Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rocket

    nagyúr

    válasz SzlobiG #5151 üzenetére

    Papiron altalaban 2x gyorsulas a cel 1-1 generacio kozott, regebben meg lehetett elerni 2x gyorsulast normalis felbontasban PC-re keszult jatekoknal, konzolportoknal ilyet nehez talalni, mostmar annyi a feladat meg kell talalni a felbontast es beallitast ahol kifut a memoriabol az oregebb kartya es "osszeomlik", es maris kesz a 2x+ gyorsulas, ami jol mutat, foleg amikor 80%-nal indul a grafikon :DDD

    Mindig jot mosolygok ezeknek a gyari (vagy annak tuno) grafikonokon amin semmilyen mas adat nincs, csak hogy mennyivel lett gyorsabb X jatek :)

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz SzlobiG #5151 üzenetére

    Az MS egyrészt azért építette be az újításokat, mert a fejlesztők kérték. Nekik az a dolguk, hogy a fejlesztők igényeit kielégítsék. Sokan örülnek neki, mert sokat javít a DX11 a korlátokon, de nem tünteti el őket. A DX11.1 egy lépés előre. Illetve egy lépés hátra is, mert a VSC bitek bevezetése a DX9-es szintre repíti vissza az erőforrás-ellenőrzést. Nyilván nem kötelező használni, de ha kell valami nem szabványos funkció, akkor muszáj ehhez hozzányúlni. Az ARM-os réteg beköszöntével ez opció is, mert a gyártók annyira eltérő rendszereket alkalmaznak a PC-s GPU-któl, hogy nehéz ezeket egységesen kezelni. Az ARM-os rétegen belül egyedül az NV épít IMR architektúrát, míg a többiek TBR, vagy TBDR alapokra helyezik a fejlesztést. Ez már önmagában egy olyan különbség, amit le kell reagálni.
    A VGA-piacban van kevés pénz, de a GPU-piac nagyon is egészséges. Az MS már tudja, hogy minden cég integrációt képzel el. Ezt a fejlesztők is le fogják kezelni.
    A Crysis 2 tipikusan egy olyan játék, aminek a DX11 kódja több extra munkát tartalmaz, mint kellene. A Batman pedig bevallottan nincs kész. A patch csak szimplán segített, de jön még egy javítás, ami remélhetőleg megoldja a megmaradt gondokat is. Remélhetőleg visszakerül az utasításlista támogatása is, mert azt kivették, hogy ne lassítson. Elvileg az a dolga, hogy gyorsítson, de láthatóan jobban fut a játék nélküle.
    Egyébként a DX11-nek nem feltétlenül kell gyorsabbnak lennie. Ha a DX9-es kódhoz képest több a számítás, akkor nyilván lassul a sebesség, mert amit nyersz, azt elköltöd jobb képminőségre. A Battleforge például pont olyan DX11-es játék, ahol a DX10/10.1-es és a DX11-es mód ugyanazt a képminőséget eredményezi. A DX10-hez képest 50, míg a DX10.1-hez képest 35 százalékot gyorsul a DX11. Nyilván ezt az extrát is el lehet költeni jobb effektekre, de nem tették meg a fejlesztők. Ez mutatja, hogy a DX11-gyel nincs baj.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Löncsi

    őstag

    válasz SzlobiG #5151 üzenetére

    A grafikonon az a "festmény" jó.

    Az egész képen a festményen lévő úriember az egyetlen igazán értelmes dolog. :DDD

    Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

  • Z10N

    veterán

    válasz SzlobiG #5151 üzenetére

    O Johannes Kepler. Gondolom feltunt :U

    ui: a kodneveknek erdemes neha utanaolvasni, nem veletlenul adjak a tervezok

    [ Szerkesztve ]

    # sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

Új hozzászólás Aktív témák