törölt tag

    válasz Abu85 #63805 üzenetére

    Miért tetézed?

    "Az egyik első probléma, amit az Immortals of Aveumnál észleltem a PC-s verzióval végzett teszteléseim során, hogy a DLSS 3 (Frame Generation) gyakorlatilag használhatatlan volt a hatalmas szellemkép miatt."

    Működött, nem stabilitási gondok voltak, hanem szellemkép.

    "Szerencsére a Steam közösségi felhasználó Racerli talált egy működő javítást, és megosztotta a játék Steam fórumán . A felhasználó kísérletezett a DLSS 3 .dll fájl lecserélésével egy régebbi verzióra, pontosabban az 1.0.7-es verzióra (letölthető a TechPowerUp nyilvános archívumából ), és észrevette, hogy a szellemkép lényegében eltűnt.
    Megnéztem magam, és megerősíthetem, hogy ez valóban így van. Kísérleteztem az új DLSS 3.5 .dll-lel is, amelyet az NVIDIA éppen most adott ki , de ez semmit sem javít a szellemképeken, így a régebbi verziónál ragadsz, ha meg akarsz szabadulni a szellemképtől."

    "Aztán hirtelen implementálták az FSR3-at. De ezt nem tervezték, az AMD is azért nem jelentette be előre, mert nem volt sokáig tervben."

    Már augusztus 25-én írtak róla: [link] [link]
    "The first games expected to add support for AMD FSR 3 are Forspoken and Immortals of Aveum in early fall. We are also announcing an initial 10 further games that are expected to support FSR 3, with even more games expected to add FSR 3 in the future:"

    És szeptember 29-én meg is kapta.

    [ Szerkesztve ]

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #63805 üzenetére

    csak tudnám mért kevered bele mosod össze az összes válaszodba a DLSS3-at ezzel?a problémával? Persze tudom, de mindegy.
    Hiba mindenhol előfordul, AMD nél is.
    : [link]

    "Az Immortals of Aveum esetében azért van sok ghosting, mert egész új DLSS3-at használ. A fejlesztők szerint a régebbi verzió csökkenti a jelenséget. Igazából a hiba komplex, de ismeri az Epic és az NV is, tehát javítható. Az kérdés, hogy mikorra. Nyilván az UE5-ös játékok esetében vissza lehet nyúlni az 1.x-es frame-gen verziókhoz, az eléggé csökkenti a jelenséget. Az újabb frame-gen verzióknál ezzel nem lehet mit kezdeni, amíg az NV nem hozza rendbe.

    most akkor ez hogy is van ?egyszer DLSS3 nál Nv a hibás, FSR3 nál UE5 motor hiba? majd jön Yutani aztán feldobja miért nem hiszünk neked soha...

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák