-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#36531588
törölt tag
Miért tetézed?
"Az egyik első probléma, amit az Immortals of Aveumnál észleltem a PC-s verzióval végzett teszteléseim során, hogy a DLSS 3 (Frame Generation) gyakorlatilag használhatatlan volt a hatalmas szellemkép miatt."
Működött, nem stabilitási gondok voltak, hanem szellemkép.
"Szerencsére a Steam közösségi felhasználó Racerli talált egy működő javítást, és megosztotta a játék Steam fórumán . A felhasználó kísérletezett a DLSS 3 .dll fájl lecserélésével egy régebbi verzióra, pontosabban az 1.0.7-es verzióra (letölthető a TechPowerUp nyilvános archívumából ), és észrevette, hogy a szellemkép lényegében eltűnt.
Megnéztem magam, és megerősíthetem, hogy ez valóban így van. Kísérleteztem az új DLSS 3.5 .dll-lel is, amelyet az NVIDIA éppen most adott ki , de ez semmit sem javít a szellemképeken, így a régebbi verziónál ragadsz, ha meg akarsz szabadulni a szellemképtől.""Aztán hirtelen implementálták az FSR3-at. De ezt nem tervezték, az AMD is azért nem jelentette be előre, mert nem volt sokáig tervben."
Már augusztus 25-én írtak róla: [link] [link]
"The first games expected to add support for AMD FSR 3 are Forspoken and Immortals of Aveum in early fall. We are also announcing an initial 10 further games that are expected to support FSR 3, with even more games expected to add FSR 3 in the future:"És szeptember 29-én meg is kapta.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
csak tudnám mért kevered bele mosod össze az összes válaszodba a DLSS3-at ezzel?a problémával? Persze tudom, de mindegy.
Hiba mindenhol előfordul, AMD nél is.
: [link]"Az Immortals of Aveum esetében azért van sok ghosting, mert egész új DLSS3-at használ. A fejlesztők szerint a régebbi verzió csökkenti a jelenséget. Igazából a hiba komplex, de ismeri az Epic és az NV is, tehát javítható. Az kérdés, hogy mikorra. Nyilván az UE5-ös játékok esetében vissza lehet nyúlni az 1.x-es frame-gen verziókhoz, az eléggé csökkenti a jelenséget. Az újabb frame-gen verzióknál ezzel nem lehet mit kezdeni, amíg az NV nem hozza rendbe.
most akkor ez hogy is van ?egyszer DLSS3 nál Nv a hibás, FSR3 nál UE5 motor hiba? majd jön Yutani aztán feldobja miért nem hiszünk neked soha...
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Path of Exile (ARPG)
- Hardcore café
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Politika
- Gitáros topic
- Home server / házi szerver építése
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen