Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #43699 üzenetére

    A raszterizálás akkor lesz leáldozóban, amikor a grafikus API-kből kikerül a raszterizációs pipeline. Ez az NVIDIA szerint is olyan 15 év még, legalábbis 2035 körülre mondják a real time path tracinget.

    A mostani nulladik generációs DXR verzióra kérdéses a támogatás, mivel a Microsoft legacy státuszba sorolja, és helyette jön egy újabb futószalag, ami sokkal jobb lesz. Viszont azért, hogy jobb legyen, rögtön el is vágták a kompatibilitást. Emiatt nem feltétlenül biztos, hogy az Intel és az AMD ír meghajtót a mostani DXR-hez, mert úgyis más lesz helyette. De egyébként megoldható, tehát nyilván írhatnak egy olyan modult, ami a legacy és az új DXR-rel is kompatibilis. Az egész csak egy TIER szint lesz az API-ban, ahogy a bekötés. Például a régi a TIER_1, míg az új a TIER_2. Azzal a különbséggel, hogy ha a TIER_1-re írod csak, akkor TIER_2-n nem működhet, de TIER_2-re írva megy TIER_1-en (ebben emuláció lesz, hogy a nem kompatibilis fixfunkciós adatutakat meg lehessen kerülni, de a kompatibilitás így garantált, csak a beépített hardver helyett a shader fog dolgozni).

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák