Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FLATRONW #59020 üzenetére

    A probléma nem maga a lapkaméret, hanem a gyártási költség.

    A jelenleg tömeggyártás alatt álló termékeket figyelembe véve az AD104 a legolcsóbb, a Navi 31 a chipletjeivel is valamivel drágább, ennél drágább az AD103, az AD102 pedig sokkal drágább mindennél, amit eddig felsoroltunk. Ez ugye nem meglepetés, hiszen messze a legnagyobb lapka, és a teljes lapkaterület is drága node-on készül. A többi, még készülő fejlesztést figyelembe véve a Navi 32 valamivel olcsóbb lesz az AD104-nél, és a Navi 32-nél olcsóbb lesz az AD106, aminél sokkal olcsóbb lesz a Navi 33, mert ugye utóbbit az AMD megtartja az olcsó 6 nm-es node-on az 5 nm-es helyett.

    #59021 Yutani : Eléggé egyértelmű, hogy a MDIA egy CPU-limitet csökkentő fejlesztés. Tehát leginkább akkor működik, ha nem csúcsprocesszorok mellé használja a felhasználó a VGA-t. És tényleg működik. Nem hittük volna, de érdekes meglepetés volt.

    #59022 evitiguF : Tényleg majdnem minden DirectX 12-es játék használja az ExecuteIndirectet. Ez ugye egy alapvető API funkció. De persze ez önmagában nem elég, CPU-limit is kell, hogy működjön a gyorsítás, mert a célja ennek részegységnek az, hogy levegye a terhet a processzorról, mivel bizonyos feladatokat megcsinál maga a fixfunkciós egység a processzor helyett.

    A Hitman 3 rengeteg beállítást kínál. Nekünk még az alap raszterizálásból voltak eredmények, így azért nem 130 fps körüli, mert nincs aktiválva a DXR. A TPU valószínűleg aktiválja, mert az kb. -100 fps tényleg. És élek a gyanúval, hogy aktiválták az automatikus grafikai konfigurálást, abból kiindulva, hogy mennyire egymáson sorakoznak a hardverek. Ez nem túl szerencsés, mert ilyenkor a játék megváltoztatja a beállításokat.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák