Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz DemonDani #2709 üzenetére

    Eléggé. A modellek meglehetősen méretesek, de csak a modell szelete kell. Persze ettől a tesszellálás még nem lesz gyors. Továbbra is rengeteg felesleges munkát végez a rasztermotor. Ha jól tudom, akkor a Cayman is 2x2 grides feldolgozást használ. Egy kis háromszögnél a négyből három pixelt feleslegesen tesztelsz.

    A HAWX 2 nem probléma, mert a driverben lecserélik a tesszellálási algoritmust egy hatékonyabbra. Túlzottan luxus, hogy a raszterizálás hatékonysága 50% alatt legyen. 90% az a minimum, ami elfogadott, akkor kevés erőforrás megy veszendőbe. Ezzel a játék jelentősen gyorsabban is futhat, hiszen a raszteres kalkulációk felét nem kell eldobni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák