Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #35507 üzenetére

    Az AMD hardveres megoldást használ. Nekik nem kellenek trükkök, hogy ott legyen a csík, ahol kell. És ezt tudják hozni 150 dolláros tömegeknek szánt procin is.
    Ugyanez volt a DX11-ben is. Az AMD általános pathokat tervezett a hardverekbe, így bizonyos DX11-es DC programokban az NV igazából probléma nélkül hozta a többszálas teljesítményt, míg az AMD-nek ezért trükköznie kellett. Ez viszont a tesztekben használt 4 GHz-es procikkal nem látszódott meg, mert azokban volt elég erő. Most a DX12-nél ez fordítva van. Az AMD tudja probléma nélkül hozni a teljesítményt, és az NV trükközik, ez viszont megint nem látszódik meg a tesztekben használt nyolcmagos izomprocikkal, mert azokban ott az erő hozzá. Ettől az AMD DX11-es implementációja egy tömegprocival egy DC-t használó játékban lassabb volt, mint az NV DX11-es implementációja, és ugyanígy a DX12-ben az NV saját implementációja egy olyan DX12-es játékban lassabb, ahol a shaderekbe van kódolva a bekötés, az AMD implementációjához képest. Az ok nagyjából ugyanaz, a nagyobb, illetve kevésbé optimális CPU-terhelés.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák