-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #35507 üzenetére
Az AMD hardveres megoldást használ. Nekik nem kellenek trükkök, hogy ott legyen a csík, ahol kell. És ezt tudják hozni 150 dolláros tömegeknek szánt procin is.
Ugyanez volt a DX11-ben is. Az AMD általános pathokat tervezett a hardverekbe, így bizonyos DX11-es DC programokban az NV igazából probléma nélkül hozta a többszálas teljesítményt, míg az AMD-nek ezért trükköznie kellett. Ez viszont a tesztekben használt 4 GHz-es procikkal nem látszódott meg, mert azokban volt elég erő. Most a DX12-nél ez fordítva van. Az AMD tudja probléma nélkül hozni a teljesítményt, és az NV trükközik, ez viszont megint nem látszódik meg a tesztekben használt nyolcmagos izomprocikkal, mert azokban ott az erő hozzá. Ettől az AMD DX11-es implementációja egy tömegprocival egy DC-t használó játékban lassabb volt, mint az NV DX11-es implementációja, és ugyanígy a DX12-ben az NV saját implementációja egy olyan DX12-es játékban lassabb, ahol a shaderekbe van kódolva a bekötés, az AMD implementációjához képest. Az ok nagyjából ugyanaz, a nagyobb, illetve kevésbé optimális CPU-terhelés.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.